به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
حجت الاسلام حمید رسایی پاسخ داد
ملت ایران نباید بر اثر این اتفاقات ناامید شوند. باید محکم در میدان بایستند، چرا که اینگونه فتنه و آزمایشات از جنس آزمایشات آخرالزمان است و شک نکنیم به طور قطع این انقلاب به گفته امام راحل به دست باکفایت صاحب الزمان(عج) خواهد رسید
"خیبرآنلاین" - حجت الاسلام حمید رسایی در تجمع دانشگاهیان، حوزویان و اقشار مختلف مردم همدان در مسجد جامع این شهر، در اعتراض به تصویب لایحه استعماری مرتبط با fatf و تدابیر غلط اقتصادی با تشریح ابعاد آن و قانون مقابله با حمایت مالی از تروریسم گفت: در این سند ایران حق شرط‌‌ گذاری در معاهده را ندارد.

به گزارش دانشجو، رسایی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه و تجمع، بصیرت‌افزایی در دفاع از انقلاب اسلامی و امام خامنه ای توسط اقشار مختلف مردم است، افزود: شاخص اندازه‌گیری صلاحیت مجلس قرارگرفتن جبهه ایمان در مقابل جبهه کفر است.

نماینده سابق مردم تهران در توضیح و تفسیر معاهده ننگین fatf ادامه داد: در این معاهده علناً شرکت‌های هواپیمایی کشور و سردار حاج قاسم سلیمانی تحریم می‌شوند، زیرا در آن این افراد و شرکت‌ها به عنوان حامی تروریسم عنوان شده‌اند و اموال آن‌ها باید مصادره شود.

وی بیان داشت: در این سند سپاه قدس، انصارالله و حزب‌الله لبنان حامی تروریسم هستند که ما باید از نظر قضایی آنها را تحویل دشمنان استکبار دهیم و از نظر این معاهده، جمع‌آوری وجوه برای کمک به مردم بی‌پناه فلسطین و سوریه و یمن جرم محسوب می‌شود.

رسایی خطاب به مسئولان دولت و مجلس خاطرنشان کرد: با رأی به این سند ننگین، آقایان رفوزه شدند؛ چون این افراد اهل مبارزه نیستند، در خانه‌های میلیاردی اقامت دارند و فرزندانشان در خارج از کشور زندگی می‌کنند و با وجود اینکه می‌دانستند نظر رهبر انقلاب در مسیر مقابله با استکبار چیست، اما به این معاهده رأی دادند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس برنامه fatf ایران باید کامل و بدون شرط مفاد قانونی این معاهده را بپذیرد، تصریح کرد: کشور ما در مقابله با تروریسم، قانون داخلی داشت، اما آن‌ها را قبول نکردند، چون در این قانون می‌توان به حزب‌الله لبنان و مردم فلسطین به عنوان کشور اسلامی کمک کرد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: با وجود اینکه همه شما نظر مقام معظم رهبری را می‌دانستید، اما لاریجانی در جلسه مجلس، نامه رهبری را قرائت کرد تا القا کند که رهبر با این معاهده موافق است؛ در حالی که اینگونه نبوده و نیست.

رسایی در پاسخ به این سوال که چرا رهبری صریحاً نظر منفی خود را در موافقت این معاهده بیان نکرده است؟ گفت: وقتی مجلس شورای اسلامی و دولت اصرار پیوستن به fatf را دارند، رهبری علناً و صراحتاً نمی‌تواند مخالفت خود را بگوید، چرا که با این رفتار بهانه به دست دشمن داده می‌شود که رهبر علناً مخالف کار دولت و مجلس است.
 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این قبیل اتفاقات برای آن است که دوست و دشمن را بهتر بشناسیم، افزود: ملت ایران نباید بر اثر این اتفاقات ناامید شوند. باید محکم در میدان بایستند، چرا که اینگونه فتنه و آزمایشات از جنس آزمایشات آخرالزمان است و شک نکنیم به طور قطع این انقلاب به گفته امام راحل به دست باکفایت صاحب الزمان(عج) خواهد رسید.

وی در پایان با انتقاد از عملکرد دولت روحانی بیان کرد: آقای روحانی از ابتدای ریاست جمهوری تمرکز خود را بر روی سیاست خارجه گذاشت، در حالی که مهمترین برنامه دولتمردان این بود که به روابط با آمریکا بیندیشند و با توافق برجام، شیپور پیروزی زدند، اما عملا هیچ اتفاقی در لغو تحریم‌ها نیفتاد؛ حتی در عمل تحریم‌ها بیشتر هم  شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
نبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان
نظر رسمی مطرح میشود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل
میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزی نیست. اگر کسی چنین تصور کند،
تصور خطائی است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌ای انجام داده. نظرات و مواضع
رهبری همینی است که صریحاً اعلام میشود؛ همینی است که من صریحاً اعلام
میکنم. بیانات رهبری 31 مرداد 89
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: