به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
آقای وزیر پرآرزو! آیا شما می‌دانید اصلا درد امروز مردم کشورمان حول چه مسایلی قرار دارد؟! این تصمیم عجیب و سایر اقدامات حاشیه‌ساز شما کدام درد مردم را حل کرده است؟!
"خیبرآنلاین" - محمدجواد آذری جهرمی وزیری که بسیار تلاش می کند که دیده شود، با انتشار خبری، باز هم به سر خط اول برخی رسانه ها برگشت اما ظاهرا این بار واکنش های منفی آنقدر بالا گرفته که هزینه های بسیاری را برای او متحمل نموده است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، خبر این بود که قرار است دفتر کار وزیر پرحاشیه ارتباطات به عمارت باستانی کلاه فرنگی (معروف به بی سیم) منتقل شود!

از همان ابتدای انتشار این خبر، واکنش های متعدد کاربران فضای مجازی به راه افتاد که اکثریت قریب به اتفاق آنها (با تنوع سلیقه های سیاسی) مخالفت با این اقدام وزیر بود.

کار آنقدر بالا کشید که سید جمال هادیان طبایی زواره مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات، ناگزیر به پاسخگویی مختصر شد:‌ "با توجه به علاقه‌ی وزیر ارتباطات به حفظ و حراست از بناهای تاریخی و حتی این ساختمان، همه تلاش خود را برای حراست از این بنای تاریخی که به خصوص در تاریخچه این وزارتخانه نیز نقش دارد، می‌کند"!
وی البته نتوانست این واقعیت را کتمان کند که: "بنای یادشده دقیقا منطبق با نظر طراح‌های میراث‌ فرهنگی آماده می‌شود، هر چند در گام نخست باید تعمیرات جزئی روی تاسیسات لوله‌های آب، برق و آبدارخانه و دیگر موارد نظیر این انجام شود"!

برای آنان که با مسایل مالی - اداری در کشورمان آشنایی دارند (به ویژه در دیوانسالار لیبرالی) هزینه احتمالی برای تعمیرات جزئی(!) و کار تاسیساتی در حوزه های لوله کشی آب و برق و... مشخص است.

تاسف آور اینکه آذری جهرمی که برخلاف شغل قبلی اش در وزارت اطلاعات، این روزها تلاش می کند خود را شدیدا حامی آزادی جلوه دهد(!)، در پاسخ به انتقاد یک کاربر در توئیتر با رویکردی تهاجمی و بدون آنکه درباره این تصمیم خود به مردم پاسخ اقناعی بدهد، نوشته است: "مردم میدونن درد شما چیه، زور نزنید"!

آقای وزیر پرآرزو! مردمی که شما از آن دم می زنید، یعنی دقیقا چه کسانی؟! درد منتقدان به تصمیم پرهزینه ای که توسط معاون خودتان به آن اعتراف شده، چیست؟! اصولا آیا شما می دانید اصلا درد امروز مردم کشورمان حول چه مسایلی قرار دارد؟! این تصمیم عجیب و سایر اقدامات حاشیه ساز شما کدام درد مردم را حل کرده است؟! آیا اگر به قول جماعت هم مسلک شما، این موضوع به رفراندوم مردمی گذاشته شود، با رای حداکثری آنها مواجه خواهد شد؟

اگر در این وانفسای مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از بی عملی کلیدداران بنفش، هزینه های مالی این تصمیم که کاملا از جیب بیت المال پرداخت خواهد شد، صرف آبادانی کشور یا رسیدگی به خانواده های مستضعف در مناطق محروم شود، چه ایرادی دارد؟!

مردم، این روزها مشغول تماشای عملکرد مسئولان و قضاوت درباره اقدامات آنها هستند تا در بزنگاه های تصمیم گیری نظرشان را اعلام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: