به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت:
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده‌اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است.
"خیبرآنلاین" - امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه بامفاسد اقتصادی مجلس در مصاحبه با رادیو با بیان اینکه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس با ۱۴۱ عضو فعالیت خود را از ابتدی مجلس آغاز کرد، گفت: این فراکسیون قدرتمندانه و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی با هرگونه فساد برخورد می‌کند، در این حوزه مردم و خبرگان جامعه اطلاعات درباره فساد در بخش‌های مختلف را به این فراکسیون می‌دهند.

وی افزود: یکی از گزارشاتی که به این فراکسیون رسیده است در مورد گمرک بود که توسط کارشناس این دستگاه در اختیار ما قرار گرفت که نتیجه آن تحول در گمرک بود و جلوی قاچاق ۳۴ هزار خودرو گرفته شد و مجرمین هم بازداشت شدند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه سامانه‌ای که در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد شده، بسیار اثرگذار است، اشاره کرد: از نیرو‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم در این حوزه ورود و فراکسیون را همراهی کنند، در این بین کارشناسان فراکسیون و همچنین کمیسیون اصل ۹۰ با عملکرد دقیق، با فساد در بخش‌های دیگر مبارزه کنند.

وی از نقش گزارشات مردمی در راه مبارزه با فساد گفت و اظهار کرد: گزارشاتی که توسط مردم به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌رسد به دادستانی اعلام می‌شود و با پیگیری آن‌ها با فساد برخورد می‌شود. در حقیقت مردم از طریق سامانه فراکسیون مبارزه با مفاسد، فساد در دستگاه‌هایی که بیت المال در آن‌ها حیف و میل می‌شود را گزارش می‌دهند.

خجسته درباره گزارشات مردمی درباره حقوق‌های نجومی بیان کرد: بر اساس گزارشاتی که مردم ارسال کرده اند مدیر یکی از بانک‌های تجارت تا بیش از ۷۰۰ میلیون حقوق دریافت می‌کرده است که ورود کردیم و دیدیم صحت دارد و لذا با آن برخورد کردیم. همچنین گزارشاتی از دریافت حقوق‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیونی برخی مدیران دریافت کرده ایم که با آن‌ها نیز برخورد کردیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: