به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در جریان فتنه و آشوب دی ماه سال گذشته اتاق عملیات آمریکایی‌ها با ریاست مقام رده بالای اطلاعاتی واشنگتن یعنی «مایکل دی‌آندرا» در اربیل تشکیل شده بود. «استیو فاگین» نیز پس از شکست آمریکا در توطئه دیماه با یک نقشه جدید وارد اربیل شده و در حال پیشبرد توطئه جدید آمریکا علیه مردم ایران است.
"خيبرآنلاين" - واخر خردادماه سال جاری «مصطفی هجری» سرکرده گروهک تروریستی «حزب دموکرات کردستان ایران» به واشنگتن سفر کرد و با مقام‌های وزارت خارجه آمریکا، اعضای کنگره و عناصر محافل صهیونیستی مستقر در آمریکا دیدار کرد.

سفر خردادماه سرکرده تروریست‌ها به آمریکا
به گزارش ميزان، یکی از دیدار‌های تروریست شناسنامه داری به نام هجری در آمریکا با «اسیتون فاگین» بود که مدیریت دفتر امور ایران در اداره امور خاورنزدیک وزارت خارجه آمریکا را برعهده داشت. از محتوای دیدار «هجری» و «فاگین» خبری مخابره نشد؛ اما یحتمل طرفین برای تجهیز و تسلیح عناصر تروریستی در نزدیکی مرز‌های غربی ایران توافق کرده‌اند.

ورود فاگین به اربیل
جالب آنکه حدود یک ماه بعد از این دیدار، فاگین از سوی «مایک پمپئو» به سمت سرکنسول آمریکا در اربیل عراق منصوب شد تا از نزدیک بر اقدامات تروریست‌های تحت نظر هجری در حزب دموکرات و سایر تروریست‌های لانه کرده در مناطق مختلف کردستان عراق، جهت انجام اقدامات تروریستی داخل مرز‌های ایران نظارت کند.

موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟

اقدام تروریست‌ها در نخستین روز‌های استقرار فاگین
شامگاه جمعه ۲۹ تیرماه سال جاری، درست در نخستین روز‌های استقرار «اسیتون فاگین» آمریکایی در اربیل، اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب وابسته به حزب دموکرات به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، حمله کردند و باعث شهادت ۱۱ پاسدار و مرزبان غیور کشورمان شدند.

با توجه به سفر سرکرده تروریست‌های ضدانقلاب به آمریکا در خردادماه سال جاری و استقرار «فاگین» به عنوان نماینده آمریکا در اربیل، این گمانه را تقویت کرد که تروریست‌های ضدانقلاب وابسته به حزب دموکرات، با چراغ سبز و تسلیحات اهدایی آمریکایی‌ها اقدام تروریستی فوق‌الذکر را انجام دادند.

وعده انتقام
قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) پس از اقدام تروریستی ضدانقلاب در روستای دری و شهادت ۱۱ تن از پاسداران و مرزبانان جان بر کف ایران اسلامی که تامین امنیت مردم عزیز و غیور کردستان را برعهده داشتند، اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن تاکید کرد که «گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان که فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان هستند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند».

سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه نیز در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ یعنی ۱۷ روز بعد اقدام تروریستی ضدانقلاب در مریوان که منجر به شهادت ۱۱ نفر از نیرو‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا شد، اعلام کرد: ضربه‌ای که در پاسخ به این حرکت تروریستی می‌زنیم هم‌وزن این ۱۱ شهید خواهد بود. باید کاری کنیم تا دیگر حضور گستاخانه این تروریست‌ها در کشورمان تکرار نشود.

موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟

همچنین در همان روز سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، خبر از انتقامی کوبنده به ضدانقلاب داده بود؛ او اعلام کرده بود: انتقام ما از گروه‌های تروریستی کوبنده است؛ البته مکان و زمان آن مشخص نیست، ولی تروریست‌ها در هر نقطه‌ای باشند، انتقام خود را از آن‌ها می‌گیریم.

پاسخی سخت، کوبنده و گیج‌کننده سپاه به ضدانقلاب
روز شنبه ۱۷ شهریور، درست ۵۰ روز پس از اقدام تروریستی ضدانقلاب در مریوان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده انتقام خود را عملی کرد و پاسخی سخت، کوبنده و گیج‌کننده را به ضدانقلاب داد. در این روز یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، در یک عملیات موفق، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های پلید و جنایتکار و مرکز آموزش تروریست‌های وابسته را با ۷ فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد، مورد هدف قرار داد.

موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟


بر اساس گزارشات موثق و مستند دریافتی، در این عملیات ظفرمندانه، مرکز توطئه علیه امنیت ملی ایران منهدم و چندین نفر از سران و عناصر مهم عملیاتی گروهک تروریستی ضدانقلاب به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

هلاکت برخی از سرکردگان تروریست‌ها
در این عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جلسه محرمانه کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان که در مقری موسوم به قلعه دموکرات در حال برگزار بود، از فاصله ۲۲۰ کیلومتری با موشک‌های فاتح ۱۱۰، هدف قرار گرفت و مطابق با اخبار واصله، برخی از سرکردگان تروریست‌ها به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟


همچنین در جریان این عملیات سپاه، کمپ آموزش تروریست‌ها نیز به صورت خطی هدف موشک‌های فاتح ۱۱۰ قرار گرفت که همین استراتژی آفند موشکی، موجب تخریب کامل مقر آموزش تروریست‌های حزب دموکرات شد.


موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟

حیرت آمریکایی‌ها
این عملیات سپاه در انتقام از تروریست‌ها به قدری دقیق و هوشمندانه بود که حامیان اصلی تروریست‌های ضدانقلاب یعنی آمریکایی‌ها را در شوک فروبرد؛ چه اینکه با گذشت ۵ روز از این عملیات، هنوز موضعی از سوی عناصر آمریکا در منطقه از جمله «فاگین» شنیده نشده است.

اقتدار چندوجهی سپاه
قدرت سپاه در تصویربرداری پهپادی از پایگاه تروریست‌های دموکرات که در عمق ۶۵ کیلومتری کردستان عراق واقع در «کوی سنجیق» قرار داشت و همچنین دقت موشک‌های نقطه زن سپاه -که از قرائن و شواهد چنین برمی‌آید از نوع فاتح ۱۱۰ بودند- و همچنین اشراف اطلاعاتی و قدرت نرم افزاری سپاه در آگاهی از زمان و مکان جلسه سرکرده تروریست‌های حزب دموکرات، آمریکایی‌ها را بعنوان لجستیک تروریست‌ها در شوک فروبرده است.

تعهدی که رعایت نشد!
طبق گفته سرلشکر باقری، حزب منحله دموکرات کردستان در سال ۱۳۷۵ تعهد کتبی داد که علیه ایران عملیاتی انجام ندهد؛ اما از سال گذشته به تحریک آمریکا و برخی کشور‌های منطقه این عهد را شکست و عملیات‌هایی را انجام داد که این برای ملت ایران قابل تحمل نبود.


موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟

آنطور که رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان گفته است، چندین بار به حزب منحله دموکرات کردستان تذکر داده شد و اقلیم کردستان هم تلاش کرد تا از تحرکات افراد وابسته به آن، ممانعت کند، اما آن‌ها نافرمانی کردند.

ماموریت فاگین در پیشبرد پروژه ضدامنیتی آمریکا علیه مردم ایران با کارگزاری تروریست‌های دموکرات
علت نافرمانی و سرکشی تروریست‌های دموکرات و تلاش‌شان برای انجام اقدامات تروریستی و ایذایی علیه مردم نواحی غربی و کُرد نشین ایران اسلامی، مشخص است؛ آمریکایی‌ها با محوریت کنسولگری خود در اربیل و «استیو فاگین» که سابقه ریاست میز ایران را دارد، تروریست‌های دموکرات را تجهیز و تسلیح کرده است تا پروژه ناامن سازی نواحی مرزی ایران را کلید بزنند، پروژه‌ای که با صلابت و اقتدار سپاه سرافراز در نطفه خفه شد.

تقویت اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران؛ ماموریت دیگر فاگین
اما فارغ از پیشبرد توطئه‌های ضدامنیتی و تجهیز و تحریک تروریست‌هایی نظیر عناصر حزب دموکرات، «استیو فاگین» با یک ماموریت ویژه دیگر نیز به اربیل آمده است و آن عبارت است از تقویت اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران.

اربیل را باید یکی از پایگاه‌های تمرکز آمریکا در زمینه جنگ اخلال ارزی علیه ایران دانست. در واقع پس از آنکه آمریکایی‌ها به میزان قابل توجه صادرات کالا و خدمات از ایران به اقلیم کردستان عراق پی بردند و جذب ارز از این طریق برای ایران را مورد توجه قرار دادند، یکی از همان چریک‌های کت و شلواری عالی‌رتبه خود به نام «استیو فاگین» با سابقه کار و تخصص در امور ایران را به اربیل فرستادند تا به هر طریق ممکن مراودات تجاری و اقتصادی ایران و اقلیم کردستان عراق را قطع کند.

موشک‌های سپاه به آمریکا اصابت کرد / ماموریت « استیو فاگین» آمریکایی در اربیل چیست؟

فاگین برای نیل به هدف فوق، احتمالا علاوه بر جلسات با شبکه‌های تروریستی که در فاز ماموریت امنیتی او ارزیابی می‌شود، جلسات مختلفی را با فعالان اقتصادی و دلالان و اصناف اقلیم کردستان نیز برگزار کرده  است و تلاش داشته با تهدید و تطمیع، آنان را از کار با ایران منصرف کند.

فاز جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ایران و نقش فاگین
طبق اخبار، فاگین همچنین در فاز جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ایران، اقدام به برگزاری دوره‌های خاص روزنامه‌نگاری برای روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی اقلیم کردستان کرده است تا از آن‌ها در زمان مقتضی برای تفرقه‌افکنی و جاسوسی استفاده کند.

به هر ترتیب، آمریکایی‌ها مدت‌هاست برای ضربه زدن به مردم و نظام ایران بر روی مناطق مختلف اقلیم کردستان تمرکز کرده‌اند و منابع خود را در آنجا متمرکز گردانده‌اند. در جریان فتنه و آشوب دی ماه سال گذشته نیز اتاق عملیات آمریکایی‌ها با ریاست مقام رده بالای اطلاعاتی واشنگتن یعنی «مایکل دی‌آندرا» در اربیل تشکیل شده بود. به نظر می‌رسد، «استیو فاگین» نیز پس از شکست آمریکا در توطئه دیماه با یک نقشه جدید وارد اربیل شده است و در حال پیشبرد توطئه جدید آمریکا علیه مردم ایران است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: