به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - حسین الله کرم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، خواستار طرح عدم کفایت روحانی توسط مجلس شد.


به گزارش سرویس فضای مجازی "خیبرآنلاین"، دبير شوراى هماهنگى حزب الله زیر عکس فوق، نوشت:
"ازکدخدا تامزاحم
بیانیه شورای هماهنگی حزب الله با تبریک خروج آمریکا از برجام، تحلیل دقیق از عملکرد آینده آمریکا و اروپا و طرح عدم کفایت رئیس جمهور
به نظر می رسد استراتژی ناکارآمد و اشتباه اعتماد بدون پشتوانه طی 12 سال مذاکرات هسته ای با شیطان بزرگ خصوصا از دست دادن زمان گرانسنگ 5 سال اخیر که منجر به حداقل 230 میلیارد دلار ضرر و زیان ناشی از بین بردن توانمندی هسته ای طی اجرای برجام گردید، کافی باشد تا مجلس عدم کفایت رئیس جمهور را صادر کند تا حداقل 3 سال باقیمانده از ریاست جمهوری یازدهم به آن همه ضرر و زیان اضافه نشود. بر همین اساس توجه همگان را به نکات زیر جلب می کنیم:
1- آقای روحانی که در مذاکرات هسته ای دهه 70 با تروئیکای اروپا(انگلیس، آلمان و فرانسه) به عنوان رئیس ایرانی مذاکرات، طعم تلخ برخورد استکباری آمریکا را چشید و اطاعت تروئیکا از آمریکا را دید و نتیجه شکست مذاکرات را لمس کرد، طرح مذاکره با کدخدا(آمریکا) به جای مذاکره با رعیت(اروپا) را مطرح کرد؛ غافل از اینکه ریشه شکست مذاکرات هسته ای در نگرش استکباری آمریکا بود. به عبارت دیگر آمریکا کدخدا نبود، بلکه همچنان شیطان بزرگ بود.
2- اکنون که آمریکا به جای اجرای تعهدات برجامی به خواسته های زیاده طلبانه حذف قدرت موشکی و منطقه ای و حذف حق غنی سازی پرداخت و در نهایت از برجام خارج شد، آقای روحانی به جای آنکه اقرار به اشتباه استراتژیک اعتماد بدون پشتوانه خود در اجرای برجام نماید، با پیگیری مسیر گذشته این بار تحت اعتماد به اروپا، خروج آمریکا از برجام را در حد خروج مزاحم تعبیر کرد، در حالی که طرح خروج آمریکا از برجام می تواند در هماهنگی کامل با اروپا و تداوم برجام با بازی آمریکا در نقش پلیس بد (فرانسه در برجام نقش پلیس بد را داشت) ادامه یابد. از این رو نه تنها هرگونه ماندن در برجام و اعتماد به اروپا، بازی در پازل آمریکاست، بلکه ادامه ضرر و زیان 12 سال گذشته می باشد که در نهایت براندازی انقلاب را هدف گرفته است. بنابراین حال که آمریکا برجام را پاره کرده، راهی به جز آتش زدن آن باقی مانده تا بتوان انقلاب، عزت و استقلال ایران اسلامی را حفظ کرد."
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
ببخشید کدام مجلس؟ کدام رئیس ؟ ایا لاریجانی ........مردانگی اش را دارد ؟ کسی که عرضه نه گفتن به لایحه استعماری را ندارد می تواند حسن عوض کند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
ی کم رو راست باشید. مشکل را در مجلس و دولت نگردید. ی زمانی ارزوی بسیج 20 ملیونی داشتید. الان هم بسیج 22 ملیونی داریم. این کجا و آن کجا؟؟ ابن زیاد هم اگه اینقدر یار داشت ایران که سهل است کل جهان رو میگرفت!!
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
اقای ایرانی اینقدر ایه یاس نخوان انشالله همین توافقات علیه ملت و همکاری برای تصویب قراردادهای استعماری اخر کار دستشون میده و منتظر باشید که چنان علیه یکدیگر افشا گری کنند که حد نداشته باشه .خون شهدا نمی ذاره
همه چی خراب بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: