به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
شاخص و معیار پایبندی افراد و جریانها به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و سیره ی امام خمینی(ره) باور آنها به یوم الله 9 دی و مقابله ی آنها با جریان نفاق طراح و سردمدار فتنه است
"خیبرآنلاین" - علی باقری، معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی، در جمع مردم ورامین حاضر شد و به مناسبت 9 دی سخن گفت.
 
به گزارش رجانیوز، وی گفت: برخی تلاش دارند تا فتنه ی 88 را در حد یک رقابت و یا حداکثر اختلاف انتخاباتی تقلیل دهند، در حالی که انتخابات ریشه و منشأ فتنه نبود، بلکه ریشه ی فتنه "نفاق" بود و انتخابات فقط بهانه ای برای فتنه گری بود.
 
باقری افزود: برای فهم ماهیت فتنه فقط کافی است به خطبه های نمازجمعه ی رهبر انقلاب اسلامی در 29 خردادماه 1388 (یک هفته پس از برگزاری انتخابات) توجه کنیم. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه انگیزی های برخی در پوشش انتخابات ریاست جمهوری در آخرین فراز خطبه ی دوم فرمودند: «یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحبمان، حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام می دهیم؛ آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت. من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه‌ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد. سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما توئی؛ صاحب این کشور توئی؛ صاحب این انقلاب توئی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما!».
 
معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی ادامه داد: بدیهی است نایب امام زمان جان خود را برای رئیس جمهور شدن فلان کس و یا رئیس جمهور نشدن بهمان کس را کف دست نگرفته است، بلکه آنچه موجب شده تا رهبر انقلاب اسلامی حاضر شود تا جان خود را تقدیم کند اسلام و انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود:  جریان نفاق در زمان حیات حضرت امام(ره) نیز بارها تلاش کرد تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف نماید که در آخرین گام حضرت امام (ره) با عزل آقای منتظری این جریان و نیز دشمنان بیرونی را از انحراف در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی ناامید نمود. پس از رحلت حضرت امام(ره) نیز جریان نفاق تلاش کرد تا رهبری انقلاب اسلامی را از پای بندی به مبانی انقلاب اسلامی و التزام به سیره ی حضرت امام بازدارد، اما وقتی که از همه ی راه ها برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی ناامید شد، سر از فتنه ی 88 برآورد و از مردم و رهبری که پای انقلاب و خط امام ایستاده بودند، انتقام گرفت.
 
باقری اظهار داشت: جریان نفاق در سال 88 تصور می کرد که نظام و رهبری ضعیف شده اند، لذا همه ی پوشش ها را کنار گذاشت و با همه ی توان به میادن مقابله با مردم و انقلاب اسلامی آمد. آنها تصور می کردند که با گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 20 سال از رحلت حضرت امام(ره)، انگیزه های مردم برای پاسداری از انقلاب و نظام تضعیف شده است و زمان مناسب برای چنگ کشیدن بر چهره ی معصوم انقلاب اسلامی و انتقام از امام خمینی(ره) است.
 
معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: در فتنه ی 88 دو جبهه وجود داشت که وجه ممیزه ی دو طرف این جبهه برخلاف آنچه برخی القا می کنند، طرفداری از یکی از دو نامزد نبود، بلکه در یک طرف رهبری و مردم بودند و در طرف دیگر جریان نفاق و لیبرال ها داخلی و دلبسته های به دنیا و دلخستگان از مبارزه در کنار رژیم امریکا، رژیم صهیونیستی، رژیم عربستان، تروریست های منافقین، سلطنت طلب ها، رقاصه ها و خوانندگان کارباره ای و ... بودند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نهم دی 88 در امتداد 22 بهمن 57 و 13 آبان 58 است. در 22 بهمن 57، مردم در مقابل حاکمیت استبداد ایستادند و پیروز شدند، در 13 آبان 58 مردم در مقابل نفوذ و سلطه ی استکبار ایستادند و پیروز شدند و در 9 دی 88 مردم در مقابل توطئه گری جریان نفاق ایستادند و پیروز شدند.
 
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ادامه داد: چنانچه گفته شود که اهمیت 9 دی در روند انقلاب اسلامی از 22 بهمن و 13 آبان، کمتر نیست، سخنی به گزافه نیست، چرا که در فتنه ی 88، هر دو جریان سلطنت طلب جریان استکبار که به ترتیب در 22 بهمن 57 و 13 آبان 58 از ملت شکست خوردند، با تمام توان از جریان نفاق در فتنه ی 88 حمایت و پشتیبانی کردند، لذا پیروزی ملت بر فتنه یعنی تثبیت پیروزی 22 بهمن و تحکیم موفقیت 13 آبان.
 
باقری اظهار داشت: شهوت قدرت طلبی جریان نفاق در فتنه ی 88 موجب شد تا آنها عملاً به مزدوران امریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده و تمام قد در مقابل امام، رهبری، ملت و اسلام و انقلاب اسلامی بایستند.
 
معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: بزرگداشت 9 دی، صرفاً برای یادآوری خاطره های تلخ و شیرین سال 88 نیست، بلکه برای تعظیم شعائرالله است. هدف از بزرگداشت 9 دی روشن نگه داشتن چراغ سبز امید و نشاط برای دوستان انقلاب اسلامی و چراغ قرمز مقابله با نفاق و تزویر دشمنان انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: افتخار کورکردن چشم فتنه در سال 88 فقط و فقط منحصر به رهبری و مردم است. اگر تبعیت مردم از رهبری نبود، معلوم نبود که جریان نفاق داخلی که سردمدار فتنه بود، چه بلایی بر سر انقلاب خمینی(ره) آورده بود.
 
باقری گفت: خواص پرمدعا و بی خاصیت که بارها و بارها در برابر ندای "هل من ناصر ینصرنی" رهبری سکوت کردند و با ژستی عاقل مأبانه توده های مردم را که با هوشمندی بی نظیر و بصیرتی شگرف یک تنه در مقابل فتنه ایستادند، به تندروی متهم نمودند، امروز نیز از نظام و مردم و انقلاب طلبکارند. اگر انقلابی گری مردم در سال 88 نبود، جریان نفاق هیچ اثری از انقلاب خمینی (ره) باقی نمیگذاشت.
 
معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی تصریح کرد: شاخص و معیار پایبندی افراد و جریانها به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و سیره ی امام خمینی(ره) باور آنها به یوم الله 9 دی و مقابله ی آنها با جریان نفاق طراح و سردمدار فتنه است.
 
باقری در پایان تصریح کرد: اگر کسانی که این همه دغدغه ی حصر را دارند، درصدی از این دغدغه را هم برای صیانت از انقلاب اسلامی و مقابله با فتنه گری های جریان نفاق داشتند، جریان شوم فتنه در زمانی بسیار کمتر از 8 ماه مضمحل می شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: