به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
به فضل خدا پس از رژیم سعودی، رژیم صهیونیستی نیز فرو خواهد پاشید که نمونه‌هایی از زوال رژیم عربستان دعواهای داخلی و بگیروببندهای داخلی آنها است
"خیبرآنلاین" - آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه دوم نمازجمعه تهران با اشاره به راهپیمایی حق بازگشت فلسطینی ها، رفتار ددمنشانه صهیونیست ها را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، وی گفت: انجام دادند و نیروهای صهیونیستی مردم مظلوم را به گلوله بستند؛ حدود 20 نفر کشته و بیش از هزار نفر مجروح شدند

خطیب جمعه تهران تاکید کرد: خونخواری در ذات رژیم صهیونیستی است، گویا این جنایتکاران تا زمانی که خونخواری نکنند، نشئه نمی‌شوند، جواب این رژیم جز با زور نیست.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید از مبارزان فلسطینی و مقاومت حمایت کرد و جز زبان زور و زبان مقاومت، زبان دیگری جواب صهیونیست‌ها را نمی‌دهد، اظهار داشت: در حدود 70 سال اشغال فلسطین مذاکرات و نشست‌های فراوانی صورت گرفته، نه تنها این نشست‌ها و گفت‌وگوها از آوارگی این آوارگان نکاسته است، بلکه بر آن افزوده و سبب شده رژیم صهیونیستی جری تر شود. در این مقطع سخن گفتن با این رژیم فریب‌کار نه تنها خطای استراتژیک است بلکه یک خیانت بزرگ است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جهان اسلام نسبت به کشتار فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد، غیرت مسلمانی و عربی اقتضا می‌کند که کشورهای مسلمان در برابر رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند و کشورهای به اصطلاح عربی نیز نباید سکوت کنند، سکوت آنها خیانت به قرآن است.

وی با ابراز تعجب از رفتار سعودی ها، برخی از مفتی‌های دین‌فروش در عربستان تظاهرات در دفاع از غزه را بدعت و حرام دانستند و سخنگوی رژیم صهیونیستی نیز به استقبال این کلام رفته است اما قرآن در این باره می‌گوید این حرکت آنها ضداسلامی است و باید از این مفتی‌ها پرسید آیا شما دین دارید؟ چرا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اید؟ چرا از مظلومان حمایت نمی‌کنید، مگر سنت پیغمبر اینگونه بوده است.

خطیب جمعه تهران یادآور شد: مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تا پایان سال میلادی به حزب‌الله حمله می‌کنیم، اگرچه غیورمردان حزب‌الله جواب کوبنده‌ای به آنها داده‌اند اما باید به مسئولان رژیم صهیونیستی گفته شود شما یکی دوبار شانس‌تان را آزمودید و حزب‌الله با موشک‌های 70 کیلومتری خود تل‌آویو و حیفا را تبدیل به شهر اشباح کرد، امروز حزب‌الله قویتر از گذشته است و اگر می‌خواهید حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان شود، یکبار دیگر شانس خود را آزمایش کنید.

آیت الله سید احمد خاتمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بیان کردند که رژیم صهیونیستی 25 سال دیگر خود را نخواهد دید، شاید تقدیر این باشد و قبل از 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی با دیوانگی مسئولانش متلاشی شود.

وی در واکنش به گستاخی های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اظهار داشت: این روزها اراجیف زیادی از جوانک ناپخته سعودی به گوش می‌رسد، لکه ننگ به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی و اعلام آن کمی جدید است البته رژیم عربستان چند سال است که با رژیم صهیونیستی همکاری‌های پشت پرده داشته است. رژیم صهیونیستی تاکنون حملاتی به غزه و لبنان داشته است که همگی با تشویق و پول‌های عربستان بوده آنچه در این چند سال مخفیانه انجام شده است امروز علنی شده است.

خطیب جمعه تهران رژیم سعودی را مجرم دانست و تاکید کرد: این رژیم در دادگاه صالحه اسلامی باید به محاکمه کشیده شود. مسئولان رژیم عربستان خائن به حرمین شرفین هستند و پایه‌گذار تمام گروه‌های تکفیری و تروریستی هستند و در هر جایی که انفجاری صورت می‌گیرد و عملیات انتحاری انجام می‌شود یک پایش پول‌های قارون این منطقه است.

وی گفت: دست مسئولان عربستان به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده است، جنایاتی که در یمن صورت گرفته لکه ننگی برای اینها است. 4 سال است که در یمن انسان‌های بی‌گناه را می‌کشند که تاکنون 10 هزار نفر را کشته‌اند و اخیرا به آوارگان بی‌پناه حمله کرده و بچه‌ها و زن‌های بی‌پناه را کشته‌اند. ولیعهد عربستان در این کشتار در خط مقدم است و باید تقاص آن را پس بدهد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: رژیم عربستان در تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی شریک است، رژیم عربستان در کشورهای دیگر فضولی می‌کند، به طور نمونه 100 میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق گذاشتند و نشست‌های مخفیانه سوری - سعودی داشتند و به مقامات سوری اعلام کردند که اگر از ایران و مقاومت دست بردارند از سوریه حمایت می‌کنند و میلیاردها دلار برای بازسازی این کشور هزینه می‌کنند و رهبر مجاهد حزب‌الله نیز به صراحت اعلام کرد رژیم عربستان در انتخابات لبنان دخالت می‌کند.

وی با بیان اینکه با این پرونده‌های سیاسی این رژیم پوسیده در حال متلاشی شدن است، ادامه داد: به فضل خدا پس از این رژیم، رژیم صهیونیستی نیز فرو خواهد پاشید که نمونه‌هایی از زوال رژیم عربستان دعواهای داخلی و بگیروببندهای داخلی آنها است.

آیت الله سید احمد خاتمی خطبه ی خود را با این عبارت به پایان رساند: خنده‌دارتر از این، آن است که برخی از مقامات این رژیم متزلزل حرف‌های گنده‌تر از دهان خود را می‌زنند و ایران را تهدید می‌کنند، آیا آنها نمی‌دانند ایران کجا است؟ ایران جایی است که اربابان آنها را مستأصل کرد و نشان داد اربابان آنها نیز نمی‌توانند کاری کنند چه برسد به خود آنها.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
ایران جایی است که تجار جهود اتاق دزدی ایران خون مردمش را میمکند وبه امریکا واسرائیل میفرستند اسرائیل خوب دانسته ایران کجاست شکل وریخت سربازان اسرائیل را ببینید فرقی با (...) دارند؟هر دو داعشی طالبانی هستند ما مبارز واقعی علیه یهود و اسرادیل میخواهیم ما خواستار نابودی کل قوم یهود و کل قوم کولی هستیم این حرفها و اقدامات (...) در واقع قصد دارد یهود وکولی را علیه ما واکسینه کند مالیخولیا مرگ بر یهود مرگ بر اسرائیل مرگ بر کولی
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
این همه آدم حسابی داریم دکتر علیرضا فرقانی دکتر احمدی نژاد دکتر قالیباف رحیم مشایی محصولی و ...با اینها مصاحبه کنید حرف حسابی بزنید تا درست وحسابی توی دهن اسرائیل بزاریم اینطوری تف سر بالا میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: