به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
پروژه غربزدگان ناکارآمد
هر دروغی را راست جلوه می‌دهند، هر موضوع سطح چندم و سخیفی را در کوتاهترین زمان به خبر اصلی کشور تبدیل می‌کنند و بدین ترتیب می‌کوشند تا موج ناامیدی، یاس، سرخوردگی، پشیمانی و پناه بردن به فرهنگ منحط غربی را به راه انداخته و مدیریت کنند
"خیبرآنلاین" - "فتنه زرد"؛ این اصطلاحی بود که سعید جلیلی در جریان سفر به اسلامشهر آن را وارد ادبیات سیاسی کشور کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، نماینده امام خامنه ای در شورایعالی امنیت ملی در دیدار با فعالان فرهنگی اسلامشهر و در تبیین اصطلاح "فتنه زرد" گفت: "یکی از موانع اصلی انجام وظایف، درگیرشدن به حواشی و مسایل فرعی است و باید مواظب بود تا صدای بازار مسگرها مانع شنیده شدن صدای حقیقت نشود".

جلیلی معتقد است "نیروهای انقلابی زمانی می توانند به خوبی وظیفه خود را در زمان لازم انجام دهند که درگیر موضوعات فرعی نشده و مواظب باشند تا صدای حق در میان هیاهوهای کاذب گم نشود".

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات روانی باند خسته و غربزده ی فعلی حاکم بر قدرت و ثروت تاکید کرد: "هرگاه یک مساله کم اهمیت جنجالی شود، یعنی یک مساله پراهمیت مورد غفلت قرار گرفته است و امروز انبوهی از موضوعات بی ارزش تولید و القا می شود تا موضوعات اصلی فراموش شود".

نماینده امام خامنه ای در شورایعالی امنیت ملی در نهایت سخن خود را اینگونه به جمعبندی رساند که: "اگر در سال ۸۸ فتنه جنبش سبز ایجاد شد، امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم که باعث شده بسیاری از اولویت های اصلی و مسایل واقعی کشور به حاشیه رفته و جای آنها را مسایل فرعی و غیرضرروی گرفته است و متاسفانه این مساله همه طیف ها را هم شامل می شود و تنها مربوط به یک جریان یا جناح خاص نیست".

اما مصادیق "فتنه زرد" چیست؟

بدون تردید و با یک گشت و گذار آزاد و کوتاه میان اقشار مختلف در سطح جامعه، مهمترین مشکل فعلی مردم حول مسایل معیشتی تجمیع شده است و بیشترین مطالبه سراسری ملت رفع مشکلات مرتبط با مقولات اقتصادی است. بیکاری، تورم، رکود، بی توجهی به تولید، ورشکستگی، ریسک بالای سرمایه گذاری، سودهای بانکی، ربا، رشوه و... بیشترین آمار مطالبات را به خود اختصاص داده اند.

به موضوعات مطروحه میتوان پیوست های دیگری همچون مشکلات مسکن، ازدواج و... را هم اضافه کرد.

بلاشک پس از مطالبات اقتصادی، مردم درگیر دغدغه های دیگری هم هستند که عموما اجتماعی است و باید برای رفع این دغدغه ها نیز تلاش های همه جانبه ای صورت بگیرد. انواع متنوع آسیب های اجتماعی از تکثر مواد مخدر و مواد الکلی گرفته تا بهداشت روحی و روانی، آموزش، مباحث درمانی، احساس عدم آزادی و... از جمله مصادیق این دغدغه ها به حساب می آیند.

در کنار موارد ذکر شده و بعضا همتراز با آنها مقوله ی بسیار مهم عدالت و اعتراض به اختلاس ها و فسادهای مالی که البته از سوی برخی رسانه های خاص خبرهای مربوط به آنها به صورت ویژه و پررنگ منتشر می شود، و برخورد قاطع با چپاولگران بیت المال نیز مطالبه ی دیگر مردم است.

اما در فتنه زرد تلاش می شود تا با به حاشیه راندن این مسایل و برجسته نمودن موضوعات فرعی، افکار عمومی را از تمرکز بر مطالبات اصلی خود بازدارند که در این میان، رسانه های پرشمار و فضای مجازی تحت سیطره ی اتاق های عملیات روانی کمک به سزایی در این انحرافات نموده اند.

وقتی سخن از بیکاری و رکود و ناتوانی دولت در این زمینه به میان می آید، از طرف مقابل بلافاصله موضوعاتی همچون لغو کنسرت و سخنان تحریف شده و بریده شده از نطق یک امام جامعه به شکل گسترده ای میان مردم توزیع شده و به خبر اول کشور تبدیل می شود!

زمانی که موضوع تخلفات مالی آقازاده ها و برادران مقامات مسئول و حقوق های نجومی و اختلاس های رنگارنگ مورد توجه قرار می گیرد، به سرعت از طرف همان اتاق های عملیات روانی و انحراف افکار عمومی، مباحثی سخیفی مانند دیوارکشی در پیاده روها تیتر اول برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص می دهند!

هنگامی که موضوع خسارت محض برجام، قراردادهای محرمانه، توافق های خیانت بار و مواردی همچون کنوانسیون پالرمو، FATF، IPC و... مطرح می شود، سریعا بحث انحرافی عدم فیلترینگ فضای مجازی و دروغگویی در این باره به خورد خلق الله داده می شود!

در بحران هایی مانند زلزله، نفتکش سانچی، برف، آلودگی هوا و... که ناکارآمدی قدرتمداران خسته و غربزده رخ عیان می کند، بلافاصله موضوعات غیرشفاف و سربسته ای مثل آزادی جوانان و حقوق شهروندی از سوی عده ای خاص بر سر زبان می افتد و موج رسانه ای برای آنها ساخته می شود!

و در نهایت، اعتراضات مردمی را تبدیل به اغتشاشات ضدامنیتی می کنند تا مطالبات سراسری برای دوره ای ولو کوتاه، به فراموشی سپرده شود. همچنین، در یک فن روانی دیگر، با جاخالی دادن نسبت به اعتراضات مردم، خود را همسوی با آنان فرض کرده و مدام از حق اعتراض و انتقاد ملت نسبت به همه چیز و همه کس (حتی پیامبر و امام زمان(عج)) سخن می گویند تا اینگونه جلوه نمایند که هدف اعتراضات مردم، اینها نیستند و کسان دیگری در سیبل قرار دارند!

به مصادیقی که اشاره شد، فریب بزرگ "سایه جنگ" را هم بیافزایید که هر از گاهی برای خالی نماندن عریضه، دستاویز ادامه حضور جماعتی خاص و فرسوده در صندلی های قدرت و ثروت شده است.

همه ی آنچه که ذکر شد و یا از قلم افتاد، امروز تنها با سوءاستفاده از عبارت آزادی بیان و با بهره گیری از ابزار معجزه آسای رسانه در حال وقوع است. هر دروغی را راست جلوه می دهند، هر موضوع سطح چندم و سخیفی را در کوتاهترین زمان به خبر اصلی کشور تبدیل می کنند، و بدین ترتیب می کوشند تا موج ناامیدی، یاس، سرخوردگی، پشیمانی و پناه بردن به فرهنگ منحط غربی را به راه انداخته و مدیریت کنند.

جوسازی حول این رفتارهای انحرافی و فرعی بعضا آنقدر پررنگ می شود که رسانه ها و جریانات انقلابی و مردمی را نیز با خود همسو کرده و دنباله رو می کنند تا جایی که آنها نیز فراموش می کنند وظیفه و مطالبه ی اصلی چه بوده است.

راه مقابله با "فتنه زرد" چیست؟
پرهیز از حاشیه سازی و پرداختن به اصول و مطالبات اصلی کشور.
اگر موضوعات اصلی و مهم کشور مورد مطالبه، پیگیری و رفع مشکل قرار گیرد، موضوعات دست چندم و نازل به صورت غیرمستقیم مورد توجه و رفع آسیب قرار خواهند گرفت.

لذا، از عموم نیروهای انقلابی و مردم بصیر و آگاه کشور درخواست می شود با شناسایی پروژه فریب غربزدگان در "فتنه زرد"، بازی آنها را به هم ریخته و همگان را برای پیگیری مطالبات و دغدغه های اصلی مردم و انقلاب سرخط نمایند.
مطمئن باشیم که در آینده ای نزدیک، هرچه جریان سازشکارِ ازکارافتاده بیشتر در تنگنا قرار بگیرد و مورد مطالبه و پاسخگویی واقع شود، تلاش های آنان برای به انحراف کشاندن افکار عمومی بیشتر و متنوع تر خواهد شد. عبور از این فتنه، شناخت صحیح راه و بازگشت به مبانی و توجه به آرمان ها و مطالبات امامین انقلاب و امت انقلابی را می طلبد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
فرهنگها آب و هوا اقلیم نژاد مردم و...در دنیا متفاوت است لذا شرع وعرف هم متفاوت است نمیشود گفت وقتی قوانین ایران با قوانین کشورهای دیگر متفاوت است حقوق بشر نقض شده آزادیها در همه جای دنیا محدودیتهایی دارد آزادی مطلق هیچجا نیست رسانه های بیگانه عین اتاق بازرگانی ایران وجوامع یهودی یا به قولی کلیمی نیازهای اصلی مردم را با مطرح کردن حواشی به حاشیه میبرند امروز دولت روحانی هم همین کار را میکند نیاز اصلی مردم ما براندازی نظام شناور ارزی است لازمه این امر کنترل واقعی تورم با کنترل تراز تجاری است تا رقم تراز تجاری افزایش نیاید همین وبس این امر به ضرر اسرائیل و امریکاست چون انها اصراربه افزایش نرخ ارز دارند از رسانه های فارسی زبان اسرائیل وامریکا که اصرار به افزایش نرخ ارز دارند میتوان به این امر پی برد و آنها نرخ واقعی ارز را نه برابری قدرت خرید میدانند نه شاخص قیمتها، بلکه نرخ واقعی ارز به زعم ایشان به میزان خریدی که انها از ایران توسط ارز فیات انجام میدهند بستگی داشته و توسط ایشان تعیین میشود تا از ایران مفت خرید کنند وببرند پس کنترل تراز تجاری طوری که رقم آن ثابت بوده وافزایش نیابد لازمه کنترل واقعی تورم بوده وکنترل واقعی تورم لازمه براندازی نظام شناور ارزی این یگانه آفت و دردسر و مرض سرطانی اقتصاد ایران است تنها عامل تورم بیکاری و اختلاص وهمه بدبختی های ایران نظام شناور ارزی ایران وگرانی جهانی نفت با هم است ما مردم باید با انقلابمان که هنوز آنرا داریم اما هنوز از آن استفاده نکردیم نظام شناور ارزی را براندازی کنیم هر چند نظام شناور ارزی و رانتهای ارزی محصولی باشد که بعد از انقلاب متولد شده
مهران
|
Germany
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
با سلام
این کارت زرد نیست بلکه کارت سبز و بنفش است و سر منشاء آن ریاست دفتر پاستور به همراه بعضی از (...) منسوب به آنجاست. اشخاصی که در ایجاد و همراهی و پشتیبانی فتنه 88 نقش داشتند و در آن زمان در جلسه ایی که با رهبری داشتند با قلدری قصد باطل کردن انتخابات را داشتند و اکنون که بر منصب قدرت تکیه زده اند با کم کاری و هوچی گری تیشه برداشته و بر ریشه انقلاب می زنند.
و دیگر آنکه بنظر می رسد تنها قرارداد برجام بر آنها دیکته نشده بلکه قراردادهای دیگری همچون FATF , IPC و غیره نیز بر آنها دیکته شده و این گروه در صدد انجام آن می باشند.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: