به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تدابیر ویژه‌ای اندیشیده‌ایم تا رییس مجلس نتواند از جایگاهش برای تصویب این لایحه استعماری استفاده کند که بنا بر اقتضائات در زمان و شرایط خود، آن تدابیر را اجرایی خواهیم کرد
"خیبرآنلاین" - یکی از نمایندگان انقلابی مخالف لایحه استعماری FATF با تشریح دلایل مخالفت جمعی کثیری از وکلای ملت در مجلس با این لایحه، خواستار خروج آن از دستورکار مجلس شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار، در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه "تمام تلاش خود را به کار می بریم تا در قالب ظرفیت های موجود در آئین نامه داخلی مجلس، لایحه استعماری FATF از دستور کار خارج شود"، گفت: اگر هیات رییسه و شخص رییس مجلس اصرار کنند که این لایحه در دستور قرار بگیرد، با نزدیک 100 نفر از همکاران هم قسم شده ایم تا آبستراکسیون کرده و جلسه را از رسمیت بیاندازیم.

وی افزود: نخواهیم گذاشت این لایحه استعماری مصوب شود، چون هرچه بیشتر با کارشناسان زبده و متخصص و متعهد مشورت می کنیم، بیشتر متوجه می شویم که این لایحه نه تنها نفعی برای مردم ایران ندارد، بلکه ما را دچار خودتحریمی در داخل خواهد کرد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: اگر به این قبیل کنوانسیون ها ملحق شویم، در آینده شرایطی برای ما فراهم خواهد شد که افرادی که برای کشور و ملت جانفشانی کرده اند، را تحویل بیگانگان دهیم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با انتقاد از عملکرد رسانه ملی، اظهار داشت: از صداوسیما انتظار داریم مناظرات زنده تلویزیونی پخش کند تا در فضایی علمی و منطقی برای ملت بزرگ ایران اطلاع رسانی صورت گیرد.

لایحه استعماری مرتبط با FATF باید از دستورکار مجلس خارج شود / 100 نماینده برای آبستراکسیون هم‌قسم شده‌اند
وی با اشاره به استدلالات متقن و محکم مخالفان این لایحه استعماری، از طرفداران FATF دعوت کرد اگر در این زمینه پاسخ منطقی برای مردم دارند، در محضر ملت و در مناظره ای زنده ادله ی خود را ارایه کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار با بیان اینکه "عده ای تلاش می کنند هندوانه دربسته تحویل مردم دهند"، تاکید کرد که آنها خودشان هم می دانند پاسخ قانع کننده ای برای مردم ندارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سوگندنامه نمایندگان در ابتدای نمایندگی، تصریح نمود: پای قسم و تعهدی که خورده ایم، تا پای جان ایستاده ایم. این قبیل موضوعات جناحی و باندی نیست بلکه مستقیما به منافع ملی ارتباط دارد و جای سازش و مماشات ندارد.

وی افزود: ملت ایران برای آزادی و استقلال خود هزینه های گزافی پرداخته اند و ما نخواهیم گذاشت این استقلال و آزادی با زیر قیمومیت رفتن کشورهای سلطه گر دچار خدشه شود.

حاجی دلیگانی با انتقاد از عملکرد لاریجانی در موضوعات اینچنینی تاکید کرد: تدابیر ویژه ای اندیشیده ایم تا رییس مجلس نتواند از جایگاهش برای تصویب این لایحه استعماری استفاده کند که بنا بر اقتضائات در زمان و شرایط خود، آن تدابیر را اجرایی خواهیم کرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان با اعلام اینکه "درخواست رای گیری علنی با برگه و با نام نمایندگان داریم تا شفافیت برای مردم به وجود آید" خطاب به سایر نمایندگان گفت: از همه ی همکارانی که می خواهند از این لایحه اعلام برائت کنند، درخواست می کنم در رسانه ها اطلاع رسانی نمایند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
ما نفهمیدیم علی اقا کدوم طرفیه؟ یه بار گلوی خودش را پاره می کنه در دفاع از فلسطین یه بار برجام کثیف را 20 دقیقه تصویب می کنه .یه بار می خواد لایحه ننگین و کثیف را با کمک (...) بزدل تصویب کنه ؟ خدایا پناه بر این همه رنگ .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: