به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
دروازه بان هندبال لژیونر ایران بعد از امتناع از همراهی تیمش برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس گفت: من به ارزش های کشورم احترام می گذارم و پای همه مشکلات آن می ایستم.
"خيبرآنلاين" - محسن باباصفری لژیونر هندبال کشورمان که در این فصل به عنوان دروازه بان تیم استوا بخارست را در لیگ باشگاه های اروپا همراهی می کند در هفته جاری تیمش را در بازی برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس همراهی نکرد.

امتناع بازیکن ایرانی از سفر به اسرائیل/احتمال جریمه و لغو قرارداد

به گزارش مهر، قرار است تیم استوا جمعه هفته جاری به این کشور سفر کرده و دیدار برگشت را نیز انجام دهد که در صورت شکست به مرحله بعد رقابت های هندبال جام باشگاه های اروپا صعود نخواهد کرد و این مسئله می تواند باباصفری را در ادامه همکاری اش با این باشگاه اروپایی دچار مشکل کند.

دروازه بان ملی پوش کشورمان از احتمال اعمال جریمه سنگین از سوی باشگاه استوا، احتمال فسخ قرارداد و آینده مبهمش در باشگاه های اروپایی گفت.

محسن باباصفری در گفتگو با مهر در این خصوص گفت: تیم ما در مسابقات کاپ باشگاه های اروپا حاضر است و من تیمم را در بازی برابر تیم ماکابی اسرائیل همراه نکردم. قرار است روز جمعه هم تیمم به این کشور سفر کند و من به مربی ام گفته ام که همراه تیم نخواهم رفت.

وی افزود: مطمئنا این امتناع من از همراهی تیمم در این مسابقه و آن هم رقابت مهمی که می تواند سرنوشت تیمم را برای ادامه حضور در این مسابقات رقم بزند برای من جریمه ای در پی خواهد داشت. البته من در چند روز گذشته با مسئولان باشگاه صحبت نکردم اما حتما آنها برای من جریمه ای در نظر گرفته اند. حتی در تمرینات چند روز پیش، مربی دروازه بان ها نسبت به این مسئله به من تذکر جدی داد.

دروازه بان لژیونر ایران گفت: این مرحله از مسابقات هندبال باشگاه های اروپا برای تیم من بسیار مهم است چون اگر نتیجه نگیرد به ضررش می باشد. حتی اگر با اختلاف سه گل ببازیم از دور مسابقات حذف می شویم، برای همین باشگاه هم نسبت به این مسئله حساس شده است. همه تیم ها در این سطح مسابقات دوست دارند ببرند تا به مراحل بالاتر رفته و در گردونه رقابت ها باقی بمانند. من امیدوارم تیمم بدون من هم بتواند این مسابقه را ببرد.

وی در مورد اینکه آیا با امتناع از همراهی تیم در این دو مسابقه دچار مشکل خواهد شد یا خیر گفت: مطمئنا قراردادم هم دچار مشکل می شود. حتی در ادامه حضورم در لیگ باشگاه های اروپا هم دچار مشکل خواهم شد. مطمئنا هیچ تیمی بازیکنی را که تیمش را در مسابقه همراهی نکند نمی خواهد و این شرایط حضورم در هندبال اروپا را سخت خواهد کرد. مربی ام این روزها ناراحت است و چند بار از بابت این مسئله از من سؤال کرده به هر حال این تصمیمی بوده که گرفته ام و صددرصد به دنبال آن دچار مشکل خواهم شد.

باباصفری خاطرنشان کرد: من با اعتقاد این تصمیم را گرفتم، من به ارزش های کشورم احترام می گذارم و پای همه چیز این مسئله می ایستم. از اتفاقات بعد از آن هم ناراحت نمی شوم چون تصمیمی بوده که به خاطر اعتقادم و کشورم گرفته ام.

وی در پایان گفت: با این حال دوست دارم تیمم برابر این تیم ببرد. اینجا فشار روحی و روانی روی من زیاد است. هر کسی که می رسد از من سؤال کرده و حرفی به من می زند و همین مسئله منجر به این شده تا تمرکزم را در تمرینات از دست بدهم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
یک مرد یعنی این فرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: