به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در میان استدلالات منطقی و دقیق مخالفین لوایح استعماری، اما با اوج گیری لابی های مختلف جریانات غربزده ی نفوذ کرده در مسندهای تصمیم گیری و تصمیم سازی، و براساس پخت و پز صورت گرفته در جلسات محرمانه و غیرعلنی، توافقی که جزییات از دید نمایندگان مجلس و مردم پنهان نگاه داشته شده است، به تصویب رسید
"خیبرآنلاین" - مجلس لاریجانی یکشنبه سیاه دیگری را برای ملت ایران رقم زد و علیرغم مخالفت گسترده و آشکار مراجع عظام تقلید، مردم بیدار و دانشجویان حاضر در صحنه و نخبگان متخصص و دلسوز، به لایحه استعماری پیشنهادی دولت روحانی مبنی بر الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم مرتبط با FATF رای مثبت داد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در یکشنبه سیاه مجلس (15 مهر 1397) که با طراحی پیچیده باند روحانی - لاریجانی برگزار شد، نهایتا از مجموع 271 نماینده حاضر در مجلس، 268 نفر در آن شرکت کردند که از این تعداد 143 نفر رای مثبت داده و 120 وکیل المله اعلام مخالفت کردند و البته 5 نماینده نیز در لیست ممتنع قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مخالفان این لایحه استعماری خواستار شفافیت آرای نمایندگان شده بودند که با رای موافقان FATF این طرح به تصویب نرسید.

بنابراین، در میان استدلالات منطقی و دقیق مخالفین لوایح استعماری، اما با اوج گیری لابی های مختلف جریانات غربزده ی نفوذ کرده در مسندهای تصمیم گیری و تصمیم سازی، و براساس پخت و پز صورت گرفته در جلسات محرمانه و غیرعلنی، توافقی که جزییات آن از دید نمایندگان مجلس و مردم پنهان نگاه داشته شده است، به تصویب رسید.

اینک، نوبت به شورای نگهبان و نهایتا مجمع تشخیص مصلحت نظام است که با اقدام انقلابی، در مقابل خسارت جدید پس از برجام به کشور و مردم ایران جلوگیری به عمل آورند.

از سوی دیگر، مردم عزتمند ایران عزیز ملاحظه نمایند که آنچه امروز در مجلس و دولت بر کشور تحمیل شده است، نتیجه ی نوع آرایی است که از جانب ملت به صندوق های رای واریز شد. اگر این روند، مورد تایید ملت است، که به روش قبلی ادامه دهند اما اگر شرایط فعلی مورد تایید مردم نیست، تجدیدنظر در نوع رای دهی و افرادی که آنان را ترغیب به انتخاب چنین مجلس و دولتی نموده اند، امری عقلی به حساب می آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: