به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
توهین‎های زنجیره‎ای روزنامه‎های زنجیری به ساحت اهل‌بیت(ع)
در جدیدترین قسمت از سریال اهانت ها، روزنامه ابتکار در گزارشی که از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین سخن گفت و در بخشی از آن، خبرنگار هتاک به جای استفاده از عبارت «شهادت امام حسین»، از «درگذشت امام حسین» استفاده کرد!
"خیبرآنلاین" - از اواسط دهه 70 و روی کار آمدن جناح دوم خرداد، مدعیان اصلاحات برای جلب نظر مردم و با گرته برداری محض از همدستان غربی شان، مفاهیم جدیدی را وارد فضای سیاسی/اجتماعی ایران کردند که از جمله آن می توان به عبارت خوش خط و خالی چون «آزادی بیان» اشاره نمود. این درحالی بود که اگرچه اکثر این مفاهیم تازه وارد، با معنایی مثبتی را القا می نمودند اما در واقع سپری محسوب می شدند که تجدیدنظرطلبان غربزده بتوانند با سنگرگیری پشت آن اهداف شوم مدنظرشان را پیگیری کنند!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی "خیبرآنلاین"؛ از همان هنگام بود که سیل راه اندازی و ثبت امتیاز روزنامه های مشهور به زنجیره ای براه افتاد تا در پوشش روزنامه نگاری، ذائقه سیاسی مردم نیز تغییر پیدا کرده و با اثرگذاری بر جمهوریت نظام، پیشبرد استراتژی کثیف «فشار از پایین؛ چانه زنی از بالا» راحت تر صورت گیرد. در این بین یکی از اصلی ترین اهداف اساسی این دست روزنامه ها، تخریب باورهای دینی و مذهبی مخاطبانشان بود:

+ روزنامه صبح امروز به قلم اكبر گنجی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۷۷: «عاشورا معلول تعارض های قومی و نتیجه خشونت پیامبر(ص) در بدر و حنین بود.»

+ هفته نامه آبان به قلم محمد مجتهد شبستری در تاریخ 28 فروردین 1379: «از آیه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول …» هیچ حق حاکمیتی برای پیامبر و غیره فهمیده نمی‎شود.»

+ روزنامه فتح به قلم تقی رحمانی در تاریخ 17 فروردین 1379: «چرا باید جریان سقیفه را تبدیل به یک کینه تاریخی کنیم؟ این تعصب غیر معقول است که طراحان سقیفه را الی الابد گناهکار بدانیم.»

+ روزنامه نشاط به قلم محمدتقی فاضل میبدی در تاریخ 19 اردیبهشت 1379: «جهاد در جایی معنا دارد که مجاهد مطمئن باشد، پیروز می شود وگرنه چنین جهادی بی معناست، بر این مبنا حسین(ع) برای پیروزی و تشکیل حکومت دست به جهاد زد.»

همانطور که از نظر گذشت، این تنها بخشی از عملیات هماهنگ تخریبچی های اصلاح طلب ضد دین و مذهب ایرانیان بود که در هنگامه قدرت گیری دوم خردادی ها انجام گرفت. با این وجود، اما نسل بعدی تجدیدنظرطلبان نیز هم اکنون، نه تنها ادامه دهنده راه پلید اسلافشان هستند بلکه در مواردی حتی پای را فراتر نهاده و هرچه آنچه لایق خودشان است را به پاکترین انسان های تاریخ بشریت نسبت می دهند!

اردیبهشت امسال بود که خبرنگار روزنامه اصلاح طلب جهان صنعت با انتشار پستی وقیحانه در توئیتر به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان اهانت کرد! پیش از آن و در اوایل روی کار آمدن دولت بنفش، روزنامه بهار یکی از روزنامه‌های ارگان جبهه اصلاحات با چاپ یادداشتی در صفحه اول خود، روال قبلی مدعیان اصلاحات در نفی ولایت ائمه اطهار (ع) و انکار انتصاب آنان از سوی خداوند تبارک و تعالی را کلید زد!

در جدیدترین قسمت از سریال اهانت ها اما، روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان «بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه» منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت و در بخشی از این گزارش خبرنگار روزنامه ابتکار به جای استفاده از عبارت «شهادت امام حسین»، از «درگذشت امام حسین» استفاده کرد! نکته قابل تامل آنکه روزنامه ابتکار با مدیریت محمدعلی وکیلی (یکی از اعضای لیست امید و عضو هیات رئیسه مجلس دهم) منتشر می‌شود که از اعضای هیات نظارت بر مطبوعات نیز بشمار می رود!


اُف بر هتاکان

اگرچه اینگونه اهانت های تجدیدنظرطلبان به ساحت قدسی ائمه اطهار(ع) همچون پاشیدن مشتی خاک بر چهره خورشید است اما لزوم برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی با این افراد خبیث، به شدت احساس می شود تا برای تمامی هتاکانِ شیطان‎صفت، درس عبرت باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
United Kingdom
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
1
با سلام
متاسفانه اوباشهای رسانه ایی فارسی زبان تحت حمایت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان تنها به خارج از کشور خلاصه نمی شوند بلکه تعداد کثیری از آنان در داخل کشور اسلامی، تحت پوشش شعار اصلاح طلبی بدنبال همان مقاصدی هستند که مطبوعات و رسانه های غربی عبری عربی آنها در خارج از کشور بدنبال آنها هستند. اصالتا" این دسته از رسانه ها مکملی بر رسانه های غربی می باشند که مسئولیت تهاجم فرهنگی فکری را بر عهده دارند. روزنامه آفتاب یزد ، ابتکار و بسیاری دیگر از این دسته رسانه ها در این تهاجم فرهنگی فکری مذهبی شرکت داشته و هر کدام به مناسبتی عهده دار این وظیفه شوم است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: