به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مردم، دانشجویان و دانش آموزان تهران راهپیمایی گسترده خود بمناسبت یوم الله سیزدهم آبان را با حضور در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز کردند.
"خیبرآنلاین" - راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده آحاد ملت ایران آغاز شد.

به گزارش جهان نیوز، 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن سبب بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌شود‌.

آمریکا و جبهه متحد دشمنان انقلاب اسلامی که در صدد پیشبرد سناریوی نفوذ و ایجاد انحراف و غفلت در حرکت رو به جلوی نظام و ملت ایران هستند باید بدانند با هوشمندی ایرانیان راهبرد تغییر محاسبات درونی ایران تقویت مواضع و موقعیت شبکه حامیان غرب در داخل و تغییر ذائقه فرهنگی مردم به ویژه نسل جوان فرجامی جز شکست در پی نخواهد داشت.



اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ‌ملت و مسئولان نظام با «شعار مرگ بر آمریکا» ‌‌و تکیه بر توانمندی‌های ملی و بومی در روند پیشرفت و توسعه کشور گام بر‌‌داشته و با فصل‌الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور، ضمن پاسخگویی به موقع و مقتدرانه به اظهارات ‌مقامات آمریکایی و مصونیت‌سازی جامعه و افکار عمومی نسبت به تحریم، بر ‌ناامیدسازی دشمنان تاکید دارند.‌

شعار "مرگ بـر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" ، "مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل" و "مرگ بر استکبار" امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار "هیهات منا الذله" ابا عبدالله الحسین(ع) و لبیک به ندای جـاودان "هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی" امـام حسـین (ع) در ظـهر عـاشـوراست.

آمریکا رو به افول است؛ این را همه بدانند
رهبر انقلاب هم روز گذشته در دیدار با هزاران نفر از دانشجویان و دانش اموزان فرمودند: ۴۰ سال است که چالش بین آمریکا و ایران ادامه دارد و انواع تحرکات از سوی دشمن اتفاق افتاده است؛ از جنگ نظامی و اقتصادی تا جنگ رسانه‌ای را آمریکا به راه انداخت. در این چالش ۴۰ساله، طرف مغلوب آمریکا و طرف پیروز جمهوری اسلامی است. دلیل مغلوب بودن آمریکا هم این است که حمله را او شروع کرده اما به مقاصد خود نرسیده است.

آمریکا رو به افول است؛ این را همه بدانند. این سنت الهی است؛ اینها محکومند به اینکه ساقط بشوند، افول کنند و زایل بشوند از صحنه قدرت جهانی. آن کسانی که گرایش دارند به اینکه برویم با آمریکایی‌ها سازش کنیم، بیخودی نقشه بی‌اساس و پایه میکشند، این را بدانند.
 

دلارهای آمریکایی زیرپای مردم





سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه در مراسم یوم الله 13 آبان در تهران:

اگر آمریکا در لانه جاسوسی‌اش باقی می‌ماند، انقلاب ما چهل ساله نمی‌شد و در دهه اول، کار انقلاب تمام بود.

در اوایل انقلاب، آمریکایی‌ها با برخی مسئولان ارتباط گرفته بودند و قصد داشتند علیه انقلاب اقدام کنند و بعضی از این مسئولان از سر سادگی و برخی دیگر به دلیل انحراف در اعتقادات، فکر می‌کردند که رابطه با آمریکا به جایی می‌رسد و می توانند در ادامه در جایگاه قدرت بمانند.

از سیزده آبان ۵۸ به بعد، ما دیگر لانه جاسوسی در کشور نداشتیم هرچند که آمریکایی‌ها هنوز هم به دشمنی خود ادامه می‌دهند.

۱۳ آبان، روز فروریختن هیمنه سلطه آمریکایی و استکبار جهانی بر ایران و نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است.
 







حضور اتباع خارجی در مراسم ۱۳ آبان تهران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: