به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در این شرایط لازم است دادستان کل کشور، طبق هشداری که قبلا در این زمینه داده، با ورود به موضوع تشویق و تحریک دختران جوان، برای ورود به ورزشگاه آن هم توسط برخی مسئولان در مقابل آنها قاطعانه ایستادگی کرده و اجازه ندهد بیش از این، این جماعت به قانون شرع و همچنین نظر علما به خصوص مراجع معظم تقلید دهن کجی نمایند.
"خیبرآنلاین" -  24 مهر دربی پرسپولیس و استقلال تهران و بعد از حواشی بسیار برخی از مسئولان داخلی برای ورود غیر قانونی زنان به استادیوم، دادستان کل کشور رسماٌ هشدار داد: کشور ما یک کشور دینی است و ورود زنان به ورزشگاه اگر یکبار دیگر تکرار شود با تمام عوامل و مسببین آن برخورد قضایی خواهد شد اما این فصل الخطاب قوه قضائیه هر روز به نوعی از سوی معصومه ابتکار، معاونت زنان ریاست جمهوری نادیده گرفته می شود!


تشویق زنان برای حضور بانوان در ورزشگاه توسط ابتکار!




به گزارش شهدای ایران، در حالی که هم مراجع قانونی و هم مراجع عظام تقلید بارها مخالفت صریح خود را با ورود زنان به ورزشگاه اعلام کرده اند اما معصومه ابتکار هر بار در گفت وگو با یک خبرگزاری دولتی (ایسنا) تلاش کرده و می کند تا زنان و دختران ایرانی را به ورود زنان به ورزشگاه تشویق کند!


حال آنکه در شرایط فعلی جامعه که بسیاری از زنان با مشکل ازدواج، مشکل معیشتی و تحصیلی مواجه هستند معاونت زنان ریاست جمهوری به جای پیگیری مشکلات زنان کشور صرفاٌ به دنبال ورود ایشان به ورزشگاه است!

البته لازم به ذکر است: غیر از مسیح علی نژاد که هویت و عملکردش بر همگان روشن است می توان معصومه ابتکار را تنها مسئولی دانست که عامدانه به دنبال ورود غیر قانونی زنان به ورزشگاه است.

لذا در این شرایط لازم است دادستان کل کشور طبق هشداری که قبلا  در این زمینه داده، با ورود به موضوع تشویق و تحریک دختران جوان، برای ورود به ورزشگاه آن هم توسط برخی مسئولان در مقابل آنها قاطعانه ایستادگی کرده و اجازه ندهد بیش از این، این جماعت به قانون شرع و همچنین نظر علما به خصوص مراجع معظم تقلید دهن کجی نمایند.


تشویق زنان برای حضور بانوان در ورزشگاه توسط ابتکار!


گفتنی است معصومه ابتکار در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در بازی پایانی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیمای ژاپن ، زنان ایرانی در کنار زنان ژاپنی در ورزشگاه برای تماشای بازی حضور می‌یابند یا خیر؟ اظهار کرد: حتما زنان ایرانی در ورزشگاه برای این بازی حضور می‌یابند.

وی در ادامه افزوده: برای حضور در ورزشگاه برای بازی پرسپولیس قول صد در صد نمی‌دهم اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای تماشای بازی بروم!

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: