به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
ایران اسلامی بدون صنعت هسته‌ای و تجهیزات نظامی، یک لقمه‌ی آسان و قابل هضم برای دشمنان مستکبر استعمارگر خواهد شد و فقط ناقص العقل‌ها یا خائنان از درک این موضوع ناتوان هستند
"خیبرآنلاین" - جریان سازشکار و غربگرا که به خیال خام خود، 4 سال متوالی کشور را برای دیدن "دَم کدخدا" معطل نگاه داشتند، مانند تاجر ورشکسته ای هستند که تنها اقدامش، زدن چوب حراج بر سر اموالش شده و این حراجی را تا انتهای نابودی ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، سازشکاران ورشکسته نشان داده اند که در رسوایی به حراج گذاردن توانایی های کشور، هیچ اعتباری برای خود قائل نیستند و مانند ماموری که به فکر انجام ماموریت و گرفتن جیره و مواجب است، تنها به اتمام حراجی خود می اندیشند.

آنان، در بحث صنعت هسته ای، پس از آنکه طی سال های 1382 تا 1384 توافقات لرزانی را منعقد کردند و یکبار این صنعت مهم را متوقف کردند اما به دلیل عهدشکنی طرف مقابل، شکست خوردند، بار دیگر در سال 1392 با ایجاد وحدت بی سابقه ای میان غربزدگان، بریده های انقلاب، عملکرد ناصواب 2 سال پایانی دولت احمدی نژاد و اصولگراهای کاسب، موفق به فریب مردم شدند و به قدرت بازگشتند.

سازشکاران ورشکسته از همان ابتدای بازگشت دوباره، خود را قهرمانان عرصه دیپلماسی جا زدند و همانند یک حراجی باتجربه، بر سر تمام داشته های هسته ای کشورمان که با خون دل و خون وجود دانشمندان و شهدای هسته ای به دست آمده بود، جار زدند که: "حراج است حراج"!

با فشار رسانه ای و عملیات روانی و دروغ های بسیار، خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند و با آن، هر آنچه که طی دوران مقاومت ملی به دست آورده بودیم را به ثمن بخس از دست دادند. تعداد سانتریفیوژهای کشورمان از عدد 19 هزار دستگاه به کمتر از 6 هزار دستگاه رسید، ذخیره ی 10 هزار کیلویی اورانیوم غنی شده به زیر 3 هزار کیلو آمد، درصد غنی سازی نیز که با مجاهدت علمی جوانان دانشمند ایرانی به 20 درصد رسیده بود، کمتر از 3.5 درصد شد!

علاوه بر این، پروتکل الحاقی را بدون طی فرآیند قانونی آن در مجلس تحمیل کردند، قلب رآکتور اراک را بتن ریختند و آن را مدفون نمودند، تاسیسات فردو را از حالت صنعتی خارج و به یک پارک نیمه علمی تعطیل شده مبدل ساختند، اجازه ی بازرسی ها یا همان جاسوسی گسترده و بی سابقه را به غربی ها دادند و در یک کلام، یک حراجی کامل بر سر داشته های هسته ای کشورمان عملیاتی شد.

در مقابل، اما فقط قول نسیه گرفتیم که اندکی از تحریم های اعمال شده علیه کشورمان را متوقف یا تخفیف دهند که حالا، خود سازشکاران ورشکسته معترف هستند که طرف مقابل، به همان اندک قول نسیه نیز عمل نکرده اند.

اما این روزها، پس از شکست سنگین سازشکاران در ماجرای برجام که البته با عملیات گسترده ی رسانه ای و طراحی های انحرافی در اتاق های عملیات روانی می کوشند آن را از دید ملت پنهان نگاه دارند، حراج کنندگان غیرت و تعصب ملی، این بار سراغ برگ برنده ی دیگر کشورمان آمده اند: موشک!

تیتر می زنند که الان بهترین موقعیت برای مذکرات موشکی است! چرا؟ چون در عرصه میدانی نظامی منطقه به بزرگترین پیروزی های تاریخی دست یافته ایم و دیگر بیشتر از این نیاز به پیروزی نداریم!

این جماعت، آنقدر گستاخ هستند که حتی نمی توانند ناراحتی خود از پیروزی های کشورمان را پنهان نمایند و رسما از تکرار پیروزی ها اظهار نگرانی می کنند.

سازشکاران ورشکسته یا همان حراجی های منافع ملی، ظاهرا این بار ماموریت یافته اند مانند صنعت هسته ای، صنعت موشکی ایران را نیز متوقف کرده و یک گام دیگر، ملت را به سراشیبی خطرناکی سوق دهند.

آنان برای موشک های دوربرد، بالستیک، 2 هزار کیلومتر بُرد، نقطه زن و دشمنان نابودکن ایران نقشه کشیده اند و می خواهند امنیت کشور را که در سایه ی وحدت ملی و اقتدار نظامی به دست آمده است، دچار خدشه کنند. همچنین، برای خالی کردن عقبه ی این صنعت، لوایح خوش رنگ و لعابی می نویسند تا بتوانند به صورت قانونی و با نام مبارزه با تروریسم، برای سپاه و حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و جبهه بین المللی مقاومت محدودیت حمایت مالی ایجاد کرده و شاخ و برگ های کشورمان را تا می توانند زده و آن را کوچک و کوچکتر کنند تا با یک نسیم ملایم نیز امکان از بُن کنده شدن فراهم شود.

ایران اسلامی بدون صنعت هسته ای و تجهیزات نظامی، یک لقمه ی آسان و قابل هضم برای دشمنان مستکبر استعمارگر خواهد شد و فقط ناقص العقل ها یا خائنان از درک این موضوع ناتوان هستند.

سازشکاران، خواب بدی برای آینده ی کشور دیده اند، اما بعید است خواب آنان که ادامه ی خواب های شیطان بزرگ آمریکاست، این بار تعبیر شود. نه ولی امر مسلمین اجازه ی این حراجی را به آنها خواهند داد و نه مردم دیگر فریب بازی رسانه ای و دروغهای آنان را خواهند خورد و طبیعی است که پاسخ خائنان دوتابعیتی و اختلاسگر که قلب و ذهنشان نزد تابعیت دومشان گرفتار است، مشت محکم ملی خواهد بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهران
|
United States
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
به نام خدا و با سلام
اگر نگاهی کوتاه به وقایع تاریخ چهار دهه انقلاب بیاندازیم خواهم دید که از ابتدای جنگ تا کنون تنها یک شخص و فقط یک شخص بصورت مستمر ،زمانی علنی و زمانی دیگر بصورت پنهان، گاهی تنها و مدتی در سایه شخص آقای هاشمی رفسنجانی و یا در کنار او و یا به نیابت از او ، سعی در سنگ اندازی در روند پیشرفت و گسترش انقلاب و یا کند کردن ویا منحرف کردن و یا ناکارآمد ساختن اهداف انقلاب را داشته و دارد.
این شخص در ابتدا با تشکیل و مدیریت مجمع عقلا در مجلس (برای ایجاد شک و تردید در ادامه جنگ ) و همزمان با آن ، زمانی که به معاونت (...) و مسئول (...) منصوب شد به کار شکنیهای خود ادامه داد. سپس همین شخص با مسافرت به فرانسه و با برقراری ارتباط با ماموران سیا و موساد از آمریکاییها تقاضا می کند که با دادن التیماتوم به امام راحل او را تحت فشار قرار دهند تا او رضایت به پایان جنگ تحمیلی را دهد. همین شخص مجددا در اوایل سالهای دهه هشتاد دستی مستقیم در متوقف کردن صنعت هسته ایی را داشته و سپس در دهه نود بر خلاف نظر مردم و رهبری و با پشتیبانی مطبوعات خارجی وداخلی اصلاح طلب با فریب مردم و با دادن وعده های اقتصادی مجددا" به سراغ صنعت هسته ایی کشور می رود و با انعقاد یک قراردادی ناقص، فاتحه این صنعتی که تنها در انحصار تعداد اندکی کشورهاست را می خواند. (...) او نیز به همراه او پروزه مهر را ساقط ، مقدار تولیدات کشوری را کاهش و با شعار ما نمی توانیم و نمی شود باعث ایجاد بدترین رکود تاریخ کشور شده. از وجود جاسوسان درتیم هسته ایی وقتل فرزند بدست خود او من دیگر نمی گویم.
سوالی اساسی که ما باید از خود بپرسیم این است که، این شخص کیست و تا کی باید این کشور و این انقلاب تاوان کارشکنیها و تصمیمهای غلط عمدی این شخص را دهد؟ باید ما از خود سوال کنیم که بزرگترین نقطه مثبت در کارنامه عملکرد این شخص چیست و آیا رد پای سازمانهای جاسوسی در عملکرد این شخص مشهود هست یا خیر؟
من شهروند از شما می خواهم که خود قضاوت کنید که یک شخص باید چه کند که به شما ثابت شود که او یک عامل نفوذی هست یا خیر؟
در آخر باید تذکر دهم که تمام ایرانیهایی که دارای تابعیت دو ملیتی هستند عوامل نفوذی نیستند زیرا که ممکن است بسیاری از آنان صرفا" به دلایل اقتصادی تابعیت یک کشور دوم را پذیرفته باشند.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
شيطون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
گفتيم بعد از سال ها اينجا سري بزنيم شايد خيبر دست از اختلاف و دميدن در آتش نفاق دست برداشته باشه
ولي ديديم هنوز با دو سال پيش كه سر ميزديم تفاوتي نكرده !!! هنوز همه رو خائن و مذاكره كنندگان رو غربگرا و سازشكار ميدونه...
برادر خدا قوت به راهت ادامه بده ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: