به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
دشمن در فتنه 88 درصدد براندازی و آشوب در کشور بود و مردم با هدایت مقام معظم رهبری و ولایت فقیه این فتنه را خنثی کردند. باید قدردان نعمت ولایت و حکومت اسلامی که ادامه حکومت علوی است، باشیم
"خیبرآنلاین" - آیت الله احمد جنتی در همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در شرایطی به پیروزی رسید که اسلام در حال غربت و انزوا بود و شکل گیری انقلاب اسلامی در آن شرایط، خواست الهی بود که با دلایل مادی و دنیوی قابل توجیه نیست و با خواست و اراده خداوند، مدیریت و هدایت شد و به ثمر رسید.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، وی افزود: خداوند دلهای مردم را هدایت و فطرت آنان را بیدار کرد و جوانان به گونه ای متحول شدند که تا سرحد شهادت پیش رفتند و با اشتیاق و ایثار و از خودگذشتگی در همه صحنه ها از جمله دفاع مقدس حاضر شدند و از همه خواسته های دنیوی گذشتند و هنوز هم این مسیر ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مهمترین و بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی انسان سازی و زنده کردن ارزشهای معنوی بود. انقلاب اسلامی یک معجزه بود که موجب تحول جوانان و همه اقشار جامعه شد و موجب تحول روحی در میان اقشار مختلف مردم شد.

وی هدف نهایی همه انبیای الهی و زیربنای همه ادیان را انسان سازی و تحول روحی و کمال معنوی انسان عنوان کرد و افزود: این تحول روحی و معنوی در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و همچنان هم ادامه دارد و جوانان امروز هم آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند و در راه خدا با روحیه الهی و انقلابی قدم بر می دارند و جان فشانی می کنند و این از ثمرات انقلاب است.

آیت الله جنتی اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی در همه حوزه ها و عرصه ها دستاوردهای بسیار زیادی داشته ولی بالاترین و مهمترین دستاورد، همین تحول روحی و معنوی و انسان سازی است.

وی تاکید کرد: رسانه ها به ویژه صداوسیما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه سنگینی بر عهده دارند و این تحولات و دستاوردها را برای عموم مردم تبیین و تشریح خواهند کرد.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: لازم است مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه کرد، اینکه کجا بودیم و کجا هستیم باید برای مردم تبیین شود و صداوسیما و رسانه ها در این عرصه باید روشنگری کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سالهای گذشته ملت و نظام ایران از سوی دشمنان تحت فشارهای زیادی قرار داشتند، خاطرنشان کرد: با وجود این فشارها و توطئه ها، ملت ایران توانست در همه عرصه ها پیشرفت کند و در حوزه های مختلف از جمله خدمات رسانی، علمی، نظامی و غیره در همه نقاط کشور به ویژه در روستاها، خدمات رفاهی برای مردم ایجاد نماید.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور و حتی خارج از کشور، بهترین امکانات و متخصصان را داریم اظهار داشت: باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود و در حکومت اسلامی نباید هیچ گرسنه و فقیری وجود داشته باشد و ملت و دولت همه باید در این امر کمک کنند.

آیت الله جنتی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین امام علی(ع) فرمودند: در حکومت اسلامی و علوی نباید هیچکس گرسنه و محتاج باشد و باید به فقرا رسیدگی شود.

وی با اشاره به کارشکنی های آمریکا علیه ملت و نظام ایران اظهار داشت: وحشتی که امروز آمریکا از ایران اسلامی و رهبر انقلاب دارد، از هیچ قدرتی در دنیا ندارد و نقشه های شومی در خاورمیانه داشت که ایران مانع انجام آنها شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تجزیه کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و بسیاری از برنامه هایی که آمریکا در خاورمیانه داشت، توسط ایران خنثی شد و دشمنان به همین دلیل درصدد از بین بردن حاکمیت اسلام و ناکارآمد نشان دادن حکومت اسلامی هستند ولی با همه کارشکنی ها و نقشه های شومی که پیاده می کنند، خداوند این نظام اسلامی را حفظ کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از نظام و رهبری اثبات می کنند افزود: ولی فقیه نعمتی است که همه اختلافات و مسائل کلان کشور را حل و فصل می کند و متاسفانه برخی ناسپاسی می کنند و در مسئله ولایت مطلقه فقیه شبهه ایجاد می کنند.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: دشمن در فتنه 88 درصدد براندازی و آشوب در کشور بود و مردم با هدایت مقام معظم رهبری و ولایت فقیه این فتنه را خنثی کردند. باید قدردان نعمت ولایت و حکومت اسلامی که ادامه حکومت علوی است، باشیم.

آیت الله جنتی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران 40 سال با وجود همه دشمنی ها و کارشکنی ها، نظام اسلامی را حفظ کردند. اکنون دشمن با روش های مختلف القا می کنند که مردم از نظام جدا شدند، اما ملت ایران با حضور در مراسمی مثل راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که در کنار نظام، اسلام و ولایت فقیه ایستاده اند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
بعد از38سال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: