به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
حجت‌الاسلام حمید رسایی به خاطر روحیه انتقاد پذیری بالای امام جمعه تبریز، از وی تشکر کرد.
"خيبرآنلاين" - حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار کلیپی از حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، ‌نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی که در حال پخش نذری بین مردم در یکی از موکب های خدمت رسان آذربایجان شرقی در اربعین، ضمن تشکر از اقدامات مردم مدار امام جمعه تبریز؛ از تیم رسانه ای وی انتقاد کرده و خواستار پخش شدن کلیپ هایی از این امام جمعه شده بود که در آن بر سر مفسدین سیاسی و اقتصادی فریاد می کشد و این فریاد لرزه بر اندام آنان انداخته و مردم چنین کلیپ هایی را از سر شوق برای همدیگر می فرستند.


تقدیر رسایی از روحیه انتقاد پذیری امام جمعه تبریز


به گزارش شهداي ايران، در بخشی از پست این نماینده سابق مجلس آمده است: «ضمن تقدیر از رفتارهای مردمی ایشان، توجه بیشتر تیم تبلیغاتی و رسانه ای ایشان به جنبه های دیگر یک امام جمعه انقلابی است».

به دنبال این انتقاد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم که روحیه انتقاد پذیری بالایش نیز به مانند مردمی بودنش، زبانزد عام و خاص است، با حجت‌الاسلام رسایی تماس گرفته و  از انتقاد وی قدردانی کرد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی بعد از تماس امام جمعه تبریز با وی، در صفحه اینستاگرام خود می نویسد: «امام جمعه محترم تبریز تماس گرفتند و ضمن تشکر از این انتقاد، اطلاع دادند که در برخی از خطبه های نماز جمعه به این مهم پرداخته شده البته بر این هم تاکید داشتند که تیم رسانه ای دفتر در این زمینه بیش از پیش باید تلاش کند و تذکر لازم را داده اند. هر چند پیش از این هم از روحیات نقدپذیرانه حجت الاسلام والمسلمین #آل_هاشم شنیده بودم و از همین بابت در باره رفتارهای مردمی ایشان و چند امام جمعه دیگر، در هفته نامه ۹ دی گزارش تهیه و منشر کرده بودیم، اما مکالمه تلفنی امروز سبب شد تا ارادتم به ایشان بیشتر شود».

گفتنی است، با تدبیر حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، مدیران استانی و شهری روزهای جمعه قبل از برگزاری نماز جمعه در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز حضور می یابند و بصورت حضوری به مشکلات مردم رسیدگی کرده و دستورات لازم برای حل آنها صادر می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: