به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اسرائیل باید از نقشه ی زمین محو شود تا منطقه امان یابد و جهان نفس راحتی بکشد. این یک واقعیت است که با مجاهدت ملت ها و نقش محوری جبهه بین المللی مقاومت، ظرف کمتر از 22 سال آینده محقق خواهد شد
"خیبرآنلاین" - خبر بازپس گیری شهر البوکمال به عنوان آخرین مقر حکومتی گروهک تروریستی - تکفیری داعش به صورت رسمی اعلام شد و از این به بعد، درگیری با تفاله های باقی مانده به صورت پارتیزانی، مقطعی، پراکنده و بیشتر در شکل عملیات های انتحاری و کور ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، با اطلاعیه رسمی حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع سپاه قدس انقلاب اسلامی، به امام خامنه ای، عملا پرونده داعش به عنوان یک دولت، بسته و به بایگانی تاریخ جهت عبرت مزدوران سپرده شد و به این ترتیب، فتنه 4 ساله ای که دلارهای نفتی وهابیت با همراهی تسلیحاتی - سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر امت اسلامی تحمیل کرده بودند، دفع شد؛ اما این پایان راه نیست.

تا شیطان بزرگ و سگ ولگرد آن در منطقه هستند، این قبیل فتنه ها نیز خواهند بود و تنها راه رهایی ملت های منطقه و بلکه مردم جهان از خونریزی ها و درگیری ها، ریشه کنی این 2 مرکز فساد و فتنه و جنگ است.

حال، پیش بینی اعلام شده ی ولی امر مسلمین درباره اسرائیل را مورد بازخوانی قرار می دهیم: "شما [اسرائیل] ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت".

این عبارت بی سابقه در تاریخ 18 شهریورماه 1396 بیان شده است و از آن تاریخ، بیش از 2 سال می گذرد. با این حساب، از عمر رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک به 22 سال بیشتر باقی نمانده است و حالا، جبهه بین المللی مقاومت که از یک آزمون بزرگ در مقابله با جبهه بین المللی تروریستی سربلند و پیروز خارج شد، باید انرژی تجمیع شده و تجربه گرانسنگ به دست آمده را متوجه نقاط ریشه ای فتنه ها کند.

نقشه‌ی راه نیز در اختیار همه قرار گرفته است؛ این نقشه در پاسخ امام خامنه ای به نامه سردار قاسم سلیمانی اینگونه ترسیم شد: "حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه، آمادگی‌های همه‌جانبه".

ملت ها بیدار شده اند و دولت های سازشکار غربگرا، یک به یک در آستانه ی سرنگونی و اضمحلال قرار گرفته اند؛ موج بیداری اسلامی که با توطئه عربی - عبری - غربی، در ماجرای سوریه به انحراف کشیده شده بود، با دفع آن فتنه، مجددا به راه خواهد افتاد و حالا، باید از تجربیات استفاده کرد و هدف میان مدت این بیداری را به سمت رژیم مستقر در تل آویو هدایت نمود.

اسرائیل باید از نقشه ی زمین محو شود تا منطقه امان یابد و جهان نفس راحتی بکشد. این یک واقعیت است که با مجاهدت ملت ها و نقش محوری جبهه بین المللی مقاومت، ظرف کمتر از 22 سال آینده محقق خواهد شد.

بنابراین، سلاح را بر زمین گذاردن، خالی کردن سنگر جهاد و در خانه نشستن، امروز گناه عظمی است. نوبتی هم باشد، نوبت اسرائیل شده و امت اسلامی می خواهد برای همیشه، تکلیف این نطفه ی حرامی را مشخص کند. مبارزه هنوز به پایان نرسیده است...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: