به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مردم حاشیه شهر با یارانه ۴۵۰ هزار ریالی زندگی می کنند و باید فکر معیشت آنها باشیم. بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی معیشت مردم را تامین نمی کند اما می توان با جلوگیری از فرار مالیاتی آقازاده ها، پرداخت عوارض و جلوگیری از سفر های خارجی مسئولان، منبعی برای تامین بودجه فراهم کرد. ما به اندازه کل قاره اروپا منابع و ثروت داریم و باید با استفاده از این ثروت نیاز و معیشت ملت را تامین کنیم
"خیبرآنلاین" - رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۱ تن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانتخواری ثروت کشور را غارت کردند شناسایی شدند و درخواست داریم در ملاءعام و در میدان آزادی اعدام شوند.

به گزارش 598، امیر خجسته در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر همدان با بیان اینکه مسئولان باید در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی ورود کنند عنوان کرد: عده ای غارتگر، بر رو روی ثروت کشور دست گذاشته اند و مال مردم را به تاراج می برند. گلوگاه قاچاق بسته شده است و اکنون هیچگونه قاچاقی وارد کشور نمی شود. ورود قاچاق موجب ضربه به تولید ملی می شود، ما باید با برنامه ریزی مدون تولید داخلی را افزایش دهیم چرا که تولید ملی تنها راه و گره گشای مشکل اقتصادی کشور است.

وی تاکید کرد: باید با جدیت با سران مفاسد اقتصادی همچون سلطان شکر، سلطان گوشت و دیگر کالاها برخورد شود. باید اعدام مفاسد اقتصادی در ملاءعام باشد. اعدام 4 تن از آنها قطعی شده است و حکم اعدام ما بقی آنها نیز باید صادر شود. به کسی که فساد مالی دارد، نباید رحم کرد چراکه در صورت سکوت و چشم پوشی از آنها، به مردم خیانت کرده ایم. با هماهنگی با ریاست قوه قضاییه آمادگی داریم تا با دراختیارگرفتن ۲ شعبه، در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی حکم مفاسد اقتصادی را اجرا کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از تهدید و تخریب مفسد اقتصادی نمی ترسیم و آبروی خود را برای اجرای احکام آنها می گذاریم. سکوت مسئولان نشان از بازشدن جیب و بسته شدن دهانشان می دهد؛ باید در برابر هر کس که حق مردم را ضایع می کند بایستیم. یکهزار و ۱۲۸ کانتینر قاچاق وارد کشور شده که با ورود مجلس شخصی که عامل آن بود شناسایی و دستگیر شد و حالا در زندان به سر می برد. باید در برابر مسئولانی که نتوانند اقتصاد کشور را کنترل کنند، بایستیم.

وی با اشاره به اینکه باید با یک عزم ملی ریشه های فساد را نابود کنیم ادامه داد: هر کسی که در جهت منافع مردم گام بردارد ما حمایتش می کنیم. قیمت دلار به کانال ۱۰۰ هزار ریال وارد شده اما هنوز قیمت اجناس و کالاها کاهش نیافته است.ما زیر تحریم هستیم اما در شرایط بحرانی، جنگ 8 ساله را مدیریت کردیم و حالا جنگ اقتصادی را نیز باید مدیریت کنیم.  افزایش ۲۰ درصدی حقوق قابل قبول نیست و باید متناسب با تورم حقوق کارکنان افزایش یابد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: مردم حاشیه شهر با یارانه ۴۵۰ هزار ریالی زندگی می کنند و باید فکر معیشت آنها باشیم. بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی معیشت مردم را تامین نمی کند اما می توان با جلوگیری از فرار مالیاتی آقازاده ها، پرداخت عوارض و جلوگیری از سفر های خارجی مسئولان، منبعی برای تامین بودجه فراهم کرد. ما به اندازه کل قاره اروپا منابع و ثروت داریم و باید با استفاده از این ثروت نیاز و معیشت ملت را تامین کنیم. حاکمیت اگر نمی تواند اقتصاد مردم را کنترل کند، مدیریت را به مردم بسپارد که مردم می دانند چگونه اقتصاد را مدیریت کنند.

خجسته با اشاره به اینکه مسئولان، دولت و مجلس باید حق مردم را ادا کنند، اظهار داشت: مردم ما همواره در شرایط سختی همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند و این همه مشکلات اقتصادی حق آنها نیست.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
من مانده ام با این همه تناقض خود امیر خجسته (...) نگرفته،از طرفی به فکر بهبود معیشت مردم است از طرفی با وارد کننده مواد غذایی مثل قاتل برخورد میکنند واصلا نامی از صادرکننده مواد غذایی که تمام مشکلات معیشتی از آنها است،نبرده و کاری ندارد برادر (...)، خجسته (...)، شما باید یقه صادرکننده مئاد غذایی را بگیرید نه واردکننده ،مشکل معیشتی ما از کمبود است و کمبود از صادرات است نه واردات، تولید ملی ما از کمبود مواد اولیه است نه اشباع بازار ،کشور ما را کمبود فراگرفته که مشکل معیشتی هست نه فراوانی از قبل واردات،(...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: