به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بایستی مسئولان پاسخگو باشند که چگونه می‌توان درباره مشروب‌خواری در دوران کودکی، خودکشی و خیلی از رفتارهای غیراخلاقی به راحتی روی آنتن زنده تلویزیون سخن گفت؟!
"خیبرآنلاین" - یک برنامه تلویزیونی در شبکه شما،‌ به ترویج خودکشی و استعمال مواد مخدر و تعریف و تمجید از بازیگر معلوم الحال فیلمفارسی دوران طاغوت پرداخته است.


ترویج خودکشی و تمجید از بازیگر معلوم الحال!/چرا حیازدایی به این سادگی صورت می‌گیرد؟

به گزارش شهدای ایران، صاحب‌نظران، کارشناسان، منتقدین و روانشناسان همواره از تأثیر مستقیم رسانه با ذهن و روان انسان‌ها سخن می‌گویند. اگرچه به تازگی رئیس سازمان صداوسیما بر عدم واگذاری آنتن تلویزیون به مروجان سیاه‌نمایی تاکید کرده است اما بعضا  سیاه‌نمایی از دل جهل، ناآگاهی و ناپختگی هدایتگر{مجری} یک برنامه اتفاق می‌افتد و تاسف‌بارتر این که این  برنامه‌ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

واگذاری آنتن زنده زمانی در تلویزیون از یک اصول و سیاست سنجیده و قاعده‌مندی برخوردار  است که  این روزها - با حضور برخی از مجریان جوان - به نظر می‌رسد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. به تعبیر یکی از صاحب‌نظران و برخی از برنامه‌سازان و مجریان کاربلد تلویزیون در دهه‌های گذشته اجرای برنامه زنده سخت‌گیرانه بود.

باید اذعان داشت که برخی گاف‌ها و محتواهای ناملموس اتفاق جبران‌ناپذیری را رقم می‌زند. زمانی که شوخی‌های نامأنوس با بازیگر خانم روی آنتن زنده انجام می‌شود. همچنان که به بازیگر «پرستاران» سوسک هدیه داده می‌شود! به راستی این هدیه  جز آزردگی بازیگر خانم چه دستاوردی دارد؟! آیا این بازیگر نیز باید روی آنتن زنده به مثابه  "لاله صبوری"  عمل کند که در برنامه «فرمول یک» پاسخ قابل تاملی به یک سئوال نابخردانه آقای مجری داد؟ به راستی این‌ که بازیگر «مغزهای زنگ‌زده» ماجرای اعتیاد خود به الکل و مواد مخدر در چهار سالگی را روایت می‌کند، چه سودی برای مخاطب دارد؟

آیا جز این است که تلویزیون و رسانه بایستی با تامل و اندیشه‌کرد غنی و پرمغز،  تولید محتوایی‌ مناسب را در معرض دید مخاطب قرار دهد. اما متاسفانه در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری  آنقدر مبهوت سلبریتی دعوت شده به برنامه می‌شود که وقتی وی به تمجید از بازیگر درباری معلوم‌الحال فیلمفارسی که با اشرف پهلوی هم ارتباط تنگاتنگی داشت، می‌‌پردازد نمی‌تواند عکس‌العمل به موقع و درستی ارائه کند.میهمان برنامه نیز با سواستفاده از این وضعیت به تعریف و تمجید بازیگر متواری دوران طاغوت می‌پردازد!

در یک برنامه زنده از شبکه شما،  بازیگر میهمان به ترویج خودکشی می‌پردازد و  در حمایت از تئاتر لاکچری و تمجید عدم فرزندآوری و بزرگ کردن گربه! داد سخن می‌دهد. بازیگری در این برنامه می‌گوید: "بچه ندارم ولی گربه دارم و اتفاقاً خیلی هم گربه دوست دارم." یا در بخش دیگری از برنامه می‌گوید: "خیلی مواقع به خودکشی فکر می‌کنم که چقدر می‌تواند کار جذابی باشد."

بی‌تردید مجری این برنامه زنده که اتفاقا دستی بر قلم دارد  قطعاً با قوانین مصرح مطبوعات و آیین‌نامه سازمان صداوسیما آشناست. اما اینکه چگونه وی از قوانین عبور می‌کند،‌ نکته‌ای است که بایستی مسئولان پاسخگو باشند که چگونه می‌توان درباره مشروب‌خواری در دوران کودکی، خودکشی و خیلی از رفتارهای غیراخلاقی به راحتی روی آنتن زنده تلویزیون سخن گفت؟!

سوال ما این است که این برنامه ناظر ندارد و اگر کسی نظارت می‌کند چرا حیازدایی به این سادگی صورت می‌گیرد....؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
درد ما همین است وقتی فراماسونری وارد امریکا شد وپایگاه دزدان دریایی تشکیل داد و بعد علیه سلطنت بریتانیا شورید و کشوری تشکیل داد میبینید امروز اصلاحات را بر سر کار میاورد من چرا با فراماسونر ضدم ؟مگر مرض دارم؟ خیر مرض ندارم میبینم فراماسونری که اصلاحات ایران نوکر اوست طومار تمدن را در هم خواهد پیچید ترویج خود کشی زمانی عمل میکند جامعه تحت استرس شدید باشد استرس را فراهم کردند تبلیغ و ترویج خودکشی وقطع نسل هم میکنند قطعا جواب خواهد داد وقطعا با این وضع طومار تمدن بشری در هم پیچیده خواهد شد این وضع فقط خاص ایران نیست در امریکا هم چنین است در سوئیس شما میتوانید از دادگاه نامه مبنی بر مجوز خودکشی بگیرید تا مراجع ذی الصلاح شما را بی درد بکشند ؟!این کفر است این نتیجه فراماسونری است این الحاد است الحاد هم مسیحیت و اسلام ندارد آنکه ایمان به کتاب(قران یا انجی یا اوستا یا تورات) ونبوت و روز رستاخیز وخدا ندارد کافر است وکیست ستمکار از ملحدی که بعد از آنکه ایمان به سوی او آمد راه کفران پیشه کند مرگ بر اصلاحات مرگ بر فریمیسون مرگ بر اسرائیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: