به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تولید انواع خودرو در آبان‌ماه توسط ایران‌ خودرو با افت ۰.۵ درصدی نسبت به آبان ۹۵ همراه شده به طوری که در این مدت ۶۱ هزار و ۶۰۸ دستگاه انواع خودرو در این گروه خودروسازی به تولید رسیده است
"خیبرآنلاین" - بررسی وضعیت تولید ۸ ماهه شرکت‌های خودروساز نشان‌دهنده آن است که پژو ۲۰۰۸ که خط تولید آن در اردیبهشت ماه با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید، در آبانماه نیز روی مدار تولید قرار نگرفته است.

به گزارش فارس، طبق جدول تولید خودرو در ۸ ماهه امسال، تنها ۴ دستگاه پژو ۲۰۰۸ در ایران‌ خودرو به تولید رسیده که آن هم مربوط به مونتاژ این خودرو همزمان با افتتاح خط تولیدش با حضور رئیس‌جمهور بوده است.

این در حالی است که ایران خودرو چند ماه قبل نسبت به پیش فروش پژو ۲۰۰۸ اقدام کرد و بخشی از این تعهداتش را نیز با تأخیر پاسخ داد که به نظر می‌رسد این تهدات از محل خودروهای وارداتی تأمین شده است.

بررسی وضعیت تولید خودروسازان در ۸ ماهه امسال نشان می‌دهد در این مدت ۹۵۷ هزار و ۳۵۵ دستگاه انواع خودرو در کشور به تولید رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶.۶ درصدی را نشان می‌دهد. میزان تولید خودرو در آبان امسال نیز با رشد ۴.۶ درصدی نسبت به آبان ۹۵ به ۱۳۵ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید.

طی ۸ ماهه امسال، تولید سواری با رشد ۱۸.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۸۹۸ هزار و ۱۲۵ دستگاه رسید. در مورد تولید سواری در آبان‌ ماه نیز باید به تولید ۱۲۶ هزار دستگاه از این محصولات با رشد ۴۰ درصدی نسبت به آبان ۹۵ اشاره کنیم.

بررسی وضعیت تولید شرکت‌های بزرگ خودروساز کشور نشان می‌دهد که تولید انواع خودرو در ایران خودرو طی ۸ ماهه امسال به رقم ۴۵۲ هزار و ۸۲۷ دستگاه رسیده که از رشد ۱۱.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است. از این رقم، ۴۴۴ هزار و ۵۷۳ دستگاه به تولید سواری اختصاص داشته که نسبت به ۸ ماهه ۹۵ رشد ۱۳.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

در عین حال، تولید انواع خودرو در آبان‌ماه توسط ایران‌ خودرو با افت ۰.۵ درصدی نسبت به آبان ۹۵ همراه شده به طوری که در این مدت ۶۱ هزار و ۶۰۸ دستگاه انواع خودرو در این گروه خودروسازی به تولید رسیده است. تولید سواری نیز در آبان امسال توسط ایران‌ خودرو با افت ۰.۶ درصدی نسبت به آبان ۹۵ به ۶۰ هزار و ۴۹۳ دستگاه رسیده است.

در مورد گروه خودروسازی سایپا نیز باید به تولید ۴۰۵ هزار و ۸۵۵ دستگاه انواع خودرو در ۸ ماهه امسال اشاره کنیم که رشد ۱۸.۵ درصدی را نسبت به ۸ ماهه ۹۵ دارا است. تولید سواری در این گروه خودروسازی از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه با رشد ۲۰.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۷۳ هزار و ۱۴۲ دستگاه رسیده است.

طی آبان‌ماه نیز ۶۱ هزار و ۶۲ دستگاه انواع خودرو در گروه سایپا به تولید رسیده که رشد ۸.۵ درصدی را نسبت به آبان ۹۵ نشان می‌دهد. در این ماه ۵۵ هزار و ۵۴۵ دستگاه سواری در سایپا به تولید رسید که از افزایش ۸.۹ درصدی نسبت به آبان سال گذشته برخوردار بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: