به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روزهای پیش رو در مناطق وسیعی از کشور بارش برف و باران رخ می‌دهد و دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.
"خیبرآنلاین" - مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا از امروز تا آخر هفته گفت: امروز در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب بخش هایی از جنوب کشور در استانهای بوشهر، فارس، نواحی مرکزی، استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در استان های تهران، البرز، قزوین، سمنان و به تدریج در خراسان شمالی، بارش باران، وزش باد شدید موقت در استان های جنوبی کشور، رعد و برق و در نقاط سردسیر شمالغرب، ارتفاعات البرز مرکزی و نقاط سردسیر زاگرس مرکزی، بارش برف  پیش بینی شده است.

بارش برف و باران در مناطقی از کشور/توفان در دریای خزر و خلیج فارس

به گزارش مهر، احد وظیفه افزود: امروز همچنین در اواخر وقت در برخی نقاط خراسان رضوی و یزد نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته شده و در مناطق یاد شده در بعضی ساعات بارش باران، وزش باد در نقاط سردسیر بارش برف و در استان های جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود. روز پنج شنبه فعالیت این سامانه در مناطق شمال غرب، غرب، استان کهکیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال فارس، جنوب اصفهان، سواحل غربی خزر، استان های واقع در زاگرس مرکزی و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تأکید کرد: امروز و با شدت کمتر فردا و پس فردا در نیمه غربی خلیج فارس در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده و دریا نیز در همین نواحی مواج خواهد بود.

به گفته وی امروز کاهش ۳ تا ۵ درجه دما در استان های ساحلی خزر و شمال غرب و فردا چهارشنبه کاهش  ۶ تا۸ درجه دما در شمال شرق رخ خواهد داد و دریای خزر نیز امروز به سبب وزش باد شدید مواج است.

هوای تهران امروز ابری، در بعضی ساعات بارش باران گاهی همراه با وزش باد، فردا نیمه ابری و مه صبحگاهی و در اوایل شب بارش پراکنده و روز پنج شنبه کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشترین و کمترین دمای های پایتخت امروز به ترتیب ۱۳ و ۶ درجه سانتیگراد و فردا و پس فردا ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: