به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با خروج نیروهای بازنشسته و جایگزینی نیروهای جدید،‌ تا سال آینده تمامی معلمان حق‌التدریسی کشور جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
"خیبرآنلاین" - اسدالله عباسی در رشت اظهار داشت:‌ تمامی معلمان حق‌التدریسی تا سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند و انتظار داریم دولت نیز در این مسیر همکاری خوبی با مجلس جهت تأمین اعتبار و  جذب این نیروها در آموزش و پرورش داشته باشد.

به گزارش تسنیم، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های مجلس را تعیین تکلیف سریع وضعیت معلمان حق‌التدریسی خواند و افزود:‌ این افراد سال‌های سال علاوه بر ارتقاء سطح علمی و دانش خود به تدریس در کلاس‌های درس پرداخته‌اند بنابراین بی‌توجهی و غفلت از آنان به هیچ عنوان شایسته نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرح تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریسی در مجلس و تأیید شورای نگهبان خبر داد و گفت‌:‌ انتظار ما از مجموعه دولت این است که تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریسی را نیز همانند طرح رتبه‌بندی معلمان در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس جایگزینی معلمان حق‌التدریس با نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت:‌ در صورت اجرای دقیق و انجام این جایگزینی‌ها،‌ انتظار داریم تا پایان سال آینده جذب نیروهای حق‌التدریسی کاملاً اجرایی شود.

عباسی با اشاره به اینکه در گیلان نیز تعدادی از نیروهای حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی تاکنون جذب آموزش و پرورش نشده‌اند گفت:‌ با اجرای سراسری طرح ساماندهی نیروها در آموزش و پرورش مشکل تمام معلمان حق‌التدریسی و پیش‌‌دبستانی گیلان نیز برطرف می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان جهت ساماندهی معلمان حق‌التدریسی را خواستار شد و تصریح کرد:‌ امیدواریم در این مسیر هیچ حقی از کسی ضایع نشود و تمامی معلمان مربوطه بر اساس سنوات خدمت خود در آموزش و پرورش جذب شوند.

وی تأمین بودجه و اعتبارات لازم برای ساماندهی نیروهای حق‌التدریسی را متذکر شد و ابراز داشت:‌ اجرای طرح جذب نیروهای حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی‌ها بدون تصویب اعتبارات  آن تحقق پیدا نمی‌کند بنابراین دولت باید در این مسیر اعتبارات لازمه را پیش‌بینی و به مجلس اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقاء سطح نظام آموزش و پرورش را ضروری خواند و گفت:‌ برای رسیدن به این نقطه مطلوب و اجرای طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش باید به تمام حوزه‌های آموزشی و تربیتی و توانمندی‌های معلمان توجه کامل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: