به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
برخی هواداران استقلال خواهان حضور تقوی استقلالی سابق در تیمشان شده اند و چنین درخواستی را مطرح کردند البته گروهی هم معتقدند استقلال، با تراکتورسازی فرق دارد و هدایت آبی‌ها از برخی جنبه‌ها دشوار‌تر است و نیاز به تجبره بیشتر دارد.
"خیبرآنلاین" -  تیم شفر علی رغم بازی های خوب فصل گذشته در این فصل نتوانسته به عنوان یک تیم قدرتمند و مدعی نشان دهد و همین مسئله باعث شده که میزان محبوبیت سرمربی آلمانی هم به شکل محسوسی کاهش یابد. در چنین شرایطی خیلی از طرفداران استقلال هم خواهان اخراج این مربی هستند و حتی مدتی این شایعه هم شکل گرفت که مدیران باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشین هستند.


به گزارش دانشجو،  در چنین شرایطی، بعضی هواداران آبی بهترین گزینه برای جانشینی شفر را هم پیدا کرده اند. گروهی از طرفداران استقلال با هجوم به صفحه این مربی خواهان آن شده اند که به استقلال بیاید. تقوی در مدت کوتاه حضور در تراکتورسازی توانسته به رغم تجربه بسیار کم خود را به عنوان یک مربی خوشفکر با ایده های تازه در فوتبال ایران معرفی کند و همین مسئله شده که هواداران استقلال هم خواهان حضور این استقلالی سابق در تیمشان باشند و چنین درخواستی را مطرح کنند. البته گروهی هم معتقدند استقلال، با تراکتورسازی فرق دارد و هدایت آبی ها از برخی جنبه ها دشوار تر است و نیاز به تجبره بیشتر دارد.

تقوی که سابقه بازی در استقلال را دارد پیش از حضور در فوتبال ایران در آستانه حضور در استقلال به عنوان مربی بود و صحبت هایی با وینفرد شفر برای حضور به عنوان دستیار این مربی روی نیکمت استقلال هم انجام داد اما گویا به دلیل مخالفت مدیران باشگاه این مذاکرات هیچگاه به سرانجامی نرسید تا تقوی در نهایت این فصل به عنوان دستیار توشاک در تراکتورسازی کارش را آغاز کند و حالا هم به عنوان جانشین سرمربی ولزی هدایت تراکتوری ها را عهده دار شود. نتایج خوب تراکتور باعث شده که حالا بعضی هواداران استقلال حسرت این را بخورند که چرا مسئولان این باشگاه اجازه ندادند که تقوی در کادر فنی استقلال به فعالیت بپردازد. به هر حال، هر چه که هست عملکرد خوب تقوی باعث شده که حالا این مربی جوان بین بعضی استقلالی ها محبوبیتی به دست آورد و بعید نیست که این محبوبیت باعث شود که سرانجام تقوی دوباره به تیم سابقش پیوند بخورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: