به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
آمار افسردگی، بیکاری، طلاق، اعتیاد، فقر، چک برگشتی، اختلافات خانوادگی ناشی از نداری‌ها و... شتاب روزافزونی به خود گرفته، اما عامل این فلاکت‌ها برای خدا هم لطیفه می‌سازد و قهقهه هم می‌زند!
"خیبرآنلاین" - حسن روحانی این روزها و در میان انواع مشکلاتی که با بی عملی و سوءمدیریت دولت او برای ملت حادث شده، به لطیفه گویی و شوخی حتی با حضرت حق و ملائک مقربش روی آورده و می کوشد تا با طنازی و مزاح با لهجه ها، همه چیز را آرام نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، سردمدار جماعت بنفش در زادگاهش (سرخه) روی دیگر خود را نشان داد و بدون توجه به جایگاهی که در آن قرار دارد و کسوتی که در اختیار گرفته و لباس روحانیتی که بر تن نموده، برای همشهریانش "جُک" گفت.

او به بهانه شوخی با لهجه سرخه ای، با زشتی تمام پای خدا و ملائک را هم به میان کشید و در حالی که خود می گفت و خود قهقهه می زد، همزمان، عصبانیت و خشم را به میان مردمی آورد که از پای گیرنده های تلویزیونی به صورت زنده حرف هایش را می دیدند و منتظر بودند تا در این حرف ها، کلیدی برای حل مشکلاتشان بیابند.

به راستی روحانی با کدام ادله ی عقلی و براساس کدام تدبیر با مردم کشورش اینگونه رفتار می کند؟ او 40 سال است تمامی مسندهای قدرت را تجربه کرده، در مجلس به عنوان نایب رئیس مشغول قانونگذاری بوده، جزو مقامات رده بالا و تصمیم گیر جنگ 8 ساله به حساب می آمد، در شورای عالی امنیت ملی سرنوشت کشور را در اختیار داشته و حالا 6 سال است که بر صدر دولت نشسته و طی این 40 سال، هر کاری که در توان داشت و هر نقشه ای که در سر پرورانده بود، را با اختیارات بی سابقه به اجرا گذارده. نتیجه چه بوده است؟

اگرچه همچنان در حرف هایش ژستی طلبکارانه به خود می گیرد و به جای عذرخواهی از مردم به دلیل شرایطی که او و باندش بر آنها تحمیل کرده اند، همچنان بر دشمن فرضی داخلی می خروشد و سعی می کند تمامی مشکلات را متوجه همان فرد یا افراد موهوم و معرفی نشده(!) نماید، اما آیا اینها مرهمی بر زخم های مردم خواهند بود؟

میلیون ها انسانی که در انتخابات های چند سال اخیر فریب جریان پروپاگاندای رسانه ای را خوردند و اسیر نقشه های پوپولیست های حرفه ای - امنیتی‌ای شدند که اتاق های عملیات روانی آنها همچنان مشغول کار هستند و با انواع ترفندها و سوءاستفاده از رسانه های رنگانگ و متنوعی که در اختیار دارند، مشغول مردم فریبی هستند، و به "تَکرار" وضعیت تن دادند، حالا سرخورده تر از همیشه، تنها به یافتن روزنه ای برای عبور از شرایط فعلی دل بسته اند.

ملت، نگران از امروز و فردایش است و کلیددار بنفش ها جُک "زنو ناوین" برای مردم تعریف می کند! آمار افسردگی، بیکاری، طلاق، اعتیاد، فقر، چک برگشتی، اختلافات خانوادگی ناشی از نداری‌ها و... شتاب روزافزونی به خود گرفته، اما عامل این فلاکت‌ها برای خدا هم لطیفه می سازد و قهقهه هم می زند!

اگر توانایی حل مشکلات مردم را ندارید، با یک "عذرخواهی" و کناره گیری از آنچه که غصب کرده اید، همگان را خوشحال نمایید.
اما اگر مامور به مردم آزاری و عصبانی نمودن ملت هستید، بدانید که در صورت لبریز شدن صبر آنها و با اشاره ی ابرویی از ولایت، طومارتان به گونه ای درهم خواهد پیچید که حتی فرزندان خارج نشین‌تان نیز جرات ظهور و بروز به خود ندهند.

بترسید از خشم مردم و شکسته شدن سکوت ولی فقیه.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ح ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
لعنت بر خیانتکارانی که روزگار مردم را سیاه کردند وبرخر مراد سوار وبر ریش ملت می خندند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
لعنت بر کسانی( خاندان ل...) که همراه با شیمون پرز در دو سال آخر مشکلات عدید های برای کشور آوردند تا دکتر احمدی نژاد رییس جمهور مردمی را شکست بدهند و آنها باعث شدند تا این فرد به ریاست جمهوری برسد.
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
و لعنت بر جاهلاني كه در ايام انتخابات براي دروغها و تهمتها و جفنگهاي (...) كذاب و همفكران (...) كذاب ,دست و هورا و كف و سوت زده و به دور از هرگونه تعقل و بصيرت و دورانديشي به اين نماد ليبراليسم و دست پروده (...) كدخداپرست مغروق استخر فرح رأي دادند و سرنوشت مملكت را به دست مشتي غربگداي احمق فئودال متكبر سپردند.
عجيبتر و تأسفبارتر از آن انتخاب جاهلانه اينه كه بسياري از حاميان (...) كذاب به قدري پررو هستند كه با گذشت 6سال از عمر نحس اين (...),در مواجهه با گند زدنهاي مكرر اينها و افزايش روزافزون فقر و فلاكت و بدبختي اقشار مستضعف ,به جاي اظهار پشيماني و ندامت از انتخاب اشتباهشان در سال های 92 و 96 طوري صغري كبري مي چنند كه انگاري مقصر اصلي اين اوضاع نابسامان , نهادها و ارگانهاي انقلابي و حتي شخص رهبر مظلوم و بصير و حكيم انقلابه , نه شخص (...) و (...) فئودال و متكبر و بي خاصيتش!!!
و اين يعني تكرار تاريخ تأسفبار صدر اسلام و مظلوميت مولاي متقيان علي عليه السلام در ميان مردمانش.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: