به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با واکنش گسترده از سوی رسانه های خارجی و اپوزیسیون همراه شد؛ در همین راستا رسانه سعودی انگلیسی «ایران اینترنشنال» از سخنان سردار غیب پرور در همایش فعالان فضای مجازی بسیج به شدت عصبانی شده است.
"خیبرآنلاین" - شب گذشته 10 آذرماه اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور 1000 نفر از فعالان فضای مجازی در این نهاد برگزار شد؛ این فعالان در همه عرصه های مجازی تولیدات زیادی داشتند که اثرات آنها در نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش راه دانا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمان ویژه این مراسم بود که به نکات مهمی اشاره کرد؛ وی در خصوص نحوه حضور بسیجیان در این فضا اظهار داشت: ما ورود انفعالی شما جوانان را در این عرصه لازم نداریم و نیازمند یک ورود تدافعی هم نیستیم اما یک ورود برنامه ریزی شده تهاجمی لازم داریم تا لشکر دشمن را تار و مار کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز مشکل ما نداشتن فرد کارآمد در عرصه فضای مجازی نیست بلکه مشکل این است که بچه های خوب ما نمی توانند همدیگر را پیدا کنند و هم افزایی ندارند در خواست ما این است ک شما وارد یک جبهه واحد تهاجمی شوید.

این مراسم و حضور پر شور فعالان فضای مجازی در آن با واکنش گسترده از سوی رسانه های خارجی و اپوزیسیون همراه شد؛ در همین راستا رسانه سعودی انگلیسی «ایران اینترنشنال» از سخنان سردار غیب پرور در همایش فعالان فضای مجازی بسیج به شدت عصبانی شده است.

این خبرگزاری سخنان رئیس سازمان بسیج مبنی بر لزوم حضور تهاجمی بسیجیان در فضای مجازی را تیتر کرد و نوشت: «حکومت ایران در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای حضور گسترده کاربران نزدیک به خود در رسانه‌های اجتماعی همچون توییتر و اینستاگرام با هدف تاثیرگذاری بر افکار عمومی کرده است.

ایران اینترنشنال همچنین با استناد به برخی گزارش های رسانه ای مدعی شده است که یک سازمان مستقر در تهران وجود دارد که به‌ کمک ۷۰ وب‌سایت خبری، به انتشار اخبار هدف‌دار و گاه جعلی در خارج از مرزهای ایران می‌پردازد!



 
رادیو فردا نیز به خبر موجودیت لشکر سایبری بسیج واکنش مفصلی نشان داد؛ در همین راستا رادیو فردا نوشت: اعلام تشکیل لشکر سایبری بسیج در حالی است که رویترز ماه پیش از وجود ۷۱ وبسایت که مواضع جمهوری اسلامی را منتشر می‌کنند خبرداده بود.

در شرایطی که سخنرانی سردار غیب‌پرور مبنی بر رویکرد فعال و تهاجمی هم مورد توجه این رسانه‌ها قرار گرفته است، تلاش ها برای شناسایی اکانت های فعالان فضای مجازی هم افزایش یافته تا با ایجاد محدودیت برای این اکانت ها مشکلاتی را به وجود بیاورند.

در همین راستا کانال خبرگزاری ایران وایر نیز اعلام موجودیت لشکر سایبری بسیج از سوی رئیس سازمان فضای مجازی بسیج را به عنوان سرخط خبری خود منتشر کرده است.

 



 
بالاترین نیز به این همایش واکنش نشان داده و در خبری نوشت: رئیس سازمان فضای مجازی بسیج روز شنبه بدون اشاره به جزئیات از تغییرات در ساختار «لشکر سایبری» این نهاد خبر داد.

در ادامه این گزارش بالاترین نسبت به محدودیت برای بسیاری از اکانت های ایرانی ابراز خوشحالی کرده و نوشته است که اکانت های فعال در راستای دفاع از مبانی انقلاب شناسایی و توئیتر انها را بسته و یا برای آنها ایجاد محدودیت کرده است.

 




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: