به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری تجمع صد هزار نفری بسیجیان تهران و کرج در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت سعی می‌شود سخنران مراسم در بالاترین سطح باشد.
"خیبرآنلاین" -  سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین مرحله دوم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ که صبح امروز برگزار شد،گفت:رزمایش بزرگ عاشورایی بسیج در دو بخش در سراسر کشور برگزار شد.



به گزارش دانشجو، وی در ادامه گفت:در بخش اول رزمایش ۱۰۰۰ گردان بیت المقدس بسیج در بیش از 500 شهرستان کشور و در بخش دوم که موضوع خدمت‌رسانی بود 7014 گروه جهادی به تعداد 150هزار نفر را پیش بینیکردع بودیم که اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و در این بخش ۸ هزار گروه جهادی داوطلب خودجوش به میدان آمدند و در نقاط مختلف کشور به خدمت رسانی پرداختند.

 سردارغیب پرور از انجام ۱۹۷۳ پروژه عمرانی در این رزمایش خبر داد وافزود: ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها توسط مردم تامین شد، ادامه داد: این نشان می‌دهد مردم با وجود گرفتاری‌هایی که دارند وارد عرصه شدند و مشارکت فعالی در پروژه های عمرانی داشتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:۱۶۰ هزار خدمت پزشکی در حوزه دندان پزشکی و دیگر حوزه ها ارائه شد و در بخش فرهنگی ۲۶ هزار خدمت فرهنگی ارائه گردید، در این حوزه با تجهیز خودرو، فیلم هایی برای مردم در روستاها اکران شد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه  در بخش اقتصاد مقاومتی ۱۱۸۷ پروژه مربوط به اقتصاد مقاومتی  در واحد های کوچک تولید راه اندازی شد ،اظهار داشت: ۳۶۲ هزار بسته معیشتی،نوشت افزار، جهیزیه و بسته های آموزشیتوسط جهادگران  در سراسر کشور توزیع شد و همچنین ۳۲۷ تیم تخصصی از بسیج مهندسین کشاورزی به سراسر کشور اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به این که در حوزه کارگری طرحی با عنوان شیفت ایثار صورت گرفت،افزود: در ۵۶۲ کارخانه با حضور حدود ۵۱ هزار کارگر این طرح انجام شد .در این پروژه ۲۰۹ هزار ساعت کار جهادی انجام شد. کارگران ما با وجود شرایط فعلی اقتصاد کشور وارد میدان شدند و ساعاتی را بصورت رایگان برای خدمت به مردم کار کردند.

وی ادامه داد: در بخش کارمندی در هزار و ۸۷ محله و روستای کشور ۴۱۲۹ مدیر و مسئول در میز خدمت شرکت کردند و ۴۲۴۳۰ نفر از مردم به این میزهای خدمت مراجعه و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و بخش اعظمی از مشکلات آنها حل شد.

سردار غیب پرور به اقدامات بسیج اصناف کشور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج اصناف طرح «یک کاسب یک دانش آموز» را پیاده کرد و هرکدام از کسبه یک دانش‌آموز را حمایت کرده و موارد مورد نیاز آنها را تامین کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خدمات انجام شده در این رزمایش را بسیار گسترده و امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: اینها نشان می‌دهد ظرفیت خدمت در کشور بسیار بالاست و کار بسیار بزرگی در سراسر کشور توسط بسیج و مردم قابل انجام است.

وی از تجمع هفتصد هزار نفری بسیجیان روز پنجشنبه در سراسر کشور خبر داد گفت: تجمع صد هزار نفری بسیجیان تهران و کرج در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سعی می‌شود سخنران این مراسم در بالاترین سطح باشد.۶۰۰ هزار نفر بسیجیان درمراکز استان‌ها تجمع می‌کنند. خلاصه این رزمایش ۳۵ روزه این است که با امید و نشاط و امید به آینده می توان به جلو حرکت کرد.

سردار غیب پرور اظهارداشت: اجتماع روز پنجشنبه آغازی برای دوران بعد از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران است تا به دشمن اعلام می کنیم برخلاف آنچه انها تصور می کنند ما با امید و اعتماد ۴۰ سال دوم انقلاب را شروع می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام بسیج در کشف محل‌های احتکار کالا اشاره کرد و گفت: بسیج در سراسر کشور با هماهنگی قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی فعالیت گسترده ای را جهت کشف و اعلام محل احتکار کالا و مقابله با گران فروشی در دست انجام دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: