به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
پرچمتان را امروز پایین نیاورید؛ به مجرد اینکه پرچمتان را نیمه‌افراشته کردید، دشمنان پرچمشان را بالا می‌برند و باطل‌السحر این توطئه دشمن این است که نظرتان را صریحاً اعلام و امر به معروف و نهی از منکر کنید و بگذارید تا دیگران بفهمند شما چه هستید؛ واقعیت امروز متفاوت با آن چیزی است که می‌خواهند نشان دهند
"خیبرآنلاین" - حسین شریعتمداری در دومین سالگرد شهید مدافع حرم، مهدی ثامنی‌راد اظهار داشت: امروز نمی‌گوییم که دشمن احیاناً دست به عمل نظامی علیه ملت ایران نمی‌زند؛ اما این احتمال بسیار ضعیف است، چراکه خودشان عواقب آن را می‌دانند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: دونالد رامسفلد (سیاستمدار جمهوریخواه آمریکایی) می‌گفت هر کس که از جنگ با ایران حرف بزند، باید او را به تیمارستان معرفی کرد؛ پس امروز باید از این گزینه گذر کرد، گرچه نمی‌گوییم هرگز چنین چیزی در ذهن دشمنان انقلاب اسلامی وجود ندارد.

مدیرمسوول روزنامه کیهان اضافه کرد: دشمنان همواره قمپز در می‌کنند و صدای ادعاهای آنها به گوش می‌رسد؛ تهدیدهای دشمنان فقط صدای زیادی دارد تا مردم ما را بترسانند؛ غربی‌ها امروز دائم قمپز درمی‌کنند.

شریعتمداری خطاب به دشمنان کشورمان بیان داشت: شما که این‌قدر قمپز در می‌کنید، یک نمونه‌اش حزب‌الله لبنان و یک نمونه دیگر این قمپز درکردن‌ها در یمن قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: سخنگوی نظامی ارتش سعودی شبی که فردای آن قرار بود جنگ یمن آغاز شود، در رسانه‌ها می‌گفت ما نهایتاً ظرف یک هفته کار یمن را تمام می‌کنیم و امروز قریب سه سال می‌شود که هنوز درگیری در یمن ادامه دارد و باید بگویند در یمن چه کار کرده‌اند؟

مدیرمسوول روزنامه کیهان ادامه داد: نظامیان سعودی تا امروز سه گزینه بیشتر نداشته‌اند؛ روی زمین یا فرار می‌کنند، یا کشته و یا اسیر می‌شوند و شکل چهارمی وجود ندارد؛ علی‌رغم همه قمپز در کردن‌ها به‌طور مستمر پیغام می‌فرستند که ایران به‌نوعی کمک کند تا آنها از ماجرای یمن آبرومندانه خارج شوند.

شریعتمداری ادامه داد: فریب نارنجک‌های دودزا و بمب‌های صوتی دشمن را نخورید؛ در حالی که امروز شاهد هستیم از این ترفندها علیه مردم ما زیاد استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: نارنجک‌های دودزا و بمب‌های صوتی برای این است که حواس مردم را پرت کنند تا میدان اصلی را فراموش کنند. آنها تلاش می‌کنند تا مردم را از میدان اصلی جنگ دور کنند.

مدیرمسوول روزنامه کیهان ادامه داد: تلاش‌های آنها امروز برای این است که ما را از عرصه اقتصادی دور کنند و هر دفعه هر ترفندی‌شان با شکست مواجه شده است، بلافاصله وارد مرحله بعدی شده‌اند.

شریعتمداری بیان کرد: دشمن از رو نمی‌رود و هر بار که شکست می‌خورد، باز برمی‌گردد؛ در برهه کنونی، باید صحنه را آن‌گونه که واقعاً هست، دید.

وی با اشاره به برخی ترفندهای دشمن گفت: دشمن سعی می‌کند با رسانه‌هایی که هم در داخل و هم در بیرون در اختیار دارد، دیدگاه مردم را در اقلیت نشان دهد و بر اساس نظریه «مارپیچ سکوت» عمل می‌کند.

مدیرمسوول روزنامه کیهان اضافه کرد: «مارپیچ سکوت» دالان و کریدور فرضی است و دیواره‌های آن را رسانه‌ها می‌سازند و نوع رسانه در این حوزه فرقی ندارد.

شریعتمداری بیان داشت: این یک قاعده است کسانی که احساس می‌کنند نظرشان در جامعه در اقلیت قرار دارد، ترجیح می‌دهند نظرشان را مطرح نکنند و عموماً این‌طور است.

وی تصریح کرد: وقتی شما نظری دارید، دشمن سعی می‌کند نظر شما را در اقلیت نشان دهد و اگر موفق شود، نتیجه این می‌شود که هم شما در اعلام نظر دچار تردید می‌شوید و هم نسلی که در راه است، آدرس غلط می‌گیرد.

مدیرمسوول روزنامه کیهان افزود: پرچمتان را امروز پایین نیاورید؛ به مجرد اینکه پرچمتان را نیمه‌افراشته کردید، دشمنان پرچمشان را بالا می‌برند و باطل‌السحر این توطئه دشمن این است که نظرتان را صریحاً اعلام و امر به معروف و نهی از منکر کنید و بگذارید تا دیگران بفهمند شما چه هستید؛ واقعیت امروز متفاوت با آن چیزی است که می‌خواهند نشان دهند.

شریعتمداری بیان داشت: برجام، قراردادهای نفتی و بسیاری از امور دولت محرمانه است و هر کاری می‌شود، به‌طور مستمر اعلام می‌کنند محرمانه است؛ اما همین افراد دائم شعار شفافیت سر می‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: