به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
سناریوی تَکراری از پاستور تا بهشت
حمایت تمام قد کانال ضدانقلاب آمدنیوز از شهردار شدن عباس آخوندی درحالی است که امام خمینی(ره) فرموده اند: «آن روزی که آمریکا [و ایادی آن] از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می شود در ما اشکالی پیدا شده است.»
"خیبرآنلاین" - سرانجام اعضای تَکراری شورای شهر اصلاح طلب نمای پایتخت، «عباس آخوندی» و «پیروز حناچی» را به ترتیب با 16 و 11 رای به عنوان نامزدهای نهایی تصدی پُست شهردار تهران معرفی نمودند.


«آمدنیوز» هم به یاری «آخوندی» شتافت!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، با رصد کانال ها و سایت های اپوزیسیون طی روزهای اخیر، مشخص می شود یکی از مهمترین دستورکارهای رسانه های ضدانقلاب، تلاش در جهت به بهشت رساندن عباس آخوندی، به هر نحو ممکن است. در همین رابطه، کانال ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک رپرتاژ آگهی تمام عیار، برای شهردار شدن آخوندی سنگ تمام گذاشته، از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و در دفاع از وزیر سابق راه و شهرسازی دولت دوازدهم، اینچنین خود را به آب و آتش زده است: «شدت حملات ولایت‌معاشان به عباس آخوندی نشان می‌دهد وی بهترین گزینه برای شهرداری تهران است و دست باندها و مافیای فاسد قدرت و ثروت را قطع کرده است»!


«آمدنیوز» هم به یاری «آخوندی» شتافت!

تجربه نشان داده است حمایت اینچنینی رسانه های دشمن از افرادی خاص، نه تنها بدون قصد و غرض قبلی نبوده، بلکه اهداف شومی در پشت پرده آنها خودنمایی می کنند. در همین زمینه، همگان سوابق آمدنیوز در تبلیغ برای رئیس دولت بنفش در جریان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 را به یاد دارند که چگونه خود را وقف پیروزی گزینه مدنظرش کرده و حتی لوگوی کانالش را نیز به رنگ بنفش تغییر داده بود!

نکته شایان توجه آنکه تنها یک سال پس از پیروزی کاندیدای متبوع آمدنیوز در انتخابات 96، موسس این کانال اپوزیسیون یعنی «روح ا... زم» (فرزند محمدعلی زم، رئیس اسبق حوزه هنری) اینگونه از دلایل حمایت تمام قد رسانه‎اش از کلیدداران اعتدالی، پرده برداری می کند: «مجموعه اپوزیسیون و از جمله آمدنیوز در جریان انتخابات ریاست جمهوری 96، برای حمایت از «ح.ر» توجیه امنیتی داشت. نمی خواهم قضیه را بیش از این باز کنم اما در همین حد بگویم که اگر امثال رئیسی یا قالیباف به جای «ح.ر» در مسند قدرت بودند، مطمئناً این میزان نارضایتی و تظاهرات توده های اجتماعی در کف خیابان ها رخ نمی داد. ما شیفته و دلباخته «ح.ر» نبودیم اما تحلیل ما در مجموع این بود که با روی کار آمدن نامبرده، ناکارآمدی و ناتوانی او در حل مشکلات، سبب خیزش مردم خواهد شد»!


«آمدنیوز» هم به یاری «آخوندی» شتافت!

حال باید مدنظر داشت که به احتمال قریب به یقین، با توجه به فجایع و افتضاحات رخ داده در عرصه راه و مسکن و شهرسازی در زمان مدیریت عباس آخوندی، در منتهای حمایت بی چون و چرای آمدنیوز از امثال نامبرده، هدفی به جز بغرنج تر نمودن شرایط وخیم پایتخت، قابل تصور نیست و تجربه موفق ضدانقلاب در ایجاد پروپاگاندای رسانه ای در حمایت از پاستورنشانی هفتمین رئیس جمهور ایرانیان، این بار برای بهشت‎رسانی چهاردهمین رئیس جمهور تهرانیان، در حال «تَکرار» است!

در پایان جای دارد تا به بازخوانی این سخن از بنیانگذار فقید انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) بپردازیم که فرمودند: «باید هیچ سستی نکنیم و از این ترس نداشته باشیم که فلان رادیو و یا دولت خارجی چه می گوید، رادیو ها باید به ما فحش بدهند. آن روزی که آمریکا [و ایادی آن] از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می شود در ما اشکالی پیدا شده است.» (صحیفه امام، ج 18، ص 242)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: