به‌روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
خسروجردی از ۲۰ میلیون لیتر بنزین قاچاق در روز به کشورهای همسایه خبر داد .
"خيبرآنلاين" - حسن خسروجردی، عضو اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران اظهار کرد: متاسفانه همیشه کشور با قاچاق سوخت مواجه بوده برای اینکه قیمت این فرآورده ها در داخل نسبت به همسایگان و دیگر کشورهای جهان پایین تر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: متاسفانه با افزایش قیمت دلار، قاچاق بنزین به کشورهای همسایه از سود بیشتری نسبت به گذشته برخوردار بوده و به همین دلیل بخشی از آمار مصرف سوخت در داخل بوی قاچاق می دهد.

عضو اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: طبق آمارها در حال حاضر مصرف روزانه بنزین در کشور 100 میلیون لیتر است حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا تمامی این حجم بنزین در داخل مورد مصرف قرار می گیرد؟.

خسروجردی افزود: بدون شک پاسخ پرسش مدنظر منفی است، چراکه دستکم روزانه 20 میلیون لیتر بنزین به صورت قاچاق راهی کشورهای همسایه می شود.

  وی بیان کرد: برای مقابله با قاچاق بنزین راهکارهای مختلفی وجود دارد که افزایش قیمت بنزین و رساندن به سطح جهانی درداخل، استفاده از فناوری های جدید به ویژه کارت سوخت جهت مدیریت مصرف و غیره از جمله این موارد است.

  عضو اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران ادامه داد: ایران هم اکنون نمی تواند در اوضاع کنونی راهکار نخست را اجرا کند چون تبعات سنگینی در جامعه به همراه دارد.

  خسروجردی در پایان تصریح کرد: بهترین گزینه در حال حاضر برای مبارزه با قاچاق سوخت احیای سامانه هوشمند و کارت سوخت است.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: