به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
گروهی از نیرو‌های تیپ ۲۲ بسیج مردمی و تیپ ۲۰ پلیس فدرال پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات گسترده‌ای را در حومه شمال غرب و غرب شهر کرکوک علیه هسته‌های خاموش داعش انجام دادند.
"خیبرآنلاین" - گروهی از نیرو‌های تیپ ۲۲ بسیج مردمی و تیپ ۲۰ پلیس فدرال پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات گسترده‌ای را در حومه شمال غرب و غرب شهر کرکوک علیه هسته‌های خاموش داعش انجام دادند.

به گزارش میزان، به گفته منابع میدانی، نیرو‌های عراقی پس از جست وجوی منطقه به منطقه و درگیری‌های سنگین موفق شدند امنیت و آرامش را به روستا‌های «قره دره و قره جم» و مناطق حومه رود «الزاب» بازگردانند و تروریست‌های داعش را در این محور عقب برانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات نیرو‌های بسیج مردمی و پلیس فدرال در این محور کوهستانی با احتیاط و دقت ادامه دارد؛ نیرو‌های عراقی در جریان درگیری‌ها یک مقر گروه تروریستی داعش را هم منهدم کردند.

نیرو‌های متخصص یگان مهندسی هم در جریان پاکسازی مناطق تازه آزاد شده، ده‌ها تله انفجاری را خنثی کردند؛ مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی توسط نیرو‌های عراقی در این محور کشف و ضبط شد.

ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش در جریان پاکسازی مناطق حومه شمال غرب و غرب شهر کرکوک کشته و زخمی شدند؛ سایر تروریست‌ها پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان اعلام کرد: تروریست‌های داعش در ماه‌های گذشته با حملات مختلف، تعداد زیادی از مردم را در این مناطق قتل عام کردند و جنایت‌های زیادی مرتکب شدند.

این منبع میدانی با بیان این که هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش درصدد هستند امنیت مناطق را در حدفاصل استان‌های کرکوک، صلاح الدین و اربیل برهم بزنند، افزود: بخش‌هایی از مناطق مرکزی، غربی و جنوبی استان کرکوک از جمله «العباسی، الریاض، الحویجه، الرشاد» آلوده به عناصر مخفی داعش است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: