به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اطلاعاتی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم اعلام کرده بود درست و دقیق بود.
"خیبرآنلاین" - در حالی که پیش از این به ادعای برخی رسانه ها اعلام شده بود فصل نقل و انتقالات زمستانی از اواخر آذر ماه سال جاری شروع می شود رییس کمیته مسابقات و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ این موضوع را تکذیب کردند.


سیدجلال حسینی - پرسپولیس و السد قطر

به گزارش مشرق، پیشتر با توجه به برگزاری هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آذر که هر ۸ مسابقه هفته در یک روز برگزار می شود در رسانه ها عنوان شده بود فصل نقل و انتقالات زمستانی از تاریخ چهارشنبه ۲۸ آذر ماه شروع و به مدت ۲۸ روز تا چهارشنبه ۲۶ دیماه ادامه می یابد.

بررسی تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن مسابقات جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۱۸ سبب شد تا برای تعیین فرصت استفاده پرسپولیس، (نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا) از بازیکنان جدیدش با مسئولان سازمان لیگ درباره تاریخ دقیق باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صحبت کنیم.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این ارتباط به مشرق گفت:«طبق برنامه ای که برای نقل و انتقالات در نظر گرفته شده تاریخ یکشنبه ۱۶ دی تا یکشنبه ۱۴ بهمن ماه سال جاری به مدت ۲۸ روز پنجره نقل و انتقالاتی برای باشگاه ها باز می شود».

فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نیز پیشتر در همین باره بر این موضوع تأکید کرده و به مشرق گفته بود:«قبل و بعد از این تاریخ تعیین شده از سوی فیفا هیچ باشگاهی قادر به استفاده از بازیکنانی که طرف قرارداد تیم ها نیستند نخواهند بود».

با توجه به شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر برای برپایی اردوی تیم ملی باشگاه های لیگ برتری تا پیش از شروع فصل نقل و انتقالات به مدت ۲۵ روز قادر به استفاده از بازیکنان خود در مسابقات رسمی نیستند و پس از آن نیز باید تا اعلام تاریخ برگزاری مسابقات در نیم فصل دوم صبر کنند. چرا که برنامه مسابقات لیگ برتر هجدهم فعلا تا پایان هفته پانزدهم اعلام شده و برنامه هفته شانزده تا سی ام، هنوز منتشر نشده است.

لازم به ذکر است؛ مسابقات جام ملتهای آسیا از تاریخ ۱۷ دیماه رسما شروع می شود. ضمن اینکه در صورت حضور تیم پرسپولیس در فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا این تیم در جام باشگاه های جهان که در اواخر آذر و اوایل دی ماه سال جاری برگزار می شود نیز قادر به استفاده از بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته یا قصد به خدمت گرفتن شان را دارد نیست!

به گزارش مشرق، فینال لیگ قهرمانان آسیا روزهای ۱۲ و ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد و اولین بازی نماینده آسیا در باشگاه‌های جهان روز ۲۴ آذر مقابل تیم گوادالاخارا مکزیک خواهد بود. دیدار برگشت پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: