به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تحریم‌های پیشین هسته‌ای و تحریم‌های سخت‌تر جدیدتر در بازه ۹۰ تا ۱۸۰ روزه علیه ایران باز خواهند گشت
"خیبرآنلاین" - در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر تلاش کرد چهره‌ای حامی مردم ایران از خود و تل‌آویو نشان دهد اما یک عضو کابینه او، چهره واقعی و ضدایرانی این رژیم را آشکار کرد.
 
به گزارش رجانیوز، «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی در توهینی آشکار به تمام مردم ایران، گفت: «بهتر بود (به جای بازگشت تحریم‌ها) تمام حکومت و کشور ایران به صورت کامل از روی (نقشه) جهان محو می‌شد!»
 
به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» اردان با انتقاد شدید از کشورهای اروپایی به خاطر تلاش برای حفظ برجام، مدعی شد: «ولی مشاهده اینکه توافق هسته‌ای بدِ اوباما، با گزینه بهتری (خروج آمریکا و احیای تحریم) جایگزین شد، یک موهبت است».
 
وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، با اشاره به وقایع و تحولات اخیر در منطقه و ایران گفت: «به نظر من، شانس زیادی برای آن (بازگشت ایران به پای میز مذاکره با آمریکا) وجود دارد. از هم اکنون می‌توانیم نتایج مثبتی را درپی اقدام ترامپ ببینیم».
 
این وزیر صهیونیست همچنین افزود: «اروپا از نظر اخلاقی ورشکسته شده و باید دفعه بعد که خواستند برای ما سخنرانی کنند، این موضوع را به آنها یادآوری کنیم».
 
این در حالی است که نتانیاهو طی چند هفته اخیر با انتشار کلیپ‌های ویدئویی، برای مشکلات ادعایی متعدد در ایران که مردم با آن روبه‌رو هستند، اشک تمساح ریخته و داعیه حمایت از آنها در برابر حکومت را داشت.
 
ترامپ در تاریخ ۱۸ اردیبهشت طی سخنرانی در کاخ سفید با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، مخفی کردن ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای و دخالت در امور کشورهای منطقه، خروج آمریکا را از برجام اعلام کرد.
 
وی همچنین گفت که تحریم‌های پیشین هسته‌ای و تحریم‌های سخت‌تر جدیدتر در بازه ۹۰ تا ۱۸۰ روزه علیه ایران باز خواهند گشت. ترامپ همچنین از مقامات تهران دعوت کرد تا به مذاکرات جدید با آمریکا برگردند.
 
ایران و 5 کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) به علاوه آلمان در تیرماه سال ۱۳۹۴ به توافقی دست یافتند که قرار بود در ازای ایجاد محدودیت در بخش‌هایی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران، همه تحریم‌های بین‌المللی و یکجانبه مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را رفع کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: