به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
«موگرینی» گفت چون این خبرنگار 2 سوال پرسیده، او به یک سوال بنا به انتخاب خودش پاسخ می‌دهد!
"خیبرآنلاین" - فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره تشکیل «کارگروه اصلاح برجام» توسط آمریکا و اروپا طفره رفت.

به گزارش فارس، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا، بعد از دیدار با مقام‌های انگلیسی مدعی شد 2 کشور به توافقی بر سر تشکیل کارگروهی جهت اصلاح برجام دست یافته‌اند.

وی بعد از دیدار با ترزا می نخست‌وزیر انگلیس، مارک سیدویل مشاور امنیت ملی، و بوریس جانسون وزیر خارجه این کشور، گفت با آنها برای تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان جهت اصلاح معایب برجام به توافق رسیده است.

تیلرسون گفت که این کارگروه ممکن است از هفته آینده به بعد تشکیل جلسه خواهد داد تا نقائص برجام را با تلاش برای رسیدن به یک توافق جانبی دیگر یا رسیدن به مکانیسمی برای رفع نگرانی‌های ما رفع کند.

فدریکا موگرینی بعد از دیدار با «محمود عباس»، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطینی در بروکسل، در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران حاضر شد.

خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال بعد از پرسیدن سوال اول خود که به مذاکرات اسرائیل-فلسطین مربوط بود سوال دوم خود را به ایران و برجام اختصاص داد.

وی پرسید: سوال دوم من به ایران مربوط می‌شود. تیلرسون امروز در لندن با بوریس جانسون دیدار کرد. او گفت کارگروهی راه انداخته تا در چارچوب آن مباحثات لازم پیرامون ‌آنچه او و ترامپ به آن توافقات جانبی می‌گویند را پیگیری کند. آیا صحبت کردن درباره یک توافق جانبی - نه مذاکره مجدد بر سر برجام- برای شما واقع‌بینانه است؟

«موگرینی» گفت چون این خبرنگار 2 سوال پرسیده، او به یک سوال بنا به انتخاب خودش پاسخ می‌دهد!

وی گفت: قانون من این است که وقتی 2 سوال مطرح می‌شود خودم انتخاب می‌کنم کدام یکی را جواب بدهم. امروز هم استثنایی وجود ندارد، بابت این متأسفم. به سوال اولتان (درباره مذاکرات سازش) که به جلسه امروز هم مربوط می‌شود پاسخ می‌دهم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جاشووا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
اینکه میخواهند ایران را محدود کنند از ترس این نیست که ایران با دستیابی به سلاح هسته ای اسرائیل را نابود کند از ترس آنست که مردم ایران روزگار میبینند شاید اگر متحدان ما قدرت بگیرند به عوامل اسرائیل در سراسر جهان فشار وارد کنند اما (...) برای عوامل اسرائیل تا حد توانش تسهیلات فراهم میکند نمونه اش اتاق (...) ایران ونظام شناور ارزی است آنکه دشمن اسرائیل بود صدام حسین بود در عملیات اپرا و مک فارلین دو نمونه از کمکها ومساعدتهای بی دریغ اسرائیل به (...) را میبینید نظام شناور ارزی و اتاق (...) ایران،از کمک بی دریغ مخلصانه (...) به اسرائیل است که میبینید هرگز در جنگ ایران وعراق اسرائیل به عراق کمکی نکرد امریکا واسرائیل اگر (...) این خادم خدوم مخلصشان را ساقط کنند بهتر از آن وخادمتر از آن را سر کار خواهند آورد مگر آنکه برای مبارزه با اسرائیل وامریکا وپاک کردن دنیا از عوامل اینها مردم اراده کنند اگر بتوانند، همه چیز از خدا اعطا میگردد جان ما عقل ما نفس ما از خداست اگر خدا بخواهد به ما قوتی میدهد تا تعادل در جهان برقرار گردد
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: