به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تا پایان سال با افزایش ۱۸ هزار گروه جهادی به محرومیت زدایی در سراسر کشور می‌پردازیم، گفت: همکاری دولت با گروه‌های جهادی کافی نیست.
"خیبرآنلاین" - سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مورد نقش سازمان بسیج مستضعفین در تحقق توسعه و آبادانی کشور، اظهار داشت: هم اکنون ۸ هزار گروه های جهادی در کشور فعال است و ۱۰ هزار گروه جهادی تا پایان سال به این گروه ها اضافه می شوند که ظرفیت سازندگی بالایی در کشور به وجود می آورند.


همکاری دولت با گروه‌های جهادی کافی نیست/فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی

به گزارش مهر، وی افزود: ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال فرصتی برای نوسازی و توسعه کشور در مسیر توسعه و تحقق اهداف، برنامه ها و اسناد بالادستی برای دولت ایجاد می کنند.

رییس سازمان بسیج در مورد اهداف گروه های جهادی، ادامه داد: برنامه گروه های جهادی به این نحو است که یک نقطه مشخص را برای هر گروه تعیین کرده و با تمرکز بر آن به صورت یک مجموعه از خدمات مورد نیاز بر آن محل مشخص شده، متمرکز می شوند.

سردار غیب پرور، محرومیت زدایی را از اصلی ترین رسالت های گروه های جهادی دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت های خدمت رسانی در بخش سلامت و بهداشت، تامین نیازهای اجتماعی و فرهنگی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی با محور محرومیت زدایی است.

وی همچنین تصریح کرد: تا حدودی در انجام فعالیت گروه های جهادی با دولت هماهنگی های لازم صورت گرفته است و جهادگران با یک وزارتخانه تعامل ندارند، بلکه با چند وزارتخانه تعامل دارند، از جمله وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان که همکاری دولت ناکافی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود، چرا که استعداد بسیج یک اقیانوس است و عمق، طول و عرض بسیج مشابه قوه لایزال است و من همواره در مورد همکاری بسیج با دولت اعلام آمادگی کرده ام.

سردار غیب پرور گفت: دولت باید از ما بخواهد و ما اعلام آمادگی کردیم و برنامه هم به دولت ارائه کردیم و برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه هم آمادگی کامل داریم تا به کمک دولت بیاییم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: