به‌روز شده در: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سازمان تامین اجتماعی دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* را برای مشمولان بسته حمایتی که هنوز مبلغی به حساب آنها واریز نشده، اعلام کرده است اما هیچ پاسخی از این دو سامانه و شماره تماس اعلامی به معترضان داده نمی‌شود!
"خیبرآنلاین" - اعترضات به  نحوه و فرایند توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌های مشمول طرح حمایتی دولت  همچنان ادامه دارد و برخی از خانواده‌ها با گذشته هفته‌ها هنوز نتوانسته‌اند رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت کنند!

سامانه‌های

به گزارش تسنیم، بر همین اساس مسئولان و متولیان توزیع بسته‌های حمایتی  تصمیم گرفتند تا با اعلام دو سامانه و یک شماره تماس، اعتراضات مطرح شده از سوی خانواده‌ها را پیگیری کنند.

دو سامانه ( #8*142* و#8*1420*) و شماره تماس 1420 از هفته پیش توسط مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد و از خانواده‌های معترض خواسته شد تا با مراجعه به دو سامانه و وارد کردن کد ملی، اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

بر همین اساس، مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که خانواده‌ها می‌توانند درخواست‌های خود ر‌ا  در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول و ثبت کد ملی خود  به سامانه #8*142* همچنین در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل با ثبت کد ملی خود از طریق سامانه #8*1420*  پیگیری کنند؛ علاوه بر اینکه شماره تماس 1420  نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض هستند.

بر همین اساس، بسیاری از خانواده‌هایی که نسبت به عدم دریافت بسته‌ حمایتی خود اعتراض داشتند، اقدام به ثبت اعتراض خود در دو سامانه اشاره شده کردند اما با گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی از سوی دو سامانه به آنها داده نشده است!

ضمن اینکه شماره اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز به خانواده‌ها پاسخگو نیست!

با توجه به این موارد، خبرنگار تسنیم تلاش کرد تا موضوع را از طریق مسئولان مربوطه پیگیری کند اما تا به این لحظه مسئولان سازمان تامین اجتماعی پاسخی به این سؤالات نداده‌اند؛ این در حالی است که هنوز بسیاری از بیمه‌شدگان تامین ا جتماعی که درآمدی کمتر از 3 میلیون تومان دارند، هیچ رقمی بابت بسته حمایتی خود دریافت نکرده‌اند و ثبت اعتراضات آنها نیز در سامانه‌های اشاره شده نتیجه‌ای در برنداشته است.

به گزارش تسنیم؛ بر اساس اعلام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار بر این بود که به نیمی از جمعیت کشور بسته‌های حمایتی در مرحله اول داده شود اما آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان امر حکایت از آن دارد که بخش قابل توجهی از خانواده‌های مشمول، هنوز بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند که از آن جمله می‌توان به افراد پشت نوبت دو دستگاه حمایتی (بهزستی و کمیته امداد)، بیمه شدگان تامین اجتماعی با دریافتی کمتر از 3 میلیون تومان اشاره کرد.

توزیع بسته‌های حمایتی ادامه دار خواهد بود/ تامین مالی برای جاماندگان

شاید در عدم‌پرداخت "بسته‌های حمایتی" اشتباه کرده باشیم/ آغاز واریز بسته حمایتی جاماندگان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
تامین اجتماعی کل مملکت را خورده وفلج کرده و اما باز طمع دارد وراضی نیست به تعهدات خود عمل کند (...) وارد شستا واتاق بازرگانی شده اند برای از بین بردن این موشهای کثیف شستا واتاق بازرگانی باید منحل شوند وتشکیلات جدیدی با افراد پایش شده جایگزین گردند منتها این در دولت اصلاحات ممکن نیست
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: