به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
روحانیت دین خود را به نظام ادا کرده است، 17 هزار دستار به‌دست و عمامه به‌دست در جنگ حاضر شدند و در دفاع از حرم نیز 30 شهید روحانی در جمع شهدای مدافع حرم داریم
"خیبرآنلاین" - اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان لشکری و کشوری و علمای شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: شهیدان از صدر اسلام تاکنون به ستارگانی تبدیل شده‌اند که آن ستارگان در شب‌های ظلمانی چراغ هدایت هستند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور افزود: طلایه‌داران شهیدان شهدای روحانیت هستند. در طول عمر ایران عزیز، علمای ما در حفظ دین پیش قدم بوده‌اند گاهی اوقات حتی  از جان خود می‌گذشتند، مرحوم شهید ثانی ازجمله آنها است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شیخ فضل‌الله نوری نیز در اوج مظلومیت به دار آویخته شد و به قدری فضا آلوده بود که پسرش در مراسم اعدام پدر کف زد، و بعدها سید نواب صفوی و یارانش... تا رسید به دورانی که نهضت اسلامی آغاز شد.

غیب‌پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی را نباید در اضمحلال حکومت پهلوی عیارسنجی کرد زیرا این کوچک‌کردن وزن انقلاب است، انقلاب اسلامی لوای اسلام را یکبار دیگر بر پهنای دینی بلند کرد، قرن‌های متمادی تبلیغ کردن که دین نمی‌تواند حکومت و جامعه را مدیریت کند، دین یک امر شخصی است.

وی ادامه داد: غربی‌ها، لیبرال‌ها و اردوگاه کمونیسم اعتقاد داشتند دین از سیاست جداست، شرق و غرب عالم در بی‌توجهی به دین به اجماع رسیده بودند. آنهایی که دین را می‌شناختند علیه این تفکر قیام کردند، امام راحل این تفکر را قبول نداشتند و در طول زندگی آرامش نداشتند، تبعید شدند و بسیار در راه دین سختی کشیدند.

غیب‌پرور بیان کرد: روحانیت دین خود را به نظام ادا کرده است، 17 هزار دستار به‌دست و عمامه به‌دست در جنگ حاضر شدند و در دفاع از حرم نیز 30 شهید روحانی در جمع شهدای مدافع حرم داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: اختلاف‌افکنی شیوه جدید دشمنان در ضربه‌زدن به نظام اسلامی است، علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی نداریم مکتب پیامبر اسلام باید بماند که می‌ماند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: