به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" – «سید یاسر جبرائیلی» با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، ضمن ستایش تلاش جمعی از مردم بصره به منظور پاکسازی و اظهار پوزش و تاسف از وقایع رخ داده در روزهای گذشته، و همچنین مذمت مزدوران رسانه های داخلی که به تنش آفرینی در روابط میان ایران و عراق دامن می زنند، واکنش نشان داد.


وقتی عراقی‎ها برای جبران، دست به جارو می‎شوند!

به گزارش سرویس فضای مجازی "خیبرآنلاین"، این فعال رسانه ای در همین خصوص در پیج شخصی اش در اینستاگرام، نوشت:
«عذر می‌خواهم از تو برادرم. با تمام وجودم شرمنده‌ دست‌هایی هستم که جارو به دست گرفت و کنسولگری ایران در بصره را جارو کشید تا عمال انگلیس در عراق را رسوا کند. بوسه بر دست‌هایی می‌زنم که عاشقانه عکس امام‌مان خمینی بزرگوار را بر دیوار کنسولگری ما زد تا روباه انگلیسی را ناامید کند. این دست‌ها برایم آشناست. همان است که ایام اربعین حسینی بازوی ما را می‌گیرد و به زور، ما را میهمان خانه و موکبش می‌کند تا با همه هستی‌اش از ما پذیرایی کند.
اما از تو شرمنده‌ام که قوه قضائیه جمهوری اسلامی تاکنون جارو به دست نگرفته تا عمال انگلیس خبیث در ایران را از دامن ما پاک کند. به حالت غبطه می‌خورم که تو، کار عراقیِ انگلیسی را می‌توانی جبران کنی اما من، راهی برای جبران اهانت‌های ایرانیِ انگلیسی به شما را ندارم. اما این چند سطر را می‌نویسم و این چند عکس را اینجا می‌گذارم تا بدانی آنها که به شما اهانت کردند، انگلیسی هستند، ایرانی نیستند.
تفرقه ما و شما آرزوی دیرینه انگلیس است. روزنامه‌های انگلیس در ایران، مدت‌هاست این پروژه را برای تخریب رابطه ما و شما آغاز کرده‌اند. به قدری از شرافت بی‌بهره‌اند که وقتی در عراق زلزله آمد و بخشی از شهرهای مرزی ما با شما هم لرزید، تیتر یک زدند که زلزله عراق ایران را لرزاند، تو گویی لرزیدن شهرهای ما تقصیر مردم عراق بوده است. جماعتی که هیچ قید و بندی ندارند، همکاران سابقشان امروز رسما مستخدم بی‌بی‌سی هستند و هرازگاهی خبر هرزگی‌هایشان منتشر می‌شود، روزنامه‌ای که تحریریه‌اش به اذعان خبرنگارش محل شهوترانی دبیرانش شده است، به زائران عراقی تهمت سوء می‌زند. جماعتی که دلیل کم‌رونق بودن توریسم در ایران را قوانین اسلامی چون حجاب می‌دانند، امروز از ورود این حجم از زائر عراقی به ایران ناراحتند.
عکس‌ها را باز هم ورق بزن. با دقت نگاه کن. می‌بینی چطور خبر سفر ماه عسل شاهزاده ویلیام انگلیسی را با رنگ و لعاب پوشش داده‌اند و برایش رپرتاژ رفته‌اند؟ باورت می‌شود این روزنامه ایرانی است و برای مردم ایران منتشر می‌شود؟ می‌بینی چطور برای عروس سلطنتی انگلیس غش و ضعف کرده‌اند؟ می‌بینی چقدر برایشان مهم است که ملکه الیزابت بدون عینک آفتابی بیرون آمده است؟ می‌دانی اینها خبر جنایات آمریکا و انگلیس را در ایران سانسور می‌کنند؟
اینها جسمشان ایرانی است، روح انگلیسی دارند. اهانت‌هایشان را به پای مردم ما ننویسید. اینها از یکی شدن ما و شما وحشت کرده‌اند، چون این وحدت کاخ ملکه الیزابت را به لرزه درآورده است.»
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
آنها که در ایران با شعار نافرمانی مدنی سرمایه ها را به طرف تقاصاها کاذب میبرند تا تحریمهای بی اثر امریکا ه(مونی بگیرد امریکایی هستند نه انگلیسی ،آنها که در راکتور اراک بتن ریختند امریکایی هستند نه انگلیسی، چرا بریتانیا از لابی اسکاتلند شیطان است اما انگلستان بخشی از بریتانیای کبیر است وانگلستان بر پادشاهی بریتانیا اغلب غالب لست نه همیشه، ملکه الیزابت ویندسور پادشاه بریتانیا و رئیس کلیسای پروتستان است سلطنت بریتانیا حامی دین و دینداری است حزب دموکرات امریکاست که منکر وجود خداست منکر راستی انبیا واوالیا و منکر روز رستاخیز است حزب دموکرات امریکاست که توسط لژهای ماسونی اداره می‌شود نه سلطنت بریتانیا،سلطنت بریتانیا مثل پاپ واتیکان عصویت در لژهای ماسونی را کفر والحاد دانسته و لعن میکنند کسی که دشمن مردم ایران را به اشتباه معرفی کند یا ابله است یا خودش دشمن است سید جمال افغانی قاتل شاهنشاه ناصرالدین شاه شهید عصو لژ ماسونی قاهره بود به لندن هم سفر کرده بود سفر به لندن دلیل ارتباط با انگلیس نیست مصدق ملعون هم امریکایی بوده وصد انگلیس وصد بشر وصد خدا عمل میکرد انسان باید اول دشمن را بتواند تشخیص بدهد بعد با او بجنگد آدرس غلط به مردم ندهید چون فقط خودتان را رسوا میکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: