به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون ۶۵ هزار و ۱۰۲ خط شخصی به دلیل مزاحمت‌های پیامکی قطع شده است.
"خیبرآنلاین" - تبلیغات از روش پیامک یکی از راه‌های پیش روی فروشندگان است تا با استفاده از این ابزار  سهم بیشتری از فروش یک کالا یا خدمات را از بازار نصیب خود کنند.
 
به گزارش میزان، پیامک‌ها به دلیل دسترسی جامعه گسترده‌ای از افراد با آن و هزینه کم آن همواره مورد شرکت‌های تبلیغاتی قرار می‌گرفته تا با شناسایی شماره افراد گروه هدف پیامک‌های تبلیغاتی را به سیم کارت آن‌ها ارسال کند و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.
 
اما پس از گذشت مدت زمانی، مشترکین با حجم بالای پیامک‌ها مواجه شدند که تعدد آن‌ها نارضایتی‌هایی را در میان مشترکین ایجاد کرد تا جایی که به دنبال قطع این دست از پیامک‌ها رفتند.
 
در این میان باید به این نکته توجه داشت که پیامک‌ها یا به صورت خدمات ارزش افزوده از سوی اپراتور‌ها ارائه می‌شد که هزینه آن بر قبوض پایان دوره لحاظ می‌شد یا به صورت تبلیغاتی بودند که هزینه‌ای برای مشترکین ندارند.
 
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مسئول اصلی در این حوزه برای سامان دهی پیامک‌های تبلیغاتی سامانه‌ای برای شناسایی این دست از پیامک‌ها راه اندازی کرد که در مرحله نخست آن بیش از چهار هزار سیم‌کارت غیرفعال شدند.

پس از اجرای این طرح بود که صاحبان تبلیغات روش دیگری را انتخاب کردند تا با استفاده از شماره‌های عادی به روند تبلیغاتی خود ادامه دهند، که در ادامه روند مقابله با این پیامک‌ها سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت شناسایی این خطوط را قطع می‌کند.
 
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون ۶۵ هزار و ۱۰۲ خط شخصی به دلیل مزاحمت‌های پیامکی قطع شده است.
 
مشترکین نیز در صورت دریافت هر گونه پیامک تبلیغاتی از خطوط مختلف می‌توانند با معرفی آن‌ها از دو روش ستاره ۸۰۰ مربع و سامانه ۱۹۵ به سامانه پیامک‌های تبلیغاتی مراجعه و نسبت به قطع آن اقدام کنند، همچنین اپراتور‌ها موظف اند در خصوص ماهیت پیامک‌های جعلی مربوط به خدمات ارزش افزوده به همه مشترکان اطلاع رسانی کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: