به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
قیاس مع الفارق قتل خاشقجی با قتل‎های زنجیره ای در حالی از سوی مطهری صورت می‌گیرد که پیشتر بسیاری از اپوزیسیون تلاش داشتند تا با همزادپنداری این 2 ماجرا، جمهوری اسلامی را همچون تروریسم دولتی سعودی، تحت فشار قرار دهند. جای حیرت است که نایب رئیس مجلس جمهوری اسلامی ضمن همراهی با این موج دروغین، صراحتاً در یادداشت خود، سیاهنمایی معاندین نظام را «تَکرار» می‌کند
"خیبرآنلاین" - شاید کمتر کسی را در عرصه سیاسی ایران بتوان یافت که به اندازه «علی مطهری» دگردیسی را تجربه کرده باشد! از حضور در لیست اصولگرایان در مجلس هشتم گرفته تا قرارگیری در سرلیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای مجلس دهم؛ و ایضاً از یادداشت نویسی برای روزنامه کیهان تا داشتن ستون هفتگی در روزنامه های زنجیری تجدیدنظرطلب! همه ی اینها نشان از طی طریق زیگزاگی نامبرده دارد که بعضا شائبه قدرت‎دوستی را تقویت می کند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، فارغ از بررسی سوابق اظهارنظرات شاذ و تناقض گویی های آشکار مطهری در بسیاری از حوزه ها، اخیراً اما یادداشت وی برای روزنامه اعتماد با عنوان «معجزه رسانه‌های آزاد» حواشی زیادی را به دنبال داشته، به نحوی که با استقبال بسیاری از رسانه های ضدانقلاب و اپوزیسیون روبرو شده است.


چرا مطهری «قتل خاشقجی» را با «قتل‎های زنجیره‎ای» مقایسه می‎کند؟!

مطهری در این یادداشت کوتاه با مستمسک قرار دادن ماجرای سلاخی «جمال خاشقجی» در سفارتخانه سعودی در استانبول، اینگونه پرده از نیت اصلی خود برداشته است: «ماجرای قتل فجیع و دردناک جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی بیش از هر چیز قدرت رسانه‌های آزاد را به نمایش گذاشت. از زمانی که خبر بیرون نیامدن او از کنسولگری عربستان در استانبول در رسانه‌های ترکیه و سپس جهان منتشر شد، دیگر هیچ مقام سیاسی نمی‌توانست آن را پنهان کند یا پیگیری نکند، چون تبدیل به یک مطالبه جهانی شده بود. در مثال مناقشه نیست اما اگر در زمان قتل‌های زنجیره‌ای در ایران، ما رسانه‌های آزاد می‌داشتیم آن فجایع یا اتفاق نمی‌افتاد یا به آن شدت رخ نمی‌داد»!

قیاس مع الفارق ماجرای قتل خاشقجی با قتل های به اصطلاح زنجیره ای در نیمه دهه 1370 در حالی از سوی نایب رئیس مجلس دهم صورت می گیرد که طی هفته گذشته بسیاری از اکانت های اپوزیسیون در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر تلاش داشتند تا با همزادپنداری این 2 ماجرا و سازمان یافته نشان دادن آن، جمهوری اسلامی را همچون تروریسم دولتی سعودی، تحت فشار قرار دهند. با این همه، جای تعجب و حیرت است که نایب رئیس مجلس جمهوری اسلامی با گرته برداری و همراهی با این موج مجازی دروغین، صراحتاً در یادداشت خود، سیاهنمایی معاندین نظام را «تَکرار» می کند.

جالب آنکه تنها چند ساعت پس از این نوشته حیرت آور، بسیاری از سایت های اپوزیسیون، ضمن بازنشر موارد مطروحه، از آن استقبال نموده و از این مطلب به عنوان سندی متقن پیرامون دست داشتن جمهوری اسلامی در ماجرای قتل های زنجیره ای که از سوی یکی از مسئولان بلندپایه نظام اذعان گردیده، یاد کردند.


چرا مطهری «قتل خاشقجی» را با «قتل‎های زنجیره‎ای» مقایسه می‎کند؟!

پاس گل برادر همسر علی لاریجانی به رسانه های اپوزیسیون درحالی است که بنابر اعلام مراجع رسمی کشور و به استناد اعترافات مجرمان دخیل، غائله قتل های زنجیره ای مستقیماً از سوی عناصر نفوذی سیا و موساد در دستگاه اطلاعاتی کشور تدارک و اجرا شد. حال اینکه نایب رئیس وکیل الدوله ها این موضوع را نمی داند یا خود را به ندانستن زده، سوالی است که باید از یادداشت نویس روزنامه اعتماد پرسید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
داستان قتل های زنجیره ای و مرگ بسیار مشکوک سعید امامی، نیروی اصولگرای وزارت اطلاعات، توسط اصولگرایان و دلسوزان جمهوری اسلامی دنبال نشد. هیچ گاه اصولگرایان آن داستان را دنبال نکردند که چرا قاتلین، افرادی چون ابراهیم یزدی را که یک اپوزیسیون فعال جمهوری اسلامی بود، و در جنگ، بر علیه نیروهای ایرانی بیانیه داده بود، ازاد گذاشتند، اما آن قاتلان به سراغ داریوش فروهری رفتند که اپوزیسیونی دارای علایق ملی ایرانی بود و با وجود کرد بودن؛ نامه به کردهای آن سوی ایران می فرستاد و آنان را جزیی از ایران می خواند. اکنون اصولگرایان تاوان آن عدم پیگیری را پس می دهند. آنان شاید می ترسیدند که پای برخی نیروهای مذهبی درگیر باشد، اما کمی عمیق بودن نشان می داد که داستان فراتر از تندروی است و احتمالا یک طراحی کاملا هوشمندانه برای فروپاشی جمهوری اسلامی با اءتلاف یک جریان گسترده ی نفوذ با عناصری از اصلاح طلبان برای زدن ضربه ی نهایی به جمهوری اسلامی بوده است.
سعید امامی را آن قدر با کابل زده بودند که برخی اجزای بدنش متلاشی شده بود، زنش را شکنجه های عجیب و غریب دادند، و در ادامه ی کشتن فروهر ضد انقلاب، این بار فیلم شکنجه ی امامی ها را منتشر کردند تا ددمنش بودن جمهوری را شبیه سازی کنند. تنها احمدی نژاد بود که در سال 84 و بلافاصله پس از بر سر کار آمدن، فیلم شکنجه را در مجلس به نمایش گذاشت به گونه ای که برخی نمایندگان مجلس هفتم از آن چه در وزارت اطلاعات خاتمی و با مدیریت ربیعی افتاده بود به ضجه زدن پرداخته بودند.
وزنه سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
علی م... را باید از اعضاء گروهک خوارج دانست! که یک روز در کنار علی و روز دیگر بر علیه علی است! و لذا این عنصر خوارجی می داند که قتل سعید امامی بدست بازجوهایی که علی ر... و سعید ح... انتخاب کرده اند، به وقوع پیوست. هدف قتل های زنجیره ای تصرف وزارت اطلاعات بود، که با استعفاء ناآگاهانه د... از مقام ...، مسیر برای تصرف وزارت اطلاعات هموار گردید. ضمنا باید جریان اصلاحات به ملت پاسخ دهند اگر سعید امامی قاتل بوده، چرا محمد خ... در روزهای پایانی ریاست ... دستور پرداخت تمام حقوق و مزایای او را صادر کرد؟! آیا وقت محاکمه قاتلین سعید امامی که در رأس آنها محمد خ...، علی ر... و سعید ح... هستند، فرا نرسیده است؟
مدیر پایگاه موارد نقطه چین به جهت بار حقوقی ویرایش شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
آقای علی مطهری به دلایلی نمی خواهد به این حقیقت اذعان کند که قاتلان واقعی فروهر ها، همان شکنجه گران سعید امامی بودند. فروهرها را کشتند و سعید امامی و زنش را به طرز چندش آوری شکنجه کردند و فیلم آن را منتشر کردند تا جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، اما چون نتوانستند، بعدها از طریق گنجاندن برخی آقازاده های عقده ای در لیست امید، اهداف قبلی خود را دنبال نمودند.

قاتلان زنجیره ای سال 77، همان حامیان مالی امروز شما هستند آقای مطهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: