به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
وزیر صنعت در مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حمایت دستور مختومه شدن پرونده تخلفات فولادسازان و تولیدکنندگان سایر فلزات غیر آهنی در اسرع وقت را صادر کرده است.
"خيبرآنلاين" - منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن در نامه‌ای عجیب به وزیر صنعت خواستار عودت پرونده‌های تعزیراتی شرکت دولتی ذوب‌آهن شد.

به گزارش مشرق، یزدی زاده در این نامه که در مورخ ۱۱ مهرماه به وزیر صنعت نوشته به صورت واضح تاکید کرده که این شرکت به جهت عدم رعایت مصوبه دولت درباره ممنوعیت افزایش بیش از ده درصد و یا عدم عرضه به میزان کافی محصولات تولیدی (ابلاغیه ریاست جمهوری به شماره ۹۷۰۰۸۴۵۴ مورخه ۳۱ خرداد ۹۷) با برخورد سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مواجه شده که برای ذوب‌آهن پرونده تعزیراتی تشکیل داده است.



مدیرعامل ذوب‌آهن در نامه خود به وزیر صنعت، خبر داده که پیگیری‌ها و حتی دستور کتبی معاون امور معادن و صنایع معدنی برای رفع مشکل ایجادشده توسط سازمان حمایت مبتنی بر عودت پرونده‌های یادشده و منتفی نمودن ادعای تخلف قضایی، ابلاغی در این باره از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام نشده است و کماکان پرونده از طریق سازمان مذکور در جریان قرار دارد.

مدیرعامل ذوب‌آهن از وزیر صنعت خواسته که به سازمان حمایت دستور دهد پرونده تخلف این شرکت را مختومه کند.

 به دنبال این نامه‌نگاری، وزیر صنعت در مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حمایت دستور مختومه شدن پرونده تخلفات فولادسازان و تولیدکنندگان سایر فلزات غیر آهنی در اسرع وقت را صادر کرده است.



این در حالی است که به گفته کارشناسان در صورت ارسال پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی، طبق قانون هیچ مقامی نمی‌تواند از روند رسیدگی به تخلفات در این سازمان جلوگیری نماید.

 درصورتی‌که مجموعه‌ای تخلف کرده و پرونده به تعزیرات ارسال‌شده باشد، علی‌القاعده وزیر صنعت، معدن و تجارت نمی‌تواند جریان رسیدگی به تخلفات را متوقف کند، مگر اینکه وزارت صمت شاکی آن مجموعه بوده باشد و بخواهد از شکایت خود صرف‌نظر کند؛ بر این اساس امکان توقف رسیدگی به پرونده تخلفات فولادسازان وجود ندارد و سازمان تعزیرات حکومتی باید پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود را بر اساس قانون رسیدگی کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: