به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سازماندهی 31 سپاه استانی که هر استان رسیدگی به 6 روستا را در دست گرفت و هدایت کمک های مردمی در روستاها و عملکرد ویژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در آواربرداری، افتخاری دیگر برای سپاهیان اسلام بود
"خیبرآنلاین" - سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری با بیان اینکه این وعده الهی است که پس از هر فتنه و سختی، آسانی می آید، افزود: دشمنان می دانند به هیچ وجه نمی توانند جمهوری اسلامی ایران را از لحاظ دفاعی تهدید کنند و همه سرمایه خود را پس از دفاع مقدس برای عملی کردن تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران اسلامی هزینه کرده اند و به یاری خدا در این زمینه هم شکست آنها حتمی است.

به گزارش صداوسیما، وی گفت: وقتی ملتی در منطقه ای پرآشوب پیروز میدان باشد و زمانی که اربابی آمریکا را نپذیرد و به نوچه های جیره خوار امریکا حتی نیم نگاهی هم نکند و در کنار مظلوم و مقابل ظالم قرار گیرد باید هم تهدید شود و این تهدیدات همیشه بوده و خواهد بود و ما باید دائما بصیر باشیم.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: اقتدار، صبوری و بصیرت مردم همیشه ایام پیروزی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای استقلال جمهوری اسلامی ایران تا پای جان استقامت می کنیم و این مرز و بوم به خاطر اقتداری که دارد هیچ گاه دهن به دهن با دولتی فحاش و ضعیف ، نمی شود و تنها در عمل، اراده و استقامت و قدرت خود را نشان خواهد داد.

وی گفت: دشمنان و جیره خواران آنها مثل آل سعود تا می خواهند فریاد بزنند و فحاشی کنند اما می دانند راه ما و هدف ما در جهان نتیجه داده است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه امریکا، صهیونیست ها و آل سعود به داعش دستور ورود به ایران را داده اند و برخی تیم های پیشروی آنها نیز وارد شده اند تا دست به انفجار و خرابکاری بزنند، تاکید کرد: پیشروهای این گروه جنایتکار هم اکنون کاملا تحت کنترل هستند و نیروهای ضعیف این گروهک تروریستی هم اگر جرات دارند از مرزهای ایران اسلامی عبور کنند.

وی افزود: به امید خدا از این مشکلات عبور می کنیم و مسئولان باید راه حل عبور از مشکلات را عمل به توصیه های مقام معظم رهبری بدانند چرا که تمام توصیه های کاربردی را برای حل مشکلات، عدالت، اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی به مسئولان ارایه کرده اند.

سرلشکر جعفری گفت: باید قدر مردم خوب، مقاوم، مومن و بصیر و آگاه ایرانی اسلامی را دانست، مردمی که با وجود همه مشکلات در لحظه راه خود را از آشوبگران جدا کردند و هر که در وسط صحنه بود، در این روزهای آخر همه اغتشاشگر و جیره خوار بیگانه بودند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خدا دشمنان ایران اسلامی را احمق آفریده است چرا که با فرهنگ عاشورایی، استقلال طلبی و ظلم ستیری فردفرد این مرز و بوم آشنا نیستند و بیگانگان هرگاه بحرانی ایجاد کردند، وحدت و همدلی مردم و مسئولان دوچندان شده است و این انسجام و یکرنگی آسیب پذیر نخواهد بود.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی، گرانی و بحث بیکاری همیشه دغدغه ملت ایران بوده است و در مقاطعی از زمان وضعیت از این دوران هم سخت تر بوده است، گفت: مردم باید دردها و مشکلاتشان توسط مسئولان به خوبی شنیده شود و بدانند مسئولان به فکر حل مشکلات مردم هستند.

وی با اشاره به دوستی های دروغین آمریکا و غرب و صهیونیست ها با مردم ایران و همراه شدن با فتنه گران تاکید کرد: اگر این دروغگویان، دلسوز و به فکر مردم ایران بودند هیچ گاه این چنین مردم مظلوم ایران را تحریم نمی کردند.

سرلشکر جعفری گفت: بعضی احساس می کنند دوستی با آمریکا وضعیت اقتصادی را بهتر می کند اما این افراد نگاهی به کشورهایی مانند مصر بیندازند که همه چیز خود را فدای دوستی با امریکا کردند.

وی افزود: اگر انصاف داشته باشیم می بینیم رشد طبقه متوسط در کشور ما قابل توجه است و آمار جهانی نشان می دهد بخشی از طبقه محروم وارد طبقه متوسط شده اند اما سبک توسعه و تبلیغات و شیوه مصرف در کشور ما به سمتی است که نگاه بیشتر مردم به قشر مرفه است و برای همین نیازها هیچگاه تمام شدنی نیست.

سرلشکر جعفری گفت: سپاه آماده است به کمک دولت بشتابد و برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی نیروهای خود را متمرکز کند تا با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه دفاعی و امنیتی از وضعیت بسیار خوبی برخورداریم، افزود: همیشه اعلام کردیم آماده ایم ظرفیت گسترده و عظیم مهندسی و تجربه های خود را در خدمت حل بحران های معیشتی بگذاریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن، شکست خورده از همه سیاست هایش در منطقه، تنها کاری که می تواند انجام دهد ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است و مردم و مسئولان ما باید بدانند هزینه سازش کردن با بیگانه بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

سردار سرلشکر جعفری تاکید کرد: کشته سازی یکی از برنامه های اصلی فتنه گران و اربابان آنها در اغتشاشات اخیر بود و می خواستند کاملا به صورت جدی و هدفمند، جان مردم چه کودک و چه بزرگ را بگیرند و به گردن حکومت اسلامی ایران بیندازند.

وی گفت: این کشته سازی ها را در قهدریجان، ایذه و نجف آباد دیدیدم که حتی 2 برادر بسیجی را با گلوله ساچمه ای و چاقو به شهادت رساندند و این جنایات را از لابلای جمعیت هدایت می کردند.

سرلشکر جعفری افزود: مردم جنوب شرق و شمال غرب کشور که با ناامنی های برآمده از ضدانقلاب و اشرار همیشه دست و پنجه نرم کرده اند و طعم شیرین امنیت را به خوبی می دانند، نگذاشتند فتنه گران داخل آنها رسوخ کنند.

وی تاکید کرد: آمادگی امنیتی اگر در این شرایط نبود شدت این فتنه بسیار گسترده تر از این می شد و از سوی دیگر شرایط فضای مجازی به هیچ وجه مناسب نبود و برخی به علت مصالح یا بی توجهی به هشدارهای ما، کنترل این فضا را از دست دادند.

سرلشکر جعفری گفت: آمادگی امنیتی ما و بصیرت مردم باعث شد دشمن شکستی دوباره را تجربه کند چرا که اگر وضعیت ما مانند مصر، تونس و لیبی بود، شاید جمهوری اسلامی ایران ضرر جبران ناپذیر را تجربه می کرد.

وی با بیان اینکه حجم تخریب ها و گستردگی فتنه در سال 88 بسیار بیشتر از فتنه 96 بود، افزود: آن فتنه، فتنه ای سیاسی بود اما فتنه اخیر پراکندگی بیشتری داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی مسئولان استان خراسان رضوی مدعی هستند که بخشی از آغاز این تجمع و اعتراض، مشهد و برخی مناطق دیگر بود که از دست رها شد و به اغتشاش و فتنه رسید، با فراخوان یکی از سایت هایی صورت گرفت که وابسته به شخصی است که این روزها زبان به مخالفت خوانی نسبت به اصل و ارزش های نظام گشوده است.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی این مسئله هستند و اگر به دخالت این مسئول سابق برسند، قطعا با او برخورد خواهند کرد.

وی گفت: در فتنه اخیر سپاه تنها در 3 استان اصفهان، لرستان و همدان وارد عمل شد و بیشترین اجتماع در این فتنه در اوج آن، تجمعی 1500 نفری بود و در کل کشور در اوج اغتشاشات 15 هزار نفر حضور داشتند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد : باید از ملت غیور ایران اسلامی تشکر کرد چون به محض اینکه متوجه شدند دست بیگانگان و فتنه گران در کار است راه خود را هوشمندانه از آنها جدا کردند و با تمام مشکلات اقتصادی که داشتند به دفاع از آرمان های انقلاب و ایران اسلامی پرداختند.

وی گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه های سخت و بحران های انقلاب از جمله فتنه اخیر باعث شد که کار فتنه گران ، سخت تر شود و نیروهای امنیتی به سرعت بتوانند حلقه ها و سرحلقه های فتنه گران را شناسایی و دستگیر کنند.

سرلشکر جعفری افزود: بسیاری از اغتشاشگرانی که از جمعه به بعد در مرکز فتنه بودند همه آموزش دیده ضدانقلاب و منافقین بودند که دستگیر شدند و به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمینه و بهانه از پنجشنبه به دست ضدانقلاب افتاد، افزود: دشمنان به سرعت بر فضای مجازی سوار شدند و برای فتنه گری به صحنه آمدند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: علاوه بر 5 هزار نیرویی که خانم کلینتون اعلام کرد برای ایجاد آشوب و فتنه و ناامنی در ایران آموزش دادند ، تعداد قابل توجهی دیگر از عوامل ضدانقلاب، سلطنت طلب و منافقین داخلی ماموریت یافتند اغتشاش و فتنه را گسترش دهند.

وی گفت: همزمان در فضای مجازی با 3 هزار نیروی جدید شبکه سازی را آغاز کردند و آستانه 9 دی و مشکلات اقتصادی را بهترین بهانه برای آشوب در کشور دانستند.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: عدم کنترل فضای مجازی که مدیریت آن در خارج از کشور است و کوتاهی مسئولان در کنترل این فضا نیز به اغتشاشات شدت داد و زمانی که فضای مجازی کنترل شد، شاهد کاهش فتنه گری بودیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فتنه های سال 78 و 88 اشاره کرد و گفت: فاصله فتنه 96 دو سال کمتر از فتنه های دیگر بود چراکه با نفوذ انقلاب و مقاومت در قلب و ذهن مردم آزاده جهان و منطقه آمریکا و صهیونیست ها و آل سعود قسم خوردند که از ایران انتقام می گیرند اما باید به آنها گفت زهی خیال باطل.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری خبر مهم دیگری را اعلام کرد، 8 هزار و 100 کانکس تحویل زلزله زدگان غرب کشور شده است.

وی گفت: 45 روز پیش رهبر معظم انقلاب به مناطق آسیب دیده آمدند و نگران اسکان موقت زلزله زدگان بودند که ما قول دادیم 45 روزه 8 هزار کانکس را تحویل می دهیم و امروز 8 هزار و 100 خانواده در 8 هزار و 100 کانکس استقرار یافتند.

سردار جعفری افزود: همچنان در کنار مردم و دولت در این مناطق هستیم و در صورت نیاز برای ساخت و اسکان دائم به دولت کمک خواهیم کرد.

وی گفت: دولت بودجه ای را در نظر گرفته و با وامی که به آسیب دیدگان می دهد، کار ساخت منزل در مناطق آسیب دیده با نظارت خود صاحب خانه آغاز می شود و هرچند شاید این مبلغ کم باشد اما سپاه پاسداران حاضر است در جابجایی مصالح و خرید مصالح با قیمت پایین و کمک در ساخت خانه ها توسط گروه های جهادی و کمک قرارگاه سازندگی هزینه های ساخت مسکن را بسیار کاهش دهد.

سردار جعفری افزود: سازماندهی 31 سپاه استانی که هر استان رسیدگی به 6 روستا را در دست گرفت و هدایت کمک های مردمی در روستاها و عملکرد ویژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در آواربرداری، افتخاری دیگر برای سپاهیان اسلام بود.

وی تاکید کرد: 120 هزار مترمربع فضای استقرار کانکس های ساخته شده توسط سپاه است که اتمام این ماموریت بزرگ در روستاهای دشت ذهاب را نیز اعلام می کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: