به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
روز آینده در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، همچنین کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت.
"خیبرآنلاین" - براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز با ورود سامانه بارشی در نوار غربی کشور بارش‌ها آغاز شده است و فردا با تشدید و گسترش آن، بارش در نیمه غربی کشور شدت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، فردا بارش باران، وزش باد، کاهش نسبی دما و مواج شدن دریا در استان‌های ساحلی خزر آغاز خواهد شد.

فردا در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فردا رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در استان‌های خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال فارس پیش‌بینی می‌شود، همچنین کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت و در سه روز آینده غرب خلیج فارس مواج است.

روز چهارشنبه با تضعیف سامانه بارشی در غرب کشور از شدت بارش‌ها کاسته شده و گستره بارش‌ها به مناطق شرقی کشور کشیده می‌شود، بنابراین بارش باران در برخی مناطق خوزستان، شمال بوشهر، شمال غرب فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

براین اساس آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران، وزش باد و اواخر وقت مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۲ و ۶ درجه خواهد بود.

روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر و پس از آن اردبیل با کمینه دمای یک درجه زیر صفر، سردترین مراکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی ۹۸-۹۷ (مهر ۹۷) تا روز دوازدهم آبان امسال ۲۲.۲ میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی ۸ میلی‌متر بود که بارش سال جاری تا تاریخ مذکور حدود یک‌سوم سال گذشته بوده است.

میانگین بلندمدت بارندگی کشور در بازه زمانی مذکور ۱۳.۹ میلی‌متر بوده است که بارش سال جاری ۵۹.۲ درصد کمتر از سال بلندمدت است.

بیشترین میزان بارش در هفته ششم سال زراعی متعلق به منطقه انزلی در استان گیلان به میزان ۱۱۸.۸ میلی‌متر بوده است.

میانگین گرم‌ترین منطقه در بازه زمانی مذکور بندر دَیّر در استان بوشهر به میزان ۳۶.۴ درجه سلسیوس و میانگین سردترین منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی به میزان ۸.۳درجه سلسیوس زیر صفر بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: