به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اسنپ فود درباره خبر منتشر شده با عنوان «تمسخر شعار «مرگ بر آمریکا» توسط اسنپ فود!» جوابیه‌ای را منتشر کرد.
"خیبرآنلاین" - اسنپ فود درباره خبر منتشر شده با عنوان «تمسخر شعار «مرگ بر آمریکا» توسط اسنپ فود!» جوابیه‌ای را منتشر کرد. متن این جوابیه به شرح زیر است:
 

به گزارش دانشجو، در مورد کلیپ صوتی اخیر که همراه برند اسنپ‌فود منتشر شده است، لازم می‌دانیم ضمن عذرخواهی و اعلام قطع همکاری با ناشر محتوای اشاره شده، توضیحاتی را به منظور شفاف‌سازی و رفع سو تفاهمات ارائه دهیم:

بیش از ۸ سال از فعالیت مجموعه اسنپ‌فود (زودفود) در ایران می‌گذرد و در این مدت این مجموعه دانش بنیان با هدف ترویج شیوه‌های نوین در کسب‌وکار آنلاین همواره در تلاش بوده تا پیام خود را به گوش مخاطبانش برساند. از آن جمله تبلیغات محیطی و آنلاین در وب‌سایت‌های پربازدید و اخیرا به شکل جدی در فضای شبکه‌های اجتماعی.

جهت رفع سو تفاهمات ایجاد شده در مورد فعالیت تبلیغاتی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، لازم به ذکر است آنچه توسط این شرکت مورد هدف و استفاده قرار می‌گیرد فضای تبلیغاتی و بازدید صفحات مزبور است و به هیچ عنوان هیچ یک از محتوا‌های منتشر شده در این فضا مورد تایید این شرکت نیست و نیز پیش از انتشار به سمع و نظر کارشناسان این شرکت نمی‌رسد.

به طور خاص در مورد کلیپ صوتی اخیری که به همراه برند این شرکت منتشر شده است لازم به ذکر است که این محتوا پیش از انتشار به تایید این شرکت نرسیده و در صورتی که این محتوا به صورت ناخواسته موجبات رنجش خاطر مخاطبان عزیز را فراهم کرده است به صورت رسمی عذرخواهی خود را اعلام می‌کنیم. همچنین ادامه همکاری این شرکت با ناشر محتوا متوقف خواهد شد.

ماموریت اصلی شرکت و مدیریت ارشد آن بر توسعه بازار کسب و کار‌های اینترنتی، حمایت از نیروی کار متخصص داخلی و کمک به کاهش نرخ مهاجرت نخبگان ایرانی است تا در کنار هم به ایجاد صد‌ها شغل کمک کنیم. همانگونه که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیر مستقیم با این شرکت همکاری دارند و این شرکت هیچ گرایش و جهت گیری سیاسی را دنبال نمی‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: