به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در تهران خبر داد.
"خیبرآنلاین" - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری کلاهبردار ۴ میلیاردی گفت: متهم خود را کارمند یکی از بانک‌های فعال کشور معرفی و با دادن وعده تهیه دلار، یورو و سکه با قیمتی به مراتب پایین‌تر از قیمت بازار طعمه‌های خود را فریب می‌داده و حدود ۴ میلیارد تومان از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانگیر تقی پور افزود: درمورخه بیستم آبانماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری با میزان ۴۰ میلیارد ریال به دادخواهی تعدادی از شهروندان علیه فردی به نام علی – ب. از سوی شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۸ تهران جهت رسیدگی تخصصی و جلب متهم به معاونت مبارزه با جعل و کلاهبرداری ارجاع داده شد.
 


وی افزود: در شروع تحقیقات شاکیان به اداره ۱۴ پلیس آگاهی دعوت و از آن‌ها تحقیقاتی بعمل آمد که طی آن مشخص شد متهم با ارایه حواله‌هایی از بانک مرکزی مدعی بوده که می‌تواند از طریق این حواله‌ها دلار، یورو و سکه را پایین‌تر از قیمت بازار تهیه نماید.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فاتب بیان داشت: متهم مبلغی حدود ۴ میلیارد ریال از مالباخته‌ها تحویل و تاریخی را جهت تحویل سکه و دلار و ... به آن‌ها اعلام می‌کند، اما وقتی که در تاریخ مورد نظر با وی تماس گرفته می‌شود مشخص می‌شود متهم با خاموش کردن گوشی همراه خود متواری شده است.

سرهنگ تقی پور با اشاره به اینکه حواله‌هایی که متهم به مالباخته‌ها تحویل داده بود جعلی و فاقد اعتبار و اصالت بود، عنوان داشت: متهم که به دنبال خروج از مرز‌های آبی کشور بود در جزیره کیش پنهان شده بود که با اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در این جزیره شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و به تهران انتقال داده شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فاتب بیان داشت: متهم خود را کارمند یکی از بانک‌های فعال کشور معرفی و با دادن وعده تهیه دلار، یورو و سکه با قیمتی به مراتب پایین‌تر از قیمت بازار طعمه‌های خود را فریب می‌داده است.

این مقام مسوول در خصوص اظهارات یکی از مالباختگان بیان داشت: مالباخته در اظهارات خود اعلام داشت که اواخر مرداد ماه سال جاری متهم که خودش را کارمند بانک معرفی می‌کرد مدعی بود که در کار دلار هستم و اگر شما سرمایه گذاری کنید من می‌توانم سود خوبی به شما بدهم من هم ۳۵۰ میلیون تومان وجه نقد به حساب وی واریز کردم که بعد‌ها فهمیدم چه اشتباه بزرگی مرتکب شده ام.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۸ نفر از کسانی که متهم با این شیوه و شگرد حدود ۴ میلیارد تومان از آن‌ها کلاهبرداری کرده است شناسایی و علیه متهم اقامه دعوی کرده اند، گفت: متهم با قرار وثیقه ۸ میلیارد تومانی شعبه سوم دادسرای بازپرسی ناحیه ۸ تهران جهت تحقیقات بیشتر در اختیار اداره ۱۴ پلیس آگاهی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: