به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص احضار برخی هنرمندان و ورزشکارانی که در پی وقوع زلزله کرمانشاه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی پرداخته بودند و هم‌چنین تجهیزات جدیدی که وزارت دفاع به ناجا تحویل داد، سخن گفت.
"خيبرآنلاين" -  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، در خصوص احضار برخی از هنرمندان و ورزشکارانی که برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اقدام به جمع‌آوری پول کرده بودند، اظهار داشت: دستگاه قضایی تعدادی از این افراد را به پلیس معرفی کرد و پلیس نیز  از آنها خواست تا برای تکمیل اطلاعات حضور یابند؛ برخی از این افراد به پلیس آگاهی دعوت شدند و اطلاعاتی از آنها گرفته شد؛ باید گفت تصمیم‌گیری در رابطه با آینده این پرونده‌ها با دستگاه قضا است.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی در مورد تجهیزات جدیدی که روز گذشته وزیر دفاع آنها را به نیروی انتظامی تحویل داد،‌گفت: اسفند ماه سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین وزیر دفاع و فرمانده ناجا به امضا رسید تا در سال 97 تجهیزات مورد نیاز پلیس تحویل شود البته لازم بود در برنامه اعتبارات لازم دیده شود که برخی از آن اعتبارات داده شد و ما آن موضوع را به وزارت دفاع منعکس کردیم.

وی افزود:خوشبختانه با توصیه‌های ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع به نسبت اعتبار در اختیار قرار گرفته شده همکاری خوبی با ناجا داشت.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد:‌ روز گذشته 6 فروند بالگرد و 12 پهپاد به نیروی انتظامی تحویل داده شد؛ البته 4 بالگرد جدید بوده و دو بالگرد اورهال شده است.

وی افزود:‌پهپادها قابلیت استفاده در مرز برای شناسایی ترددهای غیرمجاز اشرار و قاچاقچیان مرزی و همچنین کنترل ترافیک را دارا هستند.

سردار اشتری در پاسخ به سؤالی در خصوص استفاده از پهپادها در بحث پیاده‌روی اربعین اعلام کرد: این امکان وجود دارد و در هر جایی که اطلاعاتی لازم باشد می‌توانیم از پهپادها استفاده کنیم که حتما مؤثر خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ که امروز افتتاح شد می‌تواند اطلاعات مفیدی را در خصوص وضعیت تهران و کشور ارائه دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: