به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
پیشنهاد ویژه "خیبرآنلاین" به برگزارکنندگان
پیشنهاد مشخص ما به برگزارکنندگان سالگرد پیروزی انقلاب این است: به هر شکلی که شده از معظم‌له دعوت نمایید تا به عنوان سخنران روز 22 بهمن در تهران قبول زحمت نموده و در این روز تاریخی و بی‌سابقه حضور داشته باشند
"خیبرآنلاین" - چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است؛ سالگردی که امسال با ایام فاطمیه مقارن شده و حال و هوای خاصی دارد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، ملت ایران و افکار عمومی جهان که پیگیر مسایل کشورمان هستند، شهادت می دهند که دشمنان قسم خورده و بیرونی انقلاب در همدستی بی سابقه با دنباله های نفوذی داخلی تلاش همه جانبه ای کردند تا انقلاب جشن 40 سالگی اش را نگیرد و کام مردم، تلخ تر از همیشه باشد.

هرچه داشتند به صحنه آوردند تا با تابستان داغ و زمستانی داغ‌تر نگذارند امسال به سرانجام برسد؛ غافل از آنکه تازه انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و برای 50 سال آینده اش نقشه ی راه طراحی می کند.

حالا، دشمن که فهمیده در چهلمین سال انقلاب نیز دچار شکست شده، اقدامات مخرب و براندازانه ی خود را به سال 98 شیفت داده است تا شاید با افزایش فشارهای بیرونی به ویژه در حوزه اقتصادی و با دلخوش کردن به اقدامات نفوذی های داخلی (باز هم بیشتر در حوزه اقتصادی و تنگتر نمودن معیشت مردم) بتواند سال آینده به اهداف شوم خود نایل آید.

در این سوی، اما انقلاب اسلامی درصدد برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی است و ارکان مختلف برگزاری مراسم های مذکور درصدد هستند با ابتکارات خلاقانه و طرح های نو، حضور پرشور و پرشعورتری از مردم را رقم بزنند.

در همین رابطه، پیشنهاد مشخص ما به برگزارکنندگان سالگرد پیروزی انقلاب این است: به هر شکلی که شده از امام خامنه ای دعوت نمایید تا به عنوان سخنران روز 22 بهمن در تهران قبول زحمت نموده و در این روز تاریخی و بی سابقه حضور داشته باشند.

برای این پیشنهاد دلایل زیر را میتوان برشمرد:

1. چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نقطه ی عطف تاریخ ایران اسلامی است و باید در اوج برگزار شود.

2. طی چند سال اخیر، به ویژه سال جاری، دشمن همه ی توانش را برای جدایی امت از امام به صحنه آورد؛ 22 بهمن امسال و حضور امام در میان امت می تواند نقشه های پیچیده ی آنها را نقش بر آب کند.

3. در صورت حضور امام خامنه ای در مراسم 22 بهمن 97، چله ی دوم انقلاب با شور و حالی جدید و با انرژی مضاعف و نو آغاز خواهد شد و قطعا برکات بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت.

4. اعلام حضور معظم له در مراسم 22 بهمن طبیعتا انگیزه های بسیاری را برای بخشی از مردم که به هر دلیل از عملکرد مسئولان ناراضی بوده و قصد خانه نشینی در این روز بزرگ را دارند، فراهم خواهد آورد.

5. به اذعان مشاهدات میدانی، نظرسنجی های معتبر و رسمی دولتی و غیردولتی، واقعیات جامعه و... دولت مستقر فعلی و رئیس آن دچار از هم پاشیدگی شدید در بدنه ی مردم شده اند و تقریبا هیچ قشر خاصی از شرایط فعلی و عملکرد آنها راضی نیست. محبوبیت حدود 17 درصدی در تازه ترین نظرسنجی معتبری که صورت گرفته، فقط بخشی از واقعیت است. بنابراین، تکرار حضور فردی همچون حسن روحانی در جایگاه سخنرانی بزرگترین روز سیاسی کشور، علاوه بر کاهش انگیزه برای اقشار مختلف ملت، می تواند منجر به بروز حاشیه ها و اعتراضاتی شود که زیبنده ی این روز بزرگ نیست.

6. گردهمایی تاریخی و بی سابقه ی مردم تهران در روز پیروزی انقلاب و گرد وجود ولی امر مسلمین می تواند برای ملت های منطقه، جبهه بین المللی مقاومت و دوستداران انقلاب در اقصی نقاط عالم پیام های انرژی‌زا و مثبتی صادر کند که پیامدهای آن بعضا غیرقابل پیش بینی خواهد بود.

امید است این پیشنهاد به صورت جدی مورد مطالعه، بررسی و اقدام قرار گیرد تا ان شاءالله با موافقت امام خامنه ای عزیز، ملت صبور و ایثارگر ایران بهمن ماهی متفاوت را تجربه کرده و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به نقطه ی اوج آن مبدل نمایند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
رهبری عادت خود را تغییر نخواهد داد. به احتمال قوی روحانی سخنران 22 بهمن خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: