به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اگر مردم این بار هم فریب بخورند و یا از سر بی‌توجهی و بی‌اعتنایی، کنج عزلت اختیار کنند، دور نخواهد بود زمانی که نقاط قوت و قدرت کشورمان توسط این غربگرایان نفوذی و اکثرا دوتابعیتی به حراج گذارده شده و وضعیتی به مراتب خطرناکتر و ناگوارتر برای کشورمان رقم بخورد
"خیبرآنلاین" - 5 سال است کشور و ملت را سرگرم مذاکرات هسته ای و برجام و اجرا و روح و جسم آن کرده اند و حالا، با شکست قطعی در این پروژه که منجر به عقب نشینی علمی، صنعتی و اعتباری کشور در زمینه هسته ای شد، می خواهند وارد معامله خسارت بار و پرخطر دیگری به نام منطقه و نظامی (موشکی) شوند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، جریان سازشکار و مرموزی که به شکلی حرفه ای، در همه ی 40 سال گذشته ی ایران در عرصه های قدرت و ثروت و تصمیم گیری و تصمیم سازی حضور فعالانه و موثری داشته و در حقیقت امروز کشور براساس عملکرد آنان به دست آمده است، حالا آشکارتر از همیشه، در وسط صحنه مشغول عملیات خطرآفرین و بازی با عزت و استقلال و آزادی کشور هستند.

آنان که روزی با مک فارلین آمریکایی در فرودگاه مهرآباد تهران مخفیانه دیدار کردند، روز دیگر جام زهر 598 را به کام امام(ره) و امت ریختند، پس از دفاع مقدس به بهانه ی سازندگی، به نابودی مستضعفین روی آوردند، در ادامه سیاست لیبرالی اقتصادی و ولنگاری فرهنگی را همزمان پیگیری نمودند، سپس فتنه 88 را خلق کرده و از این کودتا علیه نظام حمایت نمودند، حالا 5 سالی است با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده، خفتی به نام برجام را به مردم تحمیل نمودند و این روزها با نام جعلی "گفت‌وگو" مشغول مذاکره بر سر دیگر برگ برنده های کشورمان شده اند.

نماینده سازشکاران غربگرا که از شکست در برجام عبرت نگرفته و همچنان به انجام ماموریت ماله کشی بر سر نقض عهدهای طرف های مقابل و بزک آمریکا و اروپا مشغول است، با نام "گفت‌وگو" با نماینده انگلیس (بخوانید روباه مکار) بر سر موضوع یمن به مذاکره پرداخته و به سرعت به تفاهم نزدیک می شود!

رییس او هم در اندیشکده ای اروپایی حاضر شده و برخلاف ژست های به ظاهر سخت، اما در لابلای سخنان و دیدارهایش، راه مذاکره بر سر سوریه و یمن و دیگر برگ برنده های کشورمان در منطقه را باز می کند.

از سوی دیگر، لیدر اصلی این باند نیز علیرغم آنکه ظاهرا به صورت قاطع می گوید "بر سر توان دفاعی و نظامی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم"، اما به سرعت می گوید که ایران همیشه در همه ی زمینه ها آماده ی "گفت‌وگو" با همه است!

برای آگاهان و ناظران، نوع رفتار طرف های غربی از اهمیت به سزایی برخوردار است و وقتی می نگرند که مقامات آلمانی و انگلیسی و فرانسوی، همنوا با آمریکایی ها، صراحتا اعلام می کنند که ایران باید از موشک های بالستیک و کلاهک ها و... دست بکشد و در منطقه نیز خود را در داخل مرزهایش محصور کند، و از این موضوعات به عنوان محور اصلی "گفت‌وگو"(!) یاد می کنند، متوجه می شوند که بازهم توطئه ای محرمانه برای کشور طراحی شده و در حال اجراست.

باید برای مردم زنگ بیدارباش را به صدا در آورد. حتی برای آنانی که فریب دروغ های برجامی را خوردند و شب توافق، به نشانه ی شادی به خیابان کشیده شدند و در توهم دلار هزار تومانی بودند.

اگر مردم این بار هم فریب بخورند و یا از سر بی توجهی و بی اعتنایی، کنج عزلت اختیار کنند، دور نخواهد بود زمانی که نقاط قوت و قدرت کشورمان توسط این غربگرایان نفوذی و اکثرا دوتابعیتی به حراج گذارده شده و وضعیتی به مراتب خطرناکتر و ناگوارتر برای کشورمان رقم بخورد.

دروغگویان برجامی، به سرعت در حال نزدیک کردن سایه ی جنگ به ایران هستند؛ کشوری که صنعت هسته ای خود را با دست خود بتن ریزی کند، اقتدار منطقه ای اش را از دست بدهد و از توان نظامی و موشکی صرف نظر نماید، آیا لقمه ی ساده ای برای مستکبران عالم نخواهد بود؟!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
استدلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
مردمی که مد نظر اصولگرای واقعی است و از آنها حمایت میخواهد به امر اتاق ایران جلوی صرافیها صف کشیدند دلار هشتصد تومانی را شش هزار تومان میخرند بنیه اسرائیل تقویت شود همان همان پول را علیه خودمان خرج کنند اگر نخرند شغلشان چه کاسبی چه کارمندی چه حتی سرایداری ونظافت را از دست میدهند و به گوشه عزلت به حبس ابد خانگی محکوم میشوند این مردمی که حمایت آنها را میخواهید بر دلهایشان مهر بی خبری زده شده اصولگرا باید از مردمی بخواهد که فریب نخورند وهوشیار باشند که هنوز آلوده اصلاحات واصلاح و اصلاح طلب نشده اند و البته محکوم به حبس ابد خانگی هم ممکن است باشند دلسوزان ایران باید کاری کنند دست روی دست گذاشته اند که چه؟ملت ما در نبرد هلاکوخان وقبل از آن ساسانی مقهور اروپا بوده امروز هم مل سیستم عصبی اطلاعاتی ما در دست غرب است بنشینیم و هیچ کاری نکنیم اگر کنیم زحمات پدری را در عرصه سیاست به هدر دادیم چون کمترین بهایش در صورت شکست تقریبا محتمل کنارهگیری از سیاست است برادر من این تفکرات درست نیست همیشه(following orders )از مافوق نیست یک وقتهایی(favorite wishes is best following order )ای که دستت میرسد کاری بکن به بهانه سازندگی به تباهی مستصعفین روی آوردند خیلی از همسالان من در دوران سازندگی پرزیدنتسی رفسنجانی کودک بودند اکثرا آسیب دیدند وطمعکار شدند دریغا که شغل آدامس فروشی هم ندارند از اینها استفاده کنید برنامه ریزی کنید ما میدانیم کلیدساز دست پرورده روباه مکار چه میکند از کدام سوکت و پورت چه اقدامی کنیم که اقدامی باشد قانونی موثر وسریع
(juridical effective immediately)و ضمنا برادران اصلاحاتی حربه نداشته باشند بگویند شما چه کار حسن مملکتی که دخالت میکنی چون آن کاره حسنها آلوده شدند ما مجبوریم مملکت را نجات بدهیم راه صحیح را فعلا نمیدانیم
نسیم
|
Germany
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
مرگ بر (...)
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
به قول برادر استدلال اگر مخاطب عامه مردم هستند دستورالعمل هم بدهید بدون علمدار که نمیشود کلید ساز صندوق دلار را خفت کرد اگر مخاطب عده خاصی هستند که دستورالعمل دارند پس این نوشته چه معنایی دارد همیشه دستور حرکت از مغز است درد را اعضا به مغز منتقل میکنند که مغز تدبیری حیلتی(چاره)کند مغز که درد را به اعضا نمیفرستد اعضا تدبیر کنند باید این نوشته عطف به ماسبق باشد و اعلان، باید دستورالعمل چگونگی توقف گروهی که تازیانه ایشان گرانی ارز است، باشد ،ابزاری که اینها با آن پای میز مذاکره میروند حبابی است که به نرخ ارز میدهند و میگویند آی مردم ما به نرخ ارز حباب ندادیم شعور شما نمیفهمد که علت
گرانی ارز تحریمهای کنگره است نه دستور کنگره به بانک مرکزی،ما فکر میکردیم شاهنشاه پهلوی امتیاز انتشار اسکناس را از دورویترز جهود خریده مثل اینکه این هم مثل افسانه ملی شدن نفت افسانه بوده،مردی که داعیه کنترل تورم دارد با همان حربه به مذاکره میرود یعنی اجازه میدهد تورم شود بعد با وعده کنترل و شکست قیمتها وارد مذاکره میشود نیاز مردم دلار هزار تومانی است دلار هزار تومانی وهم نیست توقع است نیاز است حرکت خون در شریان دلار هزار تومانی است با حقوق نهصد هزار تومانی با برق کیلووات ساعتی ده تومانی با گوسفند صد هزار تومانی با گرانول کیلویی سیصد تومانی اینها نیاز است توهم نیست مملکت ما شده پادگان شما یا باید به عناوین مختلف سرباز باشید یا آواره، سربازی در اجتماع ما از سربازی در پادان هم سختتر است چون سرباز جامعه باید به لجن کشیده شود اما این لجن در پادگان نظامیان نیست مرگ بر آن که تصور میکند انسان پرورده و با این انسی که به زعم خویش پرورده میتواند همان کند که با گیاهی که پرورده میکند
روابط عمومی کنگره بوشهر دو قرن مقاومت
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
چهارمین کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت برابر استعمار برگزار شد
نوستالژی خاریِ روباه پیر در استان زنده شد/ گورستان متجاوزین انگلیسی یادآور خیانت های غربی ها به ایران است.
چهارمین کنگره بوشهر دو قرن ماومت در برابر استعمار شب گذشته روبروی گورستان متجاوزین انگلیسی در محله جنوبی شهر بوشهر با حضور عبدالناصر شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سید عماد حسینی عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دکتر شیو عبدالسلام هیئت علمی دانشگاه بهشتی و اهل نیجریه،آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار بوشهر، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مردم و مسئولان برگزار شد.
این مراسم به صورت زنده از شبکه بوشهر پخش شد و با خوانندگی حامد زمانی و سید جواد هاشمی هنرمند سینما و تلویزیون به عنوان مجری برنامه همراه شد.
مراسم با قرات کلام وحی و سرود ملی رزم نوازان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شروع به آغاز کرد و همه مردم با حرکت پرچم جمهوری اسلامی ایران شور و نشاط خاصی به مراسم دادند.
گورستان روباه سند دلاوری مردم بوشهر است
حجت الاسلام زاهدوست امام جمعه دلوار گفت: استان بوشهر تاریخی با بیش از دو قرن مقاومت در برابر استعمار و استکبار دارد.
وی افزود: استان بوشهر سرزمین مبارزه با استعمار و جایگاه سرداران و شیرمردان چون رئیسعلی دلواری است.
زاهددوست ادامه داد: استعمار انگلیس چهار بار به استان بوشهر حمله کرد و هر بار با شکست مواجهه شد و چیزی جز خفت نداشته است.
وی افزود: افتخار داریم امروز در چهارمین کنگره استان بوشهر در دو قرن مقاومت در جوار گورستان روباه حضور داشته باشیم و هیمنه پوشالی این حکومت اشغالگر را لگدمال کنیم.
امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: گورستان روباه سندی از دلامردی ها و بصیرت مردم استان بوشهر است و حضور ما در با این جمعیت انبوه به تبعیت از اجداد ماست که در برابر ظلم ایستادگی کردند و پشت ولایت به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای آماده جانفشانی هستیم.
تقدیر از "برکت همایش"
به گفته حاضران و فعالان فرهنگی شاید نقطه عطف مراسم تقدیر و گفتگو با زهرای عزیز و دوست داشتنی بود. دختری خردسالی که سال گذشته در همین ایام پایان سال به بیماری سرطان مبتلا شده بود و وقتی روی سن همایش آمد از مردم خواست برایش دعا کنند. آن روزها زهرا از شادمانی چیزی عایدش نشده بود.
امسال اما خبری خوش برای ما به ارمغان آورده بود! زهرا خانم قصه ما با سرطان مبارزه کرد و دعای مردم جواب داده بود، بله زهرا خانم توانسته بود سلامتی کامل خود را به دست آورد و وقتی با قدم های بچه گانه‌ش روی سن آمد می شد چشم هایی که اشک در آن حلقه زده را بین جمعیت ده هزار نفری بوشهری ها ملاحظه کرد. بلاشک می توان شفا یافتن زهرا را برکت کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت نامید.
برگزاری یک تئاتر ویژه
تئاتر نمایش نخل ها، ایستاده می میرند با هنرمندی گروه هنری نافع، هیئت محبین آل یاسین شهر آبپخش برگزار شد. این تئاتر مفهومی که در نوع خود ابتکاراتی داشت به رشادت های رئیسعلی از آغاز شکل گیری مبارزه وی تا شهادت و نحوه جان باختن او می پردازد.
استعمارگران کل جهان را سفره لذیذ خود می دانند!
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر دیگر سخنران این مراسم بود و گفت: تهدید ها، سخنان اندکی از کینه حیوانی درونی استکبار است.
وی افزود: تاریخ ما مانند خورشید می درخشد در فضای تاریخی جهان باید بتوانیم این میراث را به خوبی پاس بداریم و ملت را از این رشادت های حماسی آگاه سازیم.
صفایی بوشهری ادامه داد: جهان استکبار به سرکردگی ابرقدرت ها همواره طوری به سرزمین های دیگر نگاه می کند که جغرافیایی برای کسب ثروت بیابد به همین دلیل به دنبال تسلط بر مراکز قدرت این سرزمین ها هستند.
وی عنوان کرد: نام غربی ها همواره با تهاجم نظامی، استعمار نو و فرا نو در تاریخ ثبت شده و همواره به دنبال این بودند که مردمان جهان را مانند طعمه ای ببلعند و در قدرت خود هضم کنند.
صفایی بوشهری با اشاره به خیانت های استعمارگران و مستکبران گفت: گروهی استکباری خود برتر بین در اندیشه نظمی در جهان بودند که خود بتوانند آن را مدیریت کنند و مرد جهان را به بردگی بکشند و سرمایه آنها را به تاراج ببرند و مقاومت ها را سرکوب کنند.
وی ادامه داد: اما سخنرانی ها، بیانیه های آنان و تهدید ها، سخنان اندکی از کینه حیوانی درونی آنها را نشان می دهد. این حرف ها در مقابل آن کینه و برنامه ریزی مدون و عظیم در جهت براندازی نظام های مردمی قابل اندازه گیری نیست.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: استعمارگران جهان را سفره ای لذیذ برای خود فرض می کنند و خود را صاحب آن می دانند کوچکترین حرکت مقاومت را به سختی پاسخ می گویند.
وی افزود: در قرآن و معارف سیاسی اسلام تصریح شده است که هویت دشمن، دشمنی است، حتی اگر نرمش نشان دهد. حتی میز مذاکره او سرشار از دشمنی است و به دنبال این است که طرف مقابل خود را نابود کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: این استان مدرسه آموزش استکبار ستیزی و استعمار ستیزی است.
وی با اشاره به تارخی مقاومت در برابر استعمار گفت: تاریخ ایران همواره مشاهده کرده است که بیگانگان به دلیل موقعیت ویژه و ذخائر غنی و تاثیرگذاری بالا محل تهاجم سخت کشورهای بیگانه بوده است. مثلا اروپایی ها بارها به شمال و جنوب ایران حمله کردند یا امریکا در 8 سال دفاع مقدس مستقیم به آبراه خلیج فارس حمله کرد. شش قرن پیش پرتقالی ها به استان بوشهر حمله کردند.
صفایی بوشهری ادامه داد: دو قرن پیش انگلستان به بوشهر حمله کرد و چهار بار این عمل ننگینن را انجام داد، خود در منطقه دور دست بودند و به خاطر منافع استراتژیک و منابع و موقعیت ایران به این مرزبوم حمله و بوشهر را نشان گرفتند.
وی افزود: اما هر بار که حمله کردند عالمان بزرگ این منطقه و ستارگان برزگ آل عصفور، سید مرتضی اهرمی، مجتهی برازجانی و غیره و سردارانی مانند احمد خان و باقرخان تنگستانی و رئیسعلی دلواری حماسه آفریدند.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: استان بوشهر شناسنامه استعمارستیزی ایران است، بوشهر ولایتمدار، استکبار ستیز که انگلستان را به زانو درآورد.
همنوایی مبارزان خارجی با مردم بوشهر
در بخش بعدی مراسم میهمانان خارجی سخنرانی کوتاهی با مردم داشتند.
ناصر عبدالشریف نماینده جنبش جهادی فلسطین گفت: استعمار شاید بیشتر از جنگ های جهانی دوم از مردم جهان قربانی گرفته است، پادشاه بلژیک حدود 10 میلیون انسان را کشت. همین آمریکا کشوری خالی از جمعیت نبود، بلکه تمدنها داشت که از بین بردند.
وی افزود: شاید اروپایی ها برای خودشان تمدن داشته باشند، اما تاریخ نشان داد که استعمارگرانشان برای مناطق جهان فساد هدیه بردند!
ناصر عبدالشریف ادامه داد: سال 1917 نخست وزیر بریتانیا وعده تشکیل رژیم صهیونیستی داد، در حالی که این سرزمین متعلق به بریتانیا نبود. در همان سال بریتانیا سرزمین فلسطین و قدس را به تصرف درآورد و از همان زمان همه زیرساخت ها برای تشکیل رژیم صهیونیستی شکل گرفت.
وی عنوان کرد: قبل از حضور انگلیس در فلسطین یهودها چند هزار نفر بیشتر نبودند که بعد از این اقدام جمعیت یهودیان بیشتر شد. در حالی که انگلیسی ها اجازه شلیک یک گلوله به فلسطینی ها نمی دادند بیش از هزار نیروی انگلیسی در فلسطین فعالیت نظامی داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح قیام علیه بریتانیا از این سرزمین آغاز شده است و تا حصول نتیجه یعنی پایین کشیدن پرچم استعمار نباید تمام شود.

شیو عبدالسلام شاگرد شیخ زکزاکی از نیجریه گفت: ما همه در حال فداکاری در راه اسلام هستیم، شیخ زکزاکی می گوید دوران مبارزه در برابر انگلیس خیلی سخت بوده است. راه استعماری ادامه دارد، حدود 50 سال است که به دنبال آزادی کشور هستیم اما هنوز خبری از آزادی نیست.
وی افزود: کشوری که بیش از 180 میلیون جمعیت دارد، اما رئیس کشور اگر بیمار شود باید برای درمان به انگلیس برود! زبان رسمی کشور انگلیسی است اما در خانواده و کوچه و محله به به زبان محلی صحبت می کنیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: مقاومتی که در بوشهر انجام شده باید تقویت شود. تا برای دیگر مردم ظلم دیده دنیا الگو قرار گیرد.
وی ادامه داد: شیخ زکزاکی به دنبال آزادی مردم نیجریه است که همه اختیارات دست مردم باشد نه اینکه از انگلیس بیایند و همه ثروت ها را به تاراج ببرند. موضوع فلسطین در نیجریه دارای اهمیت است و روز جمعه آخر ماه رمضان تظاهرات برگزار می شود.
جریان "شیرازی" مهره استکبار و انگلیس است
بخش بعدی مراسم به ارتباط زنده اینترنتی با یکی از فعالان سیاسی در انگلستان اختصاص پیدا کرد.
مسعود شجره رئیس سازمان حقوق بشر اسلامی در انگلیس گفت: یکی از ابزار استکبار کشتار دسته جمعی است که در کشورهای افریقا قابل مشاهده است. در این حرکت به دنبال ایجاد ترس در مردم هستند که برای مقابله با جنایات انگلیس باید اعتماد به نفس داشته باشیم.
وی افزود: آموزه های قرآن در اسلام دارای جایگاه مهمی است و هیچ وقت استعمار نمی تواند حرکتی انجام دهد.
شجره خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد از طرفداران سید صادق شیرازی حرکتی در سفارت ایران در انگلیس انجام داده اند که این حرکت دست نشانده استکبار است برای نفوذ.
وی ادامه داد: استکبار هیچ جا موفق نشده است تا اینکه مردم همان جا عامل نفوذ شده اند و گروه شیرازی یکی از مهره های روشن استکبار است.
از نکات جالب این مراسم همزمانی خروش ده هزار نفری مردم استان علیه استعمارگر کهنه و روباه پیر، انگلیس بود و همزمان عده ای دست نشانده همین دولت خبیث به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن یورش بردند.
تجلیل از هنرمندان مقاومت
در بخش بعدی همایش از خانواده عالمان و مجاهدین مقاومت و سید رضا صافی کارگردان فیلم پیناکیو و عمو سردار و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
اجرای پرشور خواننده حماسی مقابل گورستان روباه
آخرین برنامه که مردم را به وجد آورد و شور و حرارت خاصی به آنها انتقال داد اجرای زنده حامد زمانی بود که هم صدایی شعارهای انقلابی و ضد استعمار مردم، فضای نادری را ایجاد کرد و پیر و جوان با این خواننده همخوانی می کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: