به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
در ارتباط با شبکه ملی اطلاعات این تذکر را به وزیر ارتباطات دارم که چه زمانی می‌خواهند این شبکه را راه‌اندازی کنند؟
"خیبرآنلاین" - حجت‌السلام نصرالله پژمان‌فر در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس (28 آذر 96) گفت: من ابتدائا وظیفه می‌دانم از همه همکارانمان تشکر داشته باشم. به ویژه از کسانی که عصاره فضائل دولت هستند و خودشان را عصاره فضیلت دولت می‌دانند.

به گزارش فارس، وی افزود: در جنگ نرمی که غربی‌ها و عوامل خودفروخته داخلی آنها علیه ما به راه انداخته‌اند، درصدد نرمالیزه کردن و به اصطلاح خودشان اهلی کردن انقلاب اسلامی هستند. لذا در قبل، بعد و خود برجام مسئولین غافل ما را پای میز مذاکره کشاندند که هر دو طرف آن برای ما باخت و برای آنها برد بود. یعنی ما یا باید آن کنوانسیون‌ها را می‌پذیرفتیم یا نمی‌پذیرفتیم. اگر می‌پذیرفتیم دست ما بسته می‌شد و اگر نمی‌پذیرفتیم ایران کشوری بود که به هیچ تعهدی تن نمی‌داد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در این سفرهای خاموش صورت گرفته علیرغم تذکرات داده شده به آنها روز به روز درصدد امضای تعهدات بیشتری هستند. در جلسه موضوع 2030 رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه گفتند که ما در این کنوانسیون‌ها حق تحفظ برای خودمان نگه می‌داریم، اما آیا می‌شود حق تفحظ را قائل شد؟

پژمان‌فر اضافه کرد: طبق قوانین بین‌المللی شرط‌ها در صورتی پذیرفتنی است که از طرف کشورهای عضو مخالفتی نسبت به آن صورت نگیرد. در موضوع کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم آقایان می‌گویند ما این تعهد را مشروط می‌پذیریم و حال اینکه بسیاری از کشورهای عضو قبل از عضویت ما مخالفت خود را نسبت به هر شرطی که کشوری بخواهد بیاورد، اعلام کردم.

وی ادامه داد: پس تفحظ یک توهم است و توجیحات صورت گرفته غیرقابل قبول است.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور شما مکلف بودید این موارد را در شورای عالی امنیت ملی مطرح کنید چرا تخلف کردید و کشور را در معرض خطرات بزرگ قرار دادید؟ آیا کلاه گشادی که به واسطه بی‌تدبیری شما در برجام سر نظام گذاشته شد درس عبرتی برای شما نبود؟ شما بدانید ننگ این قرارداد در تاریخ به نام شما ثبت می‌شود.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: آقایان هنوز می‌گویند اگر تخلفی صورت گیرد ما  4 روزه فعالیت خود را از سر بگیریم. سؤال این است که فرض کنیم از سر بگیریم. اما بگویید در چه زمانی به  شرایطی که در گذشته داشتیم می‌رسیم.

وی افزود: امروز جارچی‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به دولت سروصداهایی راه انداخته‌اند که بخشی از آن در ارتباط با حقوق نمایندگان است. اما این سروصداها برای این است که حواس مردم از لایحه ضعیف دولت پرت شود. در این لایحه فرصت‌های فراوانی برای دست کردن در جیب خالی مردم، فراهم شده و حوزه فرهنگ و علی‌الخصوص قرآن به شدت مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته.

نماینده مردم مشهد در مجلس اضافه کرد:‌ مالیات‌ها افزایش چشمگیری یافته، توجه به موضوع اشتغال و حمایت از تولید داخلی وجود ندارد. بودجه‌های عمرانی به شدت کاهش یافته و بودجه‌های جاری رو به افزایش است. امروز کمر تولید شکسته و تورم رو به رشد و واحدهای تولیدی به شدت رو به تعطیلی هستند.

پژمان‌فر اظهار داشت: به هیأت رئیسه مجلس در مورد در دستور کار قرار دادن لایحه حمایت از افراد دارای معلولیت که از سال 94 معطل مانده، تذکر می‌دهم و من طوماری را با امضای بیش از چند هزار معلول در این باره در اختیار دارم.

وی افزود: سال 2017 میلادی را در حالی به پایان می‌رسانیم که نه تنها برای مشهد که آیسسکو مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی کرد می‌توانست نقش مؤثری داشته باشد بلکه می‌توانست آثار زیادی را در سطح ملی بگذارد اما هزار افسوس که بی‌کفایتی و بی‌تدبیری وزیر وقت ارشاد این فرصت طلایی را از ایران و مشهد گرفت و این خیانت بزرگی بود که مردم مشهد آن را فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: بلاتکلیفی استان خراسان رضوی تجربه تلخی است که دومین بار در این دولت موجب شد تا ماه‌ها کل استان به بهانه معلوم نبودن وضعیت استاندار معطل مانده است.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: ما استانداری می‌خواهیم که توانمند و به کار آشنا باشد نه استانداری که از پس معاون سیاسی خود برنیاید و در خلوت‌ها بگوید که من حریف او نیستم و او سرخود استان را به هم می‌ریزد.

وی افزود: امروز متاسفانه طرح‌های بسیار زیادی در کشور اجرا می‌شود که هیچ پیوست فرهنگی برای آنها رعایت  نمی‌شود. نسبت به این تخلفات چه کسی باید پاسخگو باشد؟

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت:‌ من و جمعی از نمایندگان تحقیق و تفحصی را در مورد مدرک تحصیلی آقای رئیس‌جمهور به هیأت رئیسه داده‌ایم اما متاسفانه هیأت رئیسه این طرح را در دستور کار قرار نمی‌دهد و به تاخیر می‌اندازد. این به تاخیرانداختن به نفع رئیس‌جمهور نیست.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: امروز مدرک رئیس‌جمهور هم در داخل کشور هم در خارج از کشور زیر سؤال است.

وی افزود: در ارتباط با شبکه ملی اطلاعات این تذکر را به وزیر ارتباطات دارم که چه زمانی می‌خواهند این شبکه را راه‌اندازی کنند؟

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به رئیس‌جمهور در مورد عدم اجرای قانون جامع ایثارگری تذکر می‌دهم امروز متاسفانه معطل کردن این قانون ضربه زیادی را به ما وارد کرده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
United States
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
به نام خدا و باسلام
مدرک تحصیلی این شخص در مقابل یک سوال بسیار مهمتر کم اهمیت است.
سوال چیست؟ سوال اینست که آیا این فرد یک شخص نفوذیست؟
با توجه به موضع گیریهای سیاسی این شخص در طول انقلاب و با توجه با عملکردهای ایشان در عرصه های مختلف ریاستی امنیتی و اجرایی کشور و با توجه به کار شکنیهای ایشان ، آیا نمی توان یک تصویر بسیار روشن از وضعیت کنونی این شخص ترسیم کرد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: