به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نقش پذیری های ارتش و سپاه در حوزه مردمیاری و خدمت رسانی به مردم از جمله آنچه اخیراً در مناطق زلزله زده غرب کشور شاهد آن بودیم، موضوعی لازم و ضروری است و به فضل الهی به طور جدی با هماهنگ سازی ظرفیت ها و همزمان با مأموریت های دفاعی، تداوم و توسعه می یابد
"خیبرآنلاین" - در دیدار فرمانده کل ارتش با فرمانده کل سپاه، بر توسعه هم افزایی بین این 2 نیرو و ارتقای تولید قدرت در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و موشکی تأکید شد.

به گزارش سپاه نیوز، همزمان با ایام گرامیداشت هفته بسیج و در پی پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی، صبح امروز امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین با ابراز خرسندی از پیروزی های شکوهمند و راهبردی جبهه مقاومت اسلامی بر تروریسم تکفیری و برچیده شدن بساط خلافت خودخوانده داعش، پیرامون ارتقای هم‌افزایی و هماهنگی های ارتش و سپاه در راستای راهبردهای دفاعی کشور تبادل نظر و بر توسعه قدرت در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و موشکی تأکید کردند.

سرلشکر موسوی با تبریک هفته بسیج و تجلیل از تلاش های صادقانه بسیجیان در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: گذر زمان و نقش آفرینی های راهبردی و سرنوشت ساز بسیج و بسیجیان سلحشور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور به ویژه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عرصه های مقابله با تهدیدات دشمن از جمله در 8 سال دفاع مقدس، روز به روز حکمت ابتکار معجزگون حضرت امام(ره) در تأسیس این نهاد را آشکارتر ساخته است.

فرمانده کل ارتش با ابراز خرسندی از سطح و عمق تعامل و همکاری بین 2 سازمان، برکات همدلی بین فرماندهان در نیروهای ارتش و سپاه را پشتوانه بزرگی برای قدرت بازدارندگی کشور توصیف کرد.

سرلشکر جعفری هم با اشاره به همت و اراده مشترک ارتش و سپاه در توسعه قدرت مردمیاری خود گفت: نقش پذیری های ارتش و سپاه در حوزه مردمیاری و خدمت رسانی به مردم از جمله آنچه اخیراً در مناطق زلزله زده غرب کشور شاهد آن بودیم، موضوعی لازم و ضروری است و به فضل الهی به طور جدی با هماهنگ سازی ظرفیت ها و همزمان با مأموریت های دفاعی، تداوم و توسعه می یابد.

فرمانده کل سپاه دورساختن تهدیدات از کشور را از مؤلفه های دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: گزاره "قدرت تضمین امنیت است" به عنوان یکی از اصول بنیادین در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی، مبنای برنامه ریزی نیروهای مسلح کشور است و همچنان باید تلاش کرد ظرفیت‌های خود را در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در زمینه قدرت افزایی دفاعی برای میهن اسلامی فعال نگه داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: